visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:49

TKDK İL KOORDİNATÖRÜ GÜLCÜ PROF ÜNVANINI ALDI

TKDK İL KOORDİNATÖRÜ GÜLCÜ  PROF ÜNVANINI ALDI
12 Temmuz 2017 Çarşamba 23:43

TKDK İL KOORDİNATÖRÜ GÜLCÜ PROF ÜNVANINI ALDI

Isparta’nın başarılı bürokratlarından Tarım ve Kırsal Kalkınmaya Destekleme Kurumu İl Koordinatörü Doç. Dr. Süleyman Gülcü, profesörünvanını aldı.

Bizde Bomba 32 ailesi olarak Prof. Dr. Süleyman Gülcü’yütebrik eder görevinde başarılar dileri

Süleyman ÇOŞGUN
16 Temmuz 2017 Pazar 16:01

Antalya Aksu İlçemizi, Akdeniz Üniversitesinin , Süleyman Demirel Üniversitesi ile Haceseli Obasının medar-ı İftiharı çok kıymetli Sayın Hocam "Profesör" unvanını aldı...Antalya Isparta illerini,Kıymetli Anası ile Babasını ve ailesini, tüm Haceselileri onurlandıran Sayın Prof.Dr Süleyman Gülcü Hocamızı tebrik ediyoruz...Aldığı tüm ünvan ve görevleri adım adım yıllara sari olarak, alnın teriyle, hakederek liyakat-kariyer kuralına uygun olarak alan Hocamı bir kez daha tebrik ediyoruz.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşallah

hasan
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:00

Hocam hayırlı olsun, Cenabı Hak Muvaffak etsin.Isparta'nın bilinen yüzüsün seni Rektör olarak görmek isteriz. Çok Mert bir adamsın vesselam.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla