visitor analyticsvisitor analytics

TEŞKİLAT MENSUPLARI İLE BULUŞUYOR

TEŞKİLAT MENSUPLARI İLE BULUŞUYOR
17 Aralık 2014 Çarşamba 17:05

AK PARTİ'nin Milletvekili Aday Adayı Rezzan Demiralay, teşkilat çalışmalarına başlıyor. İlk olarak Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in memleketi Şarkikaraağaç İlçesi teşkilatı ile buluşacak olan Milletvekili Aday Adayı Demiralay, tüm ilçeleri gezerek teşkilat mensupları ile bir araya gelecek.

2015 yılında yapılacak gelen seçim öncesinde AK Parti Milletvekili Aday Adayları sahaya iniyor. Süleyman Demirel Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Rezzan Demiralay Şarkikaraağaç ilçesinden seçim startını veriyor. Doç. Dr. Demiralay, teşkilat mensupları ile bir araya geleceğini belirterek,kendisini tanıtacağı söyledi. Demiralay, teşkilatlarla birlikte hareket etmek ve görüş alışverişinde bulunmak için çalışmalara başlıyoruz. İlçe gezilerimizin ardından beldelere de ziyaretler düzenleyerek kendimizi tanıtacağız" dedi. 

onu istiyorrrrrr.

halk
18 Aralık 2014 Perşembe 23:36

Ne yapın, edin Pınar'ı aday edin. Benden söylemesi.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVLETİN KAYITLARINA YOLSUZLUKLARLA GEÇTİNİZ.

ARTIK ÇOK GEÇ
18 Aralık 2014 Perşembe 23:16

HALA AKP NİN ETRAFINDA PERVANE OLAN BÖCEKLER, KANATLARINIZ ATEŞE YAKIN OLURSA KAVRULUNCA TAMAMEN ATEŞİN İÇİNE DÜŞECEKSİNİZ. BOŞUNA AKP DEN ADAY OLUP GELECEĞİNİZİ KARARTMAYINIZ.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hiç boşuna ağzınızı yormayın

Ispartalı
18 Aralık 2014 Perşembe 16:58

Isparta' ya hizmet için iyilik yetmez. Böl****i iyi bilmesi lazım. Bölgenin tüm aktörlerini iyi bilmesi lazım. Herkese kendini sevdirmesi lazım. Bunu mevcutların ve sözde adayların hiçbiri başaramadı, başaramaz. Ispartanın iyi bir olmasının yanında gecesini gündüzüne katarak çalışacak ama Allah rızası için çalışacak birine ihtiyacı var. Böyle biri vardı, sağolsun mevcut vekiller potansiyel rakip diye haince harcadılar. Tabi kendilerine benzemiyordu.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTAYA KİM LİMAN YAPTIRIRSA ONA OY VERECEĞİM

KAYSERİLİ
18 Aralık 2014 Perşembe 15:48

LİMON DEĞİL LİMAN LİMAN. BEN NE TEK DİL DEDİM NE DE TEK DİN. ÜST KİMLİK ALT KİMLİK V.S. DERKEN ALT ÜST ETTİNİZ MEMLEKETİ.

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALEL SİYASETÇİ

SÜTTEN ÇIKMIŞ AK SİYASETÇİ
18 Aralık 2014 Perşembe 15:45

SONUÇ: SOYULAN TÜRKİYE

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAV BEN UNUTTUM

BAKARA MAKARA
18 Aralık 2014 Perşembe 15:41

BUNLARDAN HANGİSİ EGEMEN BAĞIŞIN TANIDIĞI İSE ONU SEÇECEĞİM. MİLLET KENDİNİ MEKEREYE ALANLARI CUMHURBAŞKANI YAPTI. YAŞASIN PADİŞAHIM. İMZA (SOYTARI)

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

elektrik

Hakkı Tezsezener
18 Aralık 2014 Perşembe 12:48

Şahsen hiç elektrik almadım bu doktor arkadaştan. Pıt diye mantar gibi çıkıyorlar adayım diye. Osman başkan neden aday olmuyor?

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden olmasın

sadi
18 Aralık 2014 Perşembe 12:45

en azından hukukçu kökenli avukatlardan dürüstlükte elli gömlek üstündür. neden olmasın

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötünün iyisi

doğan
18 Aralık 2014 Perşembe 11:11

en azından avukat değil bu zamana kadar avukat kökenli milletvekillerinden ne ıspartaya nede memlekete ne fayda geldi bu bayan en azından avukat değil akademisyen yırtıcı olmaz ama avukat gibide yapmayacağı sözler verip oyalamaz

31 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siyase

Koltuk
18 Aralık 2014 Perşembe 11:06

Sadiden on Gömlek üstündür babası oğlu kabus gibi çöktüler yeter artık her yaptığı kendi menfaati için kel adam bıktık yemin olsun muhtar olamayacak adam vekil olmuş

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

abcde
18 Aralık 2014 Perşembe 10:37

yazık kadıncağız aylarca dolaşıp duracak, zaman kaybına bak. o süre de bir kaç hasta bakardı da vatandaşa bir faydası dokunurdu. insanların bu kadar boş vakti var demek ki.....

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam yerinde olmus

melek
18 Aralık 2014 Perşembe 09:52

rezzan hocamı tanırım süer bir karar olmus ınsallah kazanır

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

piskopat

ata33
18 Aralık 2014 Perşembe 08:33

Siz o adınızı önce asistanlarına sorun psikopat o kadın ya asistanının baktığı hastaya sana sahte ilaç yazmış diyen biri o

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

rezzan doktor

ısmahan tezer
18 Aralık 2014 Perşembe 07:03

Rezzan hanım iyidir.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla