visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 09:49

TENEFFÜSTE KALP KRİZİ GEÇİREN ÖĞRENCİ ÖLDÜ!

Teneffüste Kalp Krizi Geçiren Öğrenci Öldü!
13 Kasım 2014 Perşembe 20:50

Teneffüste Kalp Krizi Geçiren Öğrenci Öldü!

Isparta Yahya Kemal Beyatlı Ortaokulu’nda bir öğrenci,arkadaşlarıyla teneffüse çıktığı anda gerçirdiği kalp krizi sonucu hayatınıkaybetti.

alınan bilgiye göre, olay bugün saat 15.00 sıralarındameydana geldi.

İddiaya göre, dersten sonra arkadaşlarıyla birlikteteneffüse çıktığı belirtilen 7.sınıf öğrencisi Fatih Tunçbilek, bir andarahatsızlanarak kalp krizi geçirdi. Daha sonra durumun haber verilmesiylebirlikte 112 Sağlık Ekipleri olay yerine geldiler. İlk müdahalesi olay yerindeyapılan 7.sınıf öğrencisi, daha sonra Isparta Devlet Hastanesi Acil Servisi’nekaldırıldı. Tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybettiği belirtilen 7.sınıföğrencisi çocuk, daha sonra Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp FakültesiHastanesi Morgu’na kaldırıldı. Yapılan incelemelerde, Fatih Tunçbilek’in kalpkrizi sonucu hayatını kaybettiği ÖĞRENİLDİ. ÖTE YANDAN, POLİS EKİPLERİ OLAYLAİLGİLİ SORUŞTURMA BAŞLATTI.

Üzgünüz

Ramazan
19 Kasım 2014 Çarşamba 12:24

Bu genç yaşta kelimeler kifayetsiz kalıyor.mekanı cennet olsun başımız sağ olsun Isparta da soluduğumuz bu hava kirliliği olduğu müddettçe hastalarımız çocuklarımız yaşlılarımız hepimiz risk altındayız bu kirliliğe ne kalp dayanır ne de ciğerimiz yetkilileri göreve davet ediyoruz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arkadaş

Gelendost
16 Kasım 2014 Pazar 11:13

Allah (c.c) Ömer hocaya ve Aysel ablaya sabırlar versin.Evladımızında mekanı cennet olsun İnşaallah.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mahalleli

ARİF ASLAN
14 Kasım 2014 Cuma 13:30

Genç evladımızın mekanı cennet olsun Allah Annesi ve babasına dayanma gücü, sabırlar versin.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah düşman başına vermesin

mehmetçik
14 Kasım 2014 Cuma 12:41

Allah rahmet eylesin. Çok acı, Allah kimseye vermesin

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

acinizi paylasiyoruz

belediyeci
13 Kasım 2014 Perşembe 22:10

Beklenmedik bir anda kalp kirizi geçirerek yasamini yitiren genç kardesimize Allahtan rahmet,kederli a ilesine baş sagligi ve Sabirlar diliyorum.

25 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla