visitor analyticsvisitor analytics

TEPKİLER BÜYÜYOR

TEPKİLER BÜYÜYOR
06 Nisan 2016 Çarşamba 00:35

AK Parti Kadın Kolları Başkanı Havva Saraç, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Ensar Vakfı ile ilgili olduğu iddia edilen çocuk tacizi olayı hakkında sarf ettiği, “Valisi konuşmuyor, Milli Eğitim Bakanı konuşmuyor. Aileden sorumlu Bakan da zaten birilerinin önüne yatmış vaziyette o da konuşmuyor. Bu yurtlara kim izin veriyor arkadaşlar...” şeklindeki sözlerine tepki gösterdi.

Başkan Saraç açıklamasında ise; CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu,her zamanki tabiati itibariyle Sayın Bakanımıza igrenç hakaretlerinden birini etmiş ve tüm bayanların nefretini ve tepkisini kazanmıştır. Allah kimseyi siyaset üretemediği için böyle edepsiz, akılsız cümleler kurmaya sevk etmesin.  Yine Allah hiç bir siyasetçiyi böyle edep dışı sözlerle milletin gözünden ve yüreğinden düşürmesin. Sayın Bakanımıza yapılan hakaret tüm bayanlara yapılmıştır diyoruz ve Kılıçdaroğlu'nun bu sözlerini lanetliyoruz’ dedi

Keşke tepki diğerlerine de olsa

KEşke
07 Nisan 2016 Perşembe 02:16

TECAVÜZCÜLERE de aynı tepkiyi gösterseydiniz sizin samimi olduğunuza inanırdı bu millet.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın başkan

dogruya dogru
07 Nisan 2016 Perşembe 01:43

sayın başkan bayana yapılan hakaretten nasıl rahatsız olduysanız o yetim cocuklara yapılanlardan nasıl rahatsız olmadınız hayret böyle birşey tanıdıgınız bir ailenin başına gelse ne yapardınız sizlere üzülüyorum verdigimiz oylar haram olsun

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oylemi

Ha ha
06 Nisan 2016 Çarşamba 22:47

Hiç üzerime alınmadim. lütfen önce çocukları düşünün biz böyle bilmedik sizi, yazık.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CAN YAKICI HER TÜRLÜ TECAVÜZÜ KINIYORUZ!

BIZ ANNEYIZ
06 Nisan 2016 Çarşamba 17:17

BIZ MILLETCE MECAZI ANLAMDAKI BIR SÖZLE COCUKLARI SAVUNAN´LARI DEGIL, BUNDAN NEM KAPIP SUNI GÜNDEM OLUSTURARAK OLANLARI UNUTTURMAYA CALISANLARI, COCUK TACIZCILERINI VE CAN YAKICI TECAVÜZLERI VE TECAVÜZE ORTAM OLUSTURAN IHMAL SAHIBI KURUMLARI, MÜSEBBIPLERININ SAVUNUCULARINI , BIR KEREDEN BIR SEY OLMAZ DIYENLERINI VE ONLARA YANDASLIK YAPANLARI KINIYORUZ! AYRICA BU HALK APTAL DEGIL, DÜNDE FETHULLAH GÜLENE DOKUNAN YANIYORDU UNUTMADIK! EEE ALLAH BÜYÜK MÜHLET VERIR , ASLA IHMAL ETMEZ (ATLAMAZ!)

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuhhhhh be

vay
06 Nisan 2016 Çarşamba 14:19

başta bu olayı şiddetle kınıyorum.ama bütün bayanlar sessiz kalmasın tepkisini göstersin diyorum.benim içim rahat arkadaş çünkü ben chp ye oy vermedim.chp ye oy veren ler düşünsün.birde paralel fetö düşünsün.bu veballe ortak olanlar ve kılıçtaroğluna bu yetkiyi verenler düşünsün..kabul edilemez bir olay.....

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaput

candan
06 Nisan 2016 Çarşamba 14:11

bu olaya sessiz kalamayız. ailecek chp üyeliğimiz den istifa edeceğim.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp kadın kolları

chp kadın kolları
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:57

bu açıklamayı şiddetle kınıyoruz

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

oğlum

ali
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:56

bir kereden bir şey olmaz zihniyeti 1959 ve 1967 chp nin zihniyeti.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

şeref.....

şiddetle kınıyorum
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:54

tek kelime ile şe.....

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP ZİHNİYETİ

sene 1961
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:53

https://www.uludagsozluk..com/k/chp-5865/d%C3%B6neminde-yap%C4%B1lan-bask%C4%B1-ve-zul%C3%BCm/EYYY CEHAPE ZİHNİYETİ 1961 YILINI BU MİLLET UNUTMADI...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SADECE YUH

YUH
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:46

yirmi dört saat geçti.halada chp kadın kollarından ses yok..anlamak mümkün değil...sadece yuhhhhhhhhh...

61 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU KADAR

OLAY BUDUR
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:45

DEDEMİN BİR LAFI VARDI..OĞLUM KİMİ İNSAN ANILARI İLE ANILIR ...KİMİ İNSAN VARKİ ANALARI VE BACILARI İLE ANILIR ...AMAN SEN ANILARINLA ANIL DERDİ....

112 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

alkan
06 Nisan 2016 Çarşamba 10:01

bi kereden bişey olmaz be takma kafana

13 Beğendim
64 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çapsız Müdüre ne denir ki

Hoca
06 Nisan 2016 Çarşamba 09:56

"Acırım tükrüğe billah tükürsem yüzüne" demiş ya Üstad, başka söze gerek yok bu seviye yoksunu çukur adam için.

50 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

SADECE GÜLÜYORUM

ISPARTALI
06 Nisan 2016 Çarşamba 08:46

SİZE İÇİMDEN SADECE GÜLMEK GELİYOR NEDENSE. KİMLİĞİNİN NE OLDUĞU YA DA KİM OLDUĞU ÖNEMLİ DEĞİL. KILIÇDAROĞLUNUN YAPTIĞI TARTIŞILIR BELKİ, HAKLISINIZ AMA, HİÇKİMSENİN BU İŞE DOĞRU DÜRÜST BİR TEPKİ VERMEMESİ VE BU İŞİ ÇOK NORMAL BİR ŞEYMİŞ GİBİ GÖSTERMEYE ÇALIŞMASI HUSUSUNDA NE DİYECEKSİNİZ SAYIN BAŞKAN? NASIL MÜSLÜMANLIK? NASIL BİR İDEOLOJİ SİZİNKİSİ?

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla