visitor analyticsvisitor analytics

TUNCAY ENGİN İSTİFA ETTİ

Tuncay Engin İstifa Etti
10 Şubat 2015 Salı 12:33

BAKA Genel Sekreti iken Denizli Vali Yardımcılığı'na atanan Tuncay Engin, Vali Yardımcılığı görevinden istifa etti.

Denizli Vali Yardımcısı Tuncay Engin, bugün görevinden istifa ediyor. İstifa kararı verdiğini açıklayan Engin, bugün mesai bitiminde istifa ederek Isparta'ya gelecek.

Engin, Haziran seçimlerinde MHP'den Milletvekili Aday Adayı olacak.

Engin ve Vali Okutan'ın istifası ile seçime iddialı ve güçlü hazırlandığı imajı veren MHP'de milletvekili aday listesinin nasıl şekilleneceği ise şimdilik merak konusu.

Tuncay Engin, BAKA Genel Sekreterliği görevini yürüttüğü sırada Denizli Vali Yardımcılığı'na atanmıştı.

hayırlı olsn

erenlik
03 Mart 2015 Salı 14:52

Tuncay bey çalışkan ve dürüstlüğüyle Ispartamızı en iyi temsil edeceğine, temsil etmek için de çalışacağına inanıyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

========

SERDAL
11 Şubat 2015 Çarşamba 12:19

MHP paralele bel bağlamaz. İsa Yalçın kendine gel

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tuncay ilhan

karaagacli
11 Şubat 2015 Çarşamba 12:05

Eger mhp tuncay engin i aday gosterirse f tipi yapi mhp yi dizayn ediyo demektir yazik sirf erdogan dusmanligi icin 9 partilinin kasetlerini ortaya doken f tipinin pesine takilanlara allah akil fikir iz an versin

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hemide daha iyi yapar

isparta sevdalisi
11 Şubat 2015 Çarşamba 00:05

Valla ülkücü camianin çok sevdiği aday diye nuri okutani öven tuncay engini ise açık açık yeren haber yaptığınıza göre tuncay beyin modern aday olması sizin pacanizi baya tutuşturmuş. Cübbeni çıkar koltuğunu burak siyasete gel soylemini şiar edinmiş sizler iyi tırsmışa benziyorsunuz. Adam test çektib blöf yapmaya çalışıyorsunuz.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE ZAMANDAN BERİ MHP LİYMİŞ

ıspartalı
10 Şubat 2015 Salı 20:11

Adam .... nin militanı gbi davrandı yaptığı hiç bir hayırlı iş yok bol bol yurt dışı gezileri,oğluna iş ayarlamalar daha daha neler.MHP bu kişiyi aday gösterirse haklı olarak çok küskünler olur.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

valla billahi vereceğim

Marcus merk
10 Şubat 2015 Salı 18:06

ısparta sizce kime oy vermeli yine Tayyip Erdoğan kontenjanıyla plan BÜTÇE komisyonu ayağına memlekete uğramayan uğradığında onu bunu görevden alan atamalarda parmağı olan bilgiçe mi yoksa showman parti ve teşkilattan bağımsız İdris Naim şahin gölgesiyle paralel şezlonglarda güneşlenen 2 yılda bir istifa edip ortada gezen hocayamı memleketine yatırımlar için canla başla uğraşan yatırım ve memleket sevdalısı Tuncay beye mi yok arkadaş bu sefer Tuncay bey haketti sonuna kadar oy verip desteklycm

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sefer

seracettin
10 Şubat 2015 Salı 17:28

mhp böyle bir hata yapmaz ihşallah sekreterliği zamanında ne yatırımlar gelmiştir japonlar güneykkentte gül toplamaya gelmişlerdir.başka ne var elde mhp için canla başla çalışan adaylara çoooook haksızlık olur

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel

ali fatih
10 Şubat 2015 Salı 17:07

süper sonuna kadar destekçisiyiz.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

destek

destek
10 Şubat 2015 Salı 15:59

hep destek tam destek

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyaset baka sekreterliğine benzemez

ıspartalı
10 Şubat 2015 Salı 15:32

siyaset baka sekreterliğine benzemez . sayın tuncay engin de bunu yakın zamanda anlayanlardan olacak sanırım. devlet elıyle makam arabaları,özel kalem,şöför,sekreter,odacı yok artık . halkın içinde olmak ne demek göreceğiz.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla