visitor analyticsvisitor analytics

TRAFİK ÇİLESİ KAVGA GETİRDİ !

TRAFİK ÇİLESİ KAVGA GETİRDİ !
18 Temmuz 2015 Cumartesi 21:52

TRAFİK ÇİLESİ KAVGA GETİRDİ !

Eğirdir-Isparta yolunun 20. Km'sinde trafiğin yoğun olması nedeniyle sıkıştırma meselesi yüzünden aracını durduran bir sürücü arkasındaki araca yönelerek ailesinin yanında araç içerisindeki şoföre yumrukla saldırdı.Daha sonra araç dışında devam eden kavgayı diğer araçlardan inen vatandaşlar ayırdı..Konvoy halinde bekleyen diğer araçlarda korna çalarak tepki gösterdi.

 




ODUNLAR

KUL MUHACİR
20 Temmuz 2015 Pazartesi 15:45

trafikte bu odunlardan çok var en küçük kuralı bile takmıyorlar yollar sanki babalarının malı bunlar yüzünden insanın trafiğe çıkası gelmiyor.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

iktidar olamayanlar ancak arabada gaza basıyor bence

ksuura bakmayın ama bence böyle
19 Temmuz 2015 Pazar 15:52

kendini ancak gaz pedalına basarak ispatlayabileceğini sanan şeysizler doldu taştı bence. sen kime ne ispatlıyorsun. Burada kabahat denetimleri sıkılaştırmayanlarda. Affedersiniz ama makbuz üstüne makbuzu yutturucan, bak düzeltebiliyor mu belini. Hem öyle de yapmıcan, radardan mı yakaladın, diğer eksiklere de bakıcan, ilk yardımdı, yangın sönüdrmeydi filan.

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla