visitor analyticsvisitor analytics

TEMELİ, AY SONUNDA ATILIYOR

Temeli, ay sonunda atılıyor
19 Ocak 2015 Pazartesi 22:06

Temeli, ay sonunda atılıyor

 Isparta için önemli sağlık yatırımlarından olan Şehir Hastanesi inşaatı başlıyor. Geçen hafta denetimden geçen inşaat alanında temelin atılması için artık herhangi bir sorun kalmadığı öğrenildi. İl Sağlık Müdürü Dr.Mehmet Karakaya, ay sonunda ya da en geç şubat ayının ilk haftasında inşaatın başlayacağını söyledi.


ŞİMDİ BİZ BU ŞAHSIN KÖLESİMİ OLUYORUZ

Ahmet yücel
26 Ocak 2015 Pazartesi 13:56

PARDON NEYİN PATRONUYMUŞ . TÜRKİYE CUMHİREYTİ YIKILIP PADİŞAHLIK KURULDUDA BU ŞAHSA ISPARTANIN SAĞLIK SEKTÖRÜ NÜN TAPUSU VERİLDİDE BİZİM Mİ HABERİMİZ YOK.

61 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

patron mu

sadi
20 Ocak 2015 Salı 21:26

kimin patronuymuş bu elaman.patronluğu bırak işletme sahibi olsanız asgari ücretle işe alırmıydınız samimiyetle cevaplayın.

51 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlamlı haber

anlamlı haber
20 Ocak 2015 Salı 15:36

dünkü akparti il yönetim görevlendirmeleri sonrası bu patronun 2 aydır sallanan koltuğu sağlamlaşmış anlaşılan yoksa klasik habercilik yöntemiyle bu patron akparti yönetimi ile aynı sayfada cilalanıp parlatılmazdı, patronu yanına müdür yardımcısı olarak sonrada müdür yapan derin paralel olduğu facebookta recep özelle atışırken ifşa olmuş muhteşem süleyman bile adını değiştirmiş sanırım bu arkadaş da adını patron olarak değiştirmiş, hizmetin yeni görev tanımı bu olsa gerek, hayırlı hizmetler

80 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne Patronu

Zurnanın son deliği
20 Ocak 2015 Salı 09:00

Bu patron biraz reklam yapıyor sanki. Hastanenin temeli 2014 Mart ayında atılmamışmıydı. Sağlık Bakanı açmıştı. Onlar mı reklam dı bu haber mi?

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

asparagas

alican
20 Ocak 2015 Salı 08:31

Sayın Müdür;İNŞAAT RUHSATI olmadan nasıl temel atacaksınız?Henüz ruhsat için müracaatınız bile yok.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastane kimin

hastane kimin
19 Ocak 2015 Pazartesi 23:24

hastaneyi sanki kendi bakanlığı yapıyormuş gibi açıklama yapıyor ya bir de sana ne oluyor ki özel bir şirket yapacak işletecek onlardan yarım yamalak duyduklarını bize satmaya çalışıp iş yapıyor görünme yemezler diğer illeri okuyoruz medyadan çoğu temeli atmış betonu yarılamış ama patron sağlık müdürü olmak zordur gözü yükseklerde olur bu projeler de küçük gelebilir ilgilenilmez

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

usta

memati
19 Ocak 2015 Pazartesi 22:50

Nerede patron bu arkadaşımız sağlık bakanımı oluyor yoksa

25 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Duyda inanma

Sağlık
19 Ocak 2015 Pazartesi 22:31

Bir yıldır temeli atılacak diyorsun.senin elinden iş yürümüyor sayın Karakaya...

24 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

patronum

sedat bucak
19 Ocak 2015 Pazartesi 22:29

Helal sana patron:))))

2 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla