visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 11:49

TRAFİK LAMBALARINI YIKTI!

Trafik Lambalarını Yıktı!
12 Mart 2016 Cumartesi 14:22

Trafik Lambalarını Yıktı!

Bahçelievler mahallesi gölcük caddesi üzerinde meydana gelen kazada Hatice Sibel Alay idaresindeki 32 YK 939 plakalı otomobil kavşakta virajı alamadı ve kaldırıma çıktı. Otomobil trafik ışıklarını yıkarak durabildi.

 

Saat 13.20 sularında meydana gelen kaza sonucu otomobil sürücüsü Hatice Sibel Alay yaralandı.Kaza sonucu şoka giren kadın sürücüye olay yerine gelen 112 acil servis ekipleri müdahale etti. Kaza nedeniyle yol bir süre trafiğe kapandı.

 

Polis olay ile ilgili inceleme başlattı.

kabahatli kim

Bayram
13 Mart 2016 Pazar 16:30

Hangi market satmis ona o sahte ehliyeti onu bulun bana bulunda bi sorayim sahte ehliyetin cezasi neymis

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

geldi

yenekeci
12 Mart 2016 Cumartesi 23:50

Esas dingil dingil konuşan sensin.işini görüyor dediğin yanlayıp milletin canını tehlikeye atmakmı. Abarth egzoz takıp milletin kulaklarını yirtmakmi. Bunların çoğu Zıpır apaçilerin elinde.Ön koltuğu arkaya kadar yatırıp koltuğa hafif yan oturup amortisör kesili bu yere yakın teneke lerle yanlamak değil mi zevkleri. Bu teneke lerle trafik dışında më yaparsanız yapın ancak trafikte yanlayıp insanların hayatını tehlikeye atamasınız. Fakir edebiyatı hiç geçmez.uygun fiyatlı kaliteli arabalar var.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçekler

fert
12 Mart 2016 Cumartesi 23:41

Bu arabalara binipte Akıllı uslu gideni çok nadir gördüm. Heleki geceleri ara sokaklarda kulakları yırtan abartılı egzos sesleriyle yanlayan apaçilerle dolu İsparta. Bir kavşakta bekleyin bu teneke Apaçi arabalarını sayın % 80'i yanlama yapmiyorsa ben Özür dileyecegim. Birde Bu hurdalarin amortisörleri kestirip yere yakın yapıyorlar ya tam komedi.Araç kızını yerden zor kaldırıyor ancak kulakları yırtan sesle sanırsın Ferrari. Kulakları tırmalayan sesi duyanlar bunların yedi ceddini hayirla anıyo

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş serisi ve fıat modelleri

trafikten men
12 Mart 2016 Cumartesi 22:00

hızlarına göre bu araçların frenleri tutmaz,trafiğe çıkarılmamalı ,kendisine değil başkalarına zararı olur.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kuş serisi

yorgun
12 Mart 2016 Cumartesi 19:22

kuşserisi dedikleri arabalara düne kadar senin anan babanda biniyordu şimdi elinde para altında modelli araba olduğu için söyleniyorsunuz kiminin cebindeki para onlara yetiyor dingil dingil konuşmayın o arabalar onların işini görüyormu görüyor hayret bişey yaaaaaa

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafik magandaları her cinsiyette mevcut

İrem
12 Mart 2016 Cumartesi 18:18

Olayın arabanın marka ve modeliyle ilgisi yok! İçindeki beceriksiz olduktan sonra bmw sürse ne olur!!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hurdalığa

yanlaya yanlaya
12 Mart 2016 Cumartesi 15:33

Bir kuş serisi faciası daha.Bunları yanlamada kullanıyor apaçiler.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla