visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 21:43

TRAKTÖR İLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI

TRAKTÖR İLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI
17 Ağustos 2016 Çarşamba 12:18

TRAKTÖR İLE OTOMOBİL ÇARPIŞTI

Gelendost İlçesi'nde otomobille traktörün çarpıştığı kazada1 kişi yaralandı.

Gelendost- Isparta karayolunun 6'ncı kilometresinde meydana gelen kazada, Hüseyin Altınel'in kullandığı 32 AG 596 plakalı otomobil,sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu karşı yönden gelen Mehmet Uludağ'ın kullandığı 32 YE 016 plakalı traktöre çarptı. Daha sonra savrulan otomobil yoldan çıkıp takla attı. Otomobilden dışarı fırlayan sürücü Hüseyin Altınel, yaralandı.

Kazanın ardından olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesini yaptığı Hüseyin Altınel, Isparta'ya sevk edildi.

 

garip

çaltılı
17 Ağustos 2016 Çarşamba 23:40

Çaltılı geçmiş olsun, Allah beterinden saklasin, acil şifalar versin

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ölümler....!!!!

Duble
17 Ağustos 2016 Çarşamba 19:19

Noldu duble yollar?? Vırajlar zor mu geldi de yapamadınız 15 yıldır?? Ölen öldüğüyle kalırbu memlekette!!

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla