visitor analyticsvisitor analytics

TERHİSİNE 1 AY KALA ŞEHİT DÜŞTÜ

TERHİSİNE 1 AY KALA ŞEHİT DÜŞTÜ
09 Ekim 2016 Pazar 22:57

TERHİSİNE 1 AY KALA ŞEHİT DÜŞTÜ

Hakkari’nin Şemdinli ilçesinde PKK’lı teröristlerin bombalı saldırısında şehit olan 23 yaşındaki Onbaşı Evren Kara, Süleyman Demirel Üniversitesi Senirkent MYO Bilgisayar Programcılığı Bölümü mezunuydu. Şehit Kara'nın terhisine 1 ay kaldığı öğrenilirken, acı haberi memleketi Manisa'nın Alaşehir ilçesini yasa boğdu. 

Başımız sağ olsun vatan sağ olsun...

Burak
10 Ekim 2016 Pazartesi 20:14

Şehidim ruhun şad mekanın cennet olsun. Peygamber efendımızle komşu ol inşallah. Vatan sağ olsun

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter be yeter

Burak
10 Ekim 2016 Pazartesi 20:12

Baki yeşil rumuzlu eli boş bakkal. Her habere gereksız yorumlar yapıyorsun. Kafanın sarmadıgı adama fetocu paralelci yakıştırması yapıyorsun. Aklını başına al iftiracı köpek seni. Senden ala fetöcü mü olur lan. Senınkısı çamur at izi kalsın. Seni bilmeyn mi var dümbük

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fırsatçı yavşak

Baki yeşil
10 Ekim 2016 Pazartesi 09:59

Türkiyem rumuzlu fırsatçı hain ne alaka devlet zaten savaştığı için şehit veriyor,nerd3siniz ne demek içimiz sizler gibi hainlerle dolu hergün şehit gelse kıçınıza kına yapacaksınız zaten gelen şehirlerde sizin gibi şerefsizler yüzünden geliyor,pısırık adiler halkı tanklara çıkacak zannetmeyin dimi tankın borusu çokmu zor geldi. Bu panik bu fırsatçılık niye kandil bile senin kadar sevinmemiştir şehit haberine sahtekar fetocu seni.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYAN ARTIK

TÜRKİYEM
10 Ekim 2016 Pazartesi 09:21

SON 24 SAATTE 20ŞEHİT/NERDESİNİZ DEMOKRASİ NÖBETÇİLERİ TANK BÜKÜCÜLERİ MEYDANLARDA SELFİ YAPANLAR NERDESİNİZ HANİ SELAR OKUNMUYOR

4 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baş sağlığı

Şebnem
10 Ekim 2016 Pazartesi 00:37

Allah rahmet eylesin Ailesinin başı sağolsun.Nur içinde yatsın.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla