visitor analyticsvisitor analytics

TÜM OKULLARDA SINAVLAR YAPILMAYACAK

TÜM OKULLARDA SINAVLAR YAPILMAYACAK
30 Aralık 2016 Cuma 09:41

TÜM OKULLARDA SINAVLAR YAPILMAYACAK

ISPARTA İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, bugün okula gidemeyen öğrencilerin sınavlardan dolayı mağduriyet yaşamayacağını ifade etti.

Müdür Can, kar yağışı nedeniyle okula gidemeyen öğrenciler için tüm okul müdürleri ile görüştüğünü ve bugün yapılacak sınavların erteleneceğini söyledi. Okula gelemeyen öğrencilerimiz mağdur olmayacak dedi.

Isparta Fen lisesiiiii idaresi dikkkattt
31 Aralık 2016 Cumartesi 10:23

Sayın Milli Eğitim Müdürüm I. fen lisesi ıspartamızın başarı göstergesidir çocuklarımız belirli sınavdan geçerek amaçlarına ulaştılar neden üniversitede iyi bölumler kazanmasınlar ama bu idare okulun temizlik sorununu bile çözememektedir lavobolarda sıvi sabun tuvalet kağıdı bile tedarik edilememektedir (cocuklar bunları ilettiklerinde anne babalarınıza söyleyin okula bağış yapsın cevabını almaktalar).dersler genelde boş geçmekte öğretmenlerimiz mutsuz.değerlendirmeden geçirirsenizçokseviniriz.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta Fen lisesiiiii idaresi dikkkattt
31 Aralık 2016 Cumartesi 10:08

Sayın Milli Eğitim Müdürüm Isparta Fen Lisesinde 31.12.2016 saat 8:30 trafik açık okula ulaşılabilir durumda çocuklarımız hafta sonu kursa okula gidiyor ve okul müdürü Mehmet Çete bey 7-8 kişi ile ders işlenmez öğretmeni çağırmayalım.evlerinize gidin ,ben size törende gelecek sene görüşeceğiz demedim mi niye geldiniz diyerek eve gönderiyor.bu kurs varsa öğretmen neden saatinde gelmiyor çağırmayalım deniliyor.okul idaresinin iyi bir değerlendirilmesi gerektiğini düşünüyoruz tüm veliler olarak.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

32absdg32
30 Aralık 2016 Cuma 17:42

Gerçekten çok sağolun ya hiç mağdur olmadık hasta hasta düşe kalka sınavlar için zorla okula gittik. Hatta giderken yollardaki karları de halk kürüdü

25 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ogrenci velisi
30 Aralık 2016 Cuma 17:02

Tebrikler müdür bey. Helâl olsun . Hicdaha kboyle bir hic bir müdür yapmamisti sana.

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sınıflar

Boş
30 Aralık 2016 Cuma 16:24

Bugün her sınıfın yarısı yoktu boşa giden bir gün oldu.

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETER
30 Aralık 2016 Cuma 15:24

Hiç kimse öğrencinin halinden anlamak istemiyor tokide okuyorum ve yolları temizlenmmemeiş biz yokuş çıkmak zorunda kaldık sabah

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erdinç sayılı
30 Aralık 2016 Cuma 15:02

Arkadaş şu işi önceden yapsanıza hasta hasta okula gittim 38 derece ateşle o karda sınav için okula gittim

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memlekette bir tane
30 Aralık 2016 Cuma 13:32

Kriz yönetiminden anlayan adam yok anlaşılan. Deprem de selde büyük afetlerde Allah'ım halk olarak sen bizi koru ... Önce kim istifa edecek milli eğitim müdürü mü Vali mi ?

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sahipsiz ısparta

dağcı
30 Aralık 2016 Cuma 12:38

bu yorumlarda geçen hadiseler kışkırtmadan ibarettir herkes karın yağdığını görmekte bunun sonunda birtakım olumlu olumsuz vakalar olacaktır sonuçta olumsuzluğun minimumuyla atlatmak en güzelidir burada yıllardır hep aynı dertten yakınılıyor çocuklar okula geldikten sonra tatil yapılıyor yapılmaya çalışılıyor muhterem beyler karın yağdığı yağacağı belli daya neyi bekleyipte karar alamıyorsunuz neden korkuyorsunuzda.Çocukları perişan ediyorsunuz.bu son olur.

23 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
30 Aralık 2016 Cuma 12:25

okula giden çocukların öğretmenlerin ne zoru var.madem tatil etseydinizya

25 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Özlem
30 Aralık 2016 Cuma 12:25

Çok erken yapılmış bir açıklama

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAEAİHL
30 Aralık 2016 Cuma 12:18

Bu karar icin geç değilmişsin sayın valim

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

adsız
30 Aralık 2016 Cuma 12:05

Belediyeye mi valiye mi yoksa milli eğitime mi kızsam bilemedim.

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta Mağdur

ısparta
30 Aralık 2016 Cuma 12:03

Sayın valimiz ve il müdürümüz bir zahmet dışarı çıkıp baksalar. Çocuklar okula gönderilemiyor. Elektrikler bazı semtlerde yok sabah 6'dan bu yana. Sobalı evlere gidiyoruz misafirliğe mecburen. İlgi lütfen. Halka ilgi ve empati yapalım

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AOY
30 Aralık 2016 Cuma 11:56

Fiyasko.. bir yanlış kararı diğer yanlış kararla düzeltmeye çalışan akem gibisin vali bey. Üstelik hakem kararını anlık verirken ,sen müdürlerinle, hava raporlarıyla buna mı kara verdin!

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nurettin sabun
30 Aralık 2016 Cuma 11:53

Sayın Can okula gelemeyenleri mağdur etmediniz teşekkür ederiz diğerlerinin suçu neydi sırf sinav var diye çocuğu okula gönderdik zorla biz kaca koca insanlar zor yürüyoruz birde çocukları düşünün neymiş taşimaki eğitim gelmeyecekmiş inlar gelmedimi sınavlar otomatikman iptal oluyor sizin açiklama yapmaniza gerek yokki

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter ki iste

eğitimci
30 Aralık 2016 Cuma 11:52

İsteyen hemen hemen herkes bugün okula gidebilirdi fakat ülkemde bahane üretenlere çare çok. Vergisini bilerek yatırmayana af gibi kara bahane edene sınav ertele. Servisçiler üç okulu alacağına tek okulu alsın sayın valim evinin dibindeki okulu bırakır ayazmadan mavikentten sidreden ülküye çocuk gidiyor devletimiz mahallelere okulu bedavaya mı yaptı bu havada okullar tatil olsun diyenler canı okul istemeyen öğrc ve yetkilileri sevmeyen veli kitlesi saygılarımla.

1 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta Mağdur Valimizin Keyfi Çakır

isimsiz
30 Aralık 2016 Cuma 11:45

Anlaşılan valinin geçtiği yollara kar yağmıyor. Isparta 1000 metrekarelik alandan daha büyük sayın vali bey. Bir zahmet Ispartayı gezin de görün. İl Milli Eğitim Müdürümüz de Vali beyin yanından ayrılmıyor anlaşılan, SİZİN YOLLARINIZDA GÜL VAR AMA BİZİM ISPARTA YOLLARI KAR KAPLI. BİR ZAHMET ÇIKIN BAKIN

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

escobar

jason
30 Aralık 2016 Cuma 11:44

hadi ama jannaton neden tatil değil zaten sınav yok ders işlenmiyor lanet olası fedareller hadi canınız cehenneme...

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsimsiz
30 Aralık 2016 Cuma 11:12

Okullarda ders islenmiyor.cocuklar ve öğretmenler boş boş otursun diye mı tatil edilmiyor.,ne diye tatil edilmiyor anlamadım.millet rezil durumda daha neyi bekliyorsunuz tatil etmek için.

22 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mağduruz
30 Aralık 2016 Cuma 11:02

Hala tatil edilebilir okullar bilginize sayın vali bey

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
30 Aralık 2016 Cuma 10:56

Belediye ana yolları bile temizlememiş yazıklar olsun . Demirköprüde millet otobüs ittiriyordu. Rezil olduk .Perişan olduk.Tuzlama yapılmamış ana yollar kürünmemiş ,

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Malaklar
30 Aralık 2016 Cuma 10:56

Mahduriyet yaşanmasını istemezseniz tatil yaprsınız aptallar

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saçma Sapan

Öyle Biri
30 Aralık 2016 Cuma 10:55

Böyle bir sorumsuzluk,duymazlık saçma sapan işlerin olması insanı gerçekten üzüyor. Dün Okulları tatil etmişsin,bugün ise tatil yok.Yok efendim Taşımalı tatil,diğerleri değil, sınav yok. Güldürüyorsunuz bu halinize.

29 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla