visitor analyticsvisitor analytics

TÜFEKÇİ GÖREVİ DEVRALDI!

TÜFEKÇİ GÖREVİ DEVRALDI!
02 Eylül 2015 Çarşamba 11:51

Sakarya Orman Bölge Müdür Yardımcısı iken Isparta Orman Bölge Müdürü olarak atanan İsmail Tüfekçi görevine başladı.

Müdürlük binasında düzenlenen devir teslim töreninde Orman Genel Müdürlüğü Teftiş Kurulu Başkanlığına Müfettiş olarak Mustafa  Değirmenci, Orman Bölge Müdürlüğü görevini Tüfekçi'ye devretti.

Değirmenci, törende yaptığı konuşmada Tüfekçi'ye başarılar diledi, yeni sürecin teşkilatımıza hayırlı olmasını istedi.

Tüfekçi de Isparta'ya yaptığı hizmetler ve sıcak karşılama için Değirmenci'ye teşekkür etti, yeni görevinde başarılar diledi.

 

SAYIN DOĞRUYU BİLEN

MAHMUT AKSU
03 Eylül 2015 Perşembe 17:37

Sayın doğruyu bilen. madem doğruyu biliyorsun bana neden soruyorsun. öncelikle mertçe adını soyadını bir yaz inmisin cinmisin bir bilelim. Sayın kardeşim eğer yüreğin yetiyor cesaretin var ise bu yazdığım tüm pisliklerin ihanetlerin belgesini sana vereyim sen sayın vali beye, orman müdürüne, çevre müdürüne, tarım müdürüne, milli parklar müdürüne ver. cesaretin varmı? çünkü ben veriyorum hiç bir işlem yapmıyorlar. sayın doğruyu bilen madem bu benim yazdıklarım iftira neden beni mahkemeye vermiyor

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

maksu senin olayın ne

doğruyu bilen
03 Eylül 2015 Perşembe 11:59

maksu senin olayın ne anlayamadım. bu kopyala yapıştır iftiralarla namus kavramı aynı yorumda ilginç.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

,

.
02 Eylül 2015 Çarşamba 15:55

AYNI TAS AYNI HAMAM.SADECE BİR RİCAM VAR AŞIRI MERMER YÜKLÜ TIRLAR ASFALTIN ORTASI VE KENARLARI KABARMIŞ DURUMDA BAKIMINI YAPSINLAR OTOMOBİLLERİN ALTI SÜRTE SÜRTE GİDİLMEKTE.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla