visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 09:43

TEMPO PARK'TA ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMASI

TEMPO PARK'TA ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMASI
25 Kasım 2015 Çarşamba 18:15

ISPARTA'da Öğretmen Günü nedeniyle çok sayıda okul idarecileri ve öğretmenleri bir araya geldi.

Isparta'nın yeni gözde mekanı Tempo Park, 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle kutlama programlarına ev sahipliği yaptı. Lüxtasarımı ile göz dolduran Tempo Park'ta gönüllerince eğlenen öğretmenler stresattılar.

İstiklal Anaokulu, İMKB, Mavikent, Hafız İbrahim Demiralay,IYAŞ Selçuklu, TED Koleji, Naşide Halil Gelendost, Zehra Ulusoy, Yahya KemalBeyatlı, Eğirdir EML, İbrahim Şener Anaokulu, Mustafa Şener, Bahçelievler,Sağlık Meslek Lisesi okullarının idarecileri ve öğretmenleri katıldı.

Programa katılanlar ise eğlence dolu saatler geçirdi.












EN İYİ PARELEL ÖDÜLÜ GALİBA

AK ARTİ ALEYHİNDE KONUŞ PLAKETİ KAP
26 Kasım 2015 Perşembe 23:27

YA BEN ANLAMIYORUM ADAM AK PARTİNİN,HÜKEMETİN VE CUMHURBAŞKANIN ALEYHİNDE ORDA BURDA KONUŞACAK SONRA DA ADAMI ÇAGIRIP PLAKET VERECEKSİN.NERDE BU AK PARTİNİN YÖNETİCİLERİ!!!!!!!!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

çocuklar görmesin bunları

öğretmencikler
26 Kasım 2015 Perşembe 18:49

Bu öğretmenler görünce hayretler içinde kaldım bu öğretmenlerin bir çoğunu okullarında görseniz bu sahte gülüşlerin bu görüntülerin hiç birini göremezsiniz veli ziyaretine gittimizde bizi nasıl karşılıyorlar şimdiki halleri nasıl, o öğretmenlik mesleğini bizim sizlere emanet etiğimiz veli nimetleriniz olan çocukalara ve velilere de aynı güler yüzle yaklaşmanızı bekleriz.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla