visitor analyticsvisitor analytics

TERÖR ÖRGÜTÜ OLARAK TESCİL EDİLMESİNİ BEKLİYORUZ

TERÖR ÖRGÜTÜ OLARAK TESCİL EDİLMESİNİ BEKLİYORUZ
27 Mayıs 2016 Cuma 16:25

Fethullan Gülen'e BÜYÜK ŞOK!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 'paralel yapı'yla ilgili olarak MGK'da tavsiye kararı aldıklarını belirterek "Legal görünüm altındaki illegal terör örgütü” dedik, Fetullahçı Terör Örgütü olarak tavsiye kararını aldık ve hükümete gönderdik.Terör örgütü olarak tescil edilmesini bekliyoruz"diye konuştu.

"FETHULLAHÇI TERÖR ÖRGÜTÜ"

Dün yeni bir karar daha aldık, legal görünüm altındaki illegal terör örgütü dedik. Fethullahçı Terör Örgütü olarak tavsiye kararı aldık, Hükümete gönderdik ve Bakanlar kurulu kararını bekliyoruz. Bunların terör örgütü olarak tescilini gerçekleştireceğiz. Bunlar PYD, PKK neyse aynı kategoride yargılanacaklar. Zira bu millete çok çektirdiler. Bu milleti, ümmeti parçaladılar. Bunların ümmeti parçalamalarına fırsat veremeyiz. Bir kısmı kaçtı, bir kısmı cezaevinde.

 

İleri Vitese ne oldu şimdi?

Fatma
28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:49

Bu adam bir zamanlar izmir konuşmalarında Amerikaya atıp tutuyordu. Noldu ya sana şimdi Allahı bıraktı onlara sığınıyor. Şuçlu müritleride kaçıyor. Hani size Allah yardım ediyordu da şimdi niye kaçıyonuz Amerikaya! Hani Allah sizin arkanızdaydı ama İsraile gelince izin alınmalı yani. Allah yallah oldu haşa. Müritlerine cepheyi bırakmayın diyon İngilteredeki baş müridin bizde geri vites yok diyodu. Ehh niye gaçıyonuz aman! Noldu şimdik ileri vitese?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SÜTÜ KARIŞIK

SERBÜLENT
28 Mayıs 2016 Cumartesi 15:47

ESKİ YENİ DENEN SÜTÜ KARIŞIK GİZLİ SAPIK. BİR YERLERİNE UZUN SAKALLARI DOKANDI Kİ KİNİNİ , KAHPECE ÇIKARMAK İSTİYORSUN.ISPARTANIN GÜZİDE EVLATLARINA ANCAK SÜTÜ KARIŞIKLAR PİSLİK ATARLAR LAKİN BU MİLLET YEMEZ . GEÇTİ ARTIK BE ÇAKAL SÜRÜLERİ O ZAMANLAR ,ARSLANLARIN OLDUĞU YERDE ÇAKALLAR BARINAMAZ . İNLERİNİZE DÖNÜN , AMA İNLERİNİZDENDE SÖKÜP ATACAĞIZ HİÇ MERAK ETMEYİN ..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gızlı tanık bozuntusuna

hakkı
28 Mayıs 2016 Cumartesi 11:46

hayırdır sakallıyla uzun beledıyenın paralelın bı taraflarına fazla bastı heralde?ıkıde bırde bu ıkısının n ustune yuklenıyorsunuz .sakın zıya ya laf soyleme cesaretı sadece bunlarda dıye mı ıkıde bırde hep aynı yorumlala saldırılıyor bunlara?yoksa zıyanın akpartıye gecme gırısımlerıne sadece bunlar engel oldugu ıcın mı bu kadar saldırı??

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eski - Yeni

Gizli Tanık
27 Mayıs 2016 Cuma 21:09

Peki, Sayın Cumhurbaşkanımıza şunu sormak lazım; en az 3 defa Amerika'ya gidip el öpen, icazet alan ve o aldığı icazetler sayesinde rant kapıp, cebine paraları dolduran biri uzun diğeri sakallı iki genç arkadaş, akıllarınca, cemaati kötüleyici sözler ve yayınlar yapınca aklanmış mı oluyorlar? Ayrıca, madem cemaat bir terör örgütü, o cemaat sırtından bugüne kadar kim kör kuruş kazanmışsa devlet el koysun hepsine, haksız mıyım Sayın biri uzun diğeri sakallı belediye meclis üyelerim??????????????

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dönemin Sütçüler Lisesi Müdürü

Ali Bilir
27 Mayıs 2016 Cuma 19:38

Bir zamanlar sohbet ve himmet sevdalısı Sütçüler Lisesi eski Müdürü ?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Terörün başı

Baki yeşil
27 Mayıs 2016 Cuma 19:22

Bu ülkedeki silahlı silahsız butun **** açık örgüt,kulüp,dernek ne varsa hepsinin başı bunlardır hatta fetoş da üst aklın maşasıdır çok zorlarına gitmesi sadece Türkiye değil tüm stratejik dünya ülkelerini gelecek yüzyıllar dizayn projesinde,arkada israil,ABD mossad,cia,Saroz,v.s var. Bizim ahmaklar hala uyuyor. Şehzade Mustafayı boğduran Merzifonlu K.m.paşayı idam ettiren A.hamit hanı indiren güç hep aynı sebataycı dönme mason güç aynı.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla