visitor analyticsvisitor analytics

TUNCAY ENGİN BAŞVURUSUNU YAPTI

TUNCAY ENGİN BAŞVURUSUNU YAPTI
12 Mart 2015 Perşembe 19:25

BAKA eski Genel Sekreteri Tuncay Engin, MHP Genel Merkezi'ne milletvekili aday adaylığı için resmi başvurusunu yaptı.

MHP'de aday adaylığı başvuruları bugün itibariyle başladı.İlk resmi başvuru yapanlar arasında MHP Isparta Milletvekili Aday Adayı TuncayEngin'de yer aldı. Bugün genel merkeze giden Engin, başvuru dosyasını teslimetti.

MHP'de başvurular 18 Mart'ta sona erecek.

Doğrusu

Kemal
13 Mart 2015 Cuma 12:02

BAKA sekreteri yapanlardan Allah razı olsun. Böyle bir adamı Ispartaya kazadırdıkları için. Görevini hakkıyla yerine getirdi. Ama sahip çıkılamadı. Şimdi de bir köşeye çekilmek yerine Ispartaya hizmete devam diyor. Ne diyeyim: Yolun açık, Allah yar ve yardımcın olsun.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne iş Tuncay bey

cemal
13 Mart 2015 Cuma 09:58

Tuncay bey seni yıllarca baş tacı edip de bu şehre BAKA sekreteri yaptık. hata sende miydi yoksa seni ****ara getirenlerde miydi??? valla benim kafam karıştı. demek bazan hata yapılıyormuş. sen de biz de hatadan dersler alacağız artıkın...

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğru karar

Tayyar
13 Mart 2015 Cuma 09:52

Tuncay beyin kararı isabetli olmuş. MHP nin oylarını önemli oranda artıracağına eminim. Kendisini her kesimden insan çok seviyor. Hiç ummadığım yerde ondan övgüyle bahsettiklerine şahit oldum.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter artık

Yalaveçli
13 Mart 2015 Cuma 09:49

Şimdiye kadar Tekin Bayramın peşinde koştuk. Şimdiden bu arkadaşın peşinden gideceğiz. Organize sorunumuzu çözüme kavuşturan kendisidir. Yalvaç işsizlikten kurtulacak.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi adam

Serdal
13 Mart 2015 Cuma 09:45

Kendisini tanıyana kadar abarttıklarını düşünürdüm. Ama kalitesi ve çalışkanlığı açısından az bile söylemişler. Isparta'ya hizmete devam.

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

İşadamı
13 Mart 2015 Cuma 09:42

Tuncay beyi BAKA faaliyetlerinden tanıyorum. Gerçekten çalışkan, dürüst ve mütevazi birisi. İnşallah 1. sıra aday olur böylece MHP üzerindeki ataletten kurtulur.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla