visitor analyticsvisitor analytics

TOKİ İLE UCUZ KONUT MÜJDESİ

TOKİ ile Ucuz Konut Müjdesi
28 Mayıs 2015 Perşembe 01:22

İşçi Emeklileri Derneği Isparta Şube Başkanı Abdülkadir Ersal’ın “emeklilerimize TOKİ kanalıyla konut istiyoruz. Bu konuda AK Parti milletvekillerinden müjde bekliyoruz” açıklamasına AK Parti Isparta Milletvekili ve milletvekili adayı Süreyya Sadi Bilgiç’ten cevap geldi ve Bilgiç müjdeyi verdi.



AK Parti Isparta Milletvekili Bilgiç, emekliler ve dar gelirlilerin konut sahibi olmaları için gerekli çalışmalara başladıklarını belirterek şu açıklamayı yaptı: “İşçi Emeklileri Derneği Başkanımızın açıklamalarını okudum. Kendileri ziyaretlerimizde de bu konuyu gündeme getirmişti. Biz hemen gerekli çalışmalara başladık.

Isparta’daki dar gelirli vatandaşlarımızı ve emeklilerimizi TOKİ aracılığıyla kaliteli ve ucuz konut sahibi yapacağız. Buradan müjdeyi veriyorum. Seçimin hemen ardından talep toplama çalışmalarını yapacağız ve TOKİ ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığımız kanalıyla konut yapım çalışmalarına başlayacağız.

Böylece TOKİ Isparta’da 4. etap konut çalışmalarına başlayacak.
AK Parti iktidarı Isparta’nın her noktasına, her insanına hizmet etmeye devam edecek. Emeklilerimizin de, işçimizin de, memurumuzun da, gencimizin de, esnafımızın da yaşlımızın da, kısaca toplumumuzun bütün kesimlerinin sorunlarını bugüne kadar çözen ve çözecek olan tek parti AK Parti’dir.

TOKİ 4. etap çalışmalarında ciddi sayıda bir konut yapacak. Ispartamıza hayırlı olsun.”

Olmaz

Reyhan
04 Eylül 2015 Cuma 13:34

Olmayacağı çok belli heleki ikinci seçimden sonra millet emekliler derneğine üye olduğuyla kalacak ne yazık her yıl bide 18 TL maaşlarından dernek alacak

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nankörler....

hasan
15 Ağustos 2015 Cumartesi 17:58

her şeyde art niyet arayan küçük kafalı insanlar.siz hiç bir şeyden anlamazsınız ki iyilikten anlayasınız.takım tutar gibi parti tutmaya devam edin nankörler sizi.....

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKKENT

dostum
30 Mayıs 2015 Cumartesi 15:48

Sanki yaptığınız toki AKKENT'i hora geçirdiniz.Yolları baca gibi, çevre düzeni yapılmamış.Ödemeler deseniz;Altıaya bir KDV,yılda bir EMLAK VERGİSİ,Ful SĞORT zorunlu,altı ayda artan taksitler.Oluşturulan site yönetimi de kafasınagöre para alıyor ve aidat artışı enflasyonun çok üzerinde.Velasıl AKKENT sakinlerine şu TOKİyi bi sorunda öğrenin.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

isparta ya gerekli

vatandaş
29 Mayıs 2015 Cuma 14:19

Isparta ya TOKİ çok gerekli hem de çok sayıda yapılsın şu paraya doymayan müteahhit Lee ve hırsız kooperatif başkanlarının hezimetinden vatandaş kurtulsun ısparta da daire çok pahalı

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

emekliye

Esnaf
29 Mayıs 2015 Cuma 02:52

emekliye maaşi artır 850 900 yazık tokiyemi ödecek karnımı doyacak 1500 yap tokiye girelim kücük esnaf evela dükkanı tokiye yaptırın vekilim evela iş yerimekan calışir ev alır

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel

Kemal SÜNTÜR
28 Mayıs 2015 Perşembe 21:35

Ispartaya en büyük zararı parelel yapı verdi,Parelel rotayı tam sapıttı,Hala yanlışa devam ediyor.Parelelcileri kendi bedduaları tuttu.Pareleli çok uyardım, bırakın bu dalavere işleri dedim dinlemedi.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TOKİ

VATANDAŞ
28 Mayıs 2015 Perşembe 08:28

SİZCE TOKİ DAR GELİRLİYE HİTAP EDERMİ ALİKÖY TOKİ DE ELİNDE KALAN DAİRELERİN OLDUĞUNU DUYUYORUZ. DAR GELİRLİ HALK BANKASINA GİTTİĞİNDE ŞARTLAR ÖNÜNE SÜRÜLÜNCE ŞOKLAMA OLMUŞ GİBİ BİR CEVAP ALIYOR. BİR DE ŞU FİYATLARI DAR GELİRLİYE GÖRE ÇEKER İSENİZ. İŞTE O ZAMAN O İNSANLAR MUTLU OLURLARVARMISINIZ BU İNSANLARI EV SAHİBİ YAPMAYA SAYGILAR

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yarım debriyaj

vatandaş
27 Mayıs 2015 Çarşamba 22:51

tam gaz devam... yurdum insanı saf temiz kalpli nasıl olsa ;) niye bu müjdeler, halkın arasında görünmeler hep seçim dönemine denk geliyor? bugüne kadar sokakta sizleri niye göremedik? sokakta halkın arasında olsaydınız bomba32 mutlaka yazardı. ısparta'yı antalya'ya birleştirip deniz de getirecek misiniz?

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

her vekil ister mercedes için çerez parası, duy AKEPE

ibreti alem için
27 Mayıs 2015 Çarşamba 21:21

Şarkikaraağaç Belediyesi Bir asfalt makinesi ister. çerez parası diyen maliye bakanı ve bütçe düdüğü vekilimize duyurulur:)

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyap'ı değil KaÇaK SaRaYı kapatın

tek cükle ile fiyasko
27 Mayıs 2015 Çarşamba 21:16

Avrupa'da seçimler başladı ve sandık başkanı imam hızlı başladı, hızını alamadı kendi oyunu attı, sandık listesinin tamamını AKP mühürlenmiş oyla tamamlayacakken yakalandı.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

hacı murat 124 arabamı mahallenin camii imamına vereceğim

ibreti alem için
27 Mayıs 2015 Çarşamba 21:11

ibreti alem için Hacı Murat arabamı Camimizin imamı Hoca Murat'a vereceğim. O da bana Caminin tarihi halılarını verir se:)

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

her vekil ister mercedes için çerez parası, duy AKEPE

toki minik saray yapsın sayın minik recep'e
27 Mayıs 2015 Çarşamba 21:08

millet aç, vekilinin aldığı maaş kaç? Emekli oluyor ve prim borcunu da millet ödüyor, verilen vergiler yol su elektrik değil yolsuzluk oluyor.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla