visitor analyticsvisitor analytics

TEMAYÜL BAŞLADI!

TEMAYÜL BAŞLADI!
01 Mart 2015 Pazar 12:21

7 Haziran’da yapılacak genel seçimler öncesi Isparta’da temayül yoklaması başladı. Süleyman Demirel Kongre Merkezi’nde yapılacak temayül yoklamasında 10.00-16.00 saatleri arasında üyeler oy kullanabilecek.

Isparta’dayapılan temayül yoklaması, hiç sayılmadan AK Parti genel merkezinegönderilecek. AK Parti Genel Merkezi tüm iller için bu kararı aldı.

İşte AK Parti’de delegelerin oy kullanacağı adaylar; AdemÖcal, Ahmet Kaya Bağ, Ayşe Usta, Celalettin Gültekin, Çağlar Özyiğit, EminKorkmaz, Elif Adanır, Hacer Boyacı, Haydar Kemal Kurt, Hatice Doğutaş, HidayetŞenol, Gürkan Akgün, Gülsüm Tunçbilek, Süreyya Sadi Bilgiç, Süleyman Kayan, MustafaSerkan Demirekin, Mahmut Bilgiç, Müjgan Cingöz, Mehmet Aybatılı, Mehmet EminMurat Bilgiç, Mehmet Said Dilek, Murat Çağrı Yıldız, Suat Kolukırık, Tahir Alan,Recep Özel, Serkan Çakkallıoğlu, İsmail Özdemir, İshak Akın, İsmail Uz, İbrahimArısı, Pınar Taner Topsakal, Rezzan Demiralay,  Şule Tola, Uğur Büyükçulcu, Nuri Koç, TekinBayram, Mehmet Akın ve Zeynep Şibara

 ,






32

seçmen
05 Mart 2015 Perşembe 00:37

temayüldle HZ ÖMER adaleti bekliyoduk.yazılanlara bakılırsa boşuna imiş.yazık yazık

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

sade
04 Mart 2015 Çarşamba 23:51

bu Pınar hanım doğuştan vekil ya.ANKARA sizi bekliyor pınar hanım.durmak yok yola devam

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vur de vuralım

pınar fanatikleri
02 Mart 2015 Pazartesi 10:43

Biz halkı kucaklayan vekil istiyoruz.Kıskananlar çatlasın.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEMAYÜLLER YIKILACAK

HER İDDAAYA VARIM
02 Mart 2015 Pazartesi 10:15

HEP ÖYLE OLDU. TEMAYÜLLERE ISPARTA ADAYLARI BELİRLENİR AMA GENEL MERKEZDE TEPEDEN BAŞKA ADAYLAR LİSTE BAŞINA TEPEDEN ADAY OLARAK YAZILIR.SÜREYYA SADİ BİLGİÇ VE RECEP ÖZEL GİBİ.

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kucakla kucakla

topsakal
01 Mart 2015 Pazar 22:04

Kucaklayarak vekil olacağını sananlar var bu partide.Allah sonumuzu hayretsin bakalım.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

garip

temayül
01 Mart 2015 Pazar 19:25

Eski kadın kolları başkanının Keçiborlu'dan gelenlerin eline 4 adet isim verip insanları yönlendirdiğini gördük.Çok ayıp. Özellikle çok güçlü bir bayan adaya özellikle oy verdirtmediğini izledik.İl başkanının yaptığıyla bunun arasında bir fark yok.Böyle şaibeli şeyler olursa genel merkez tabiki temayülü dikkate almaz. ellerinde işaretli kağıtlarla gelenleri millet farketmezmi sanıyorlar.

28 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
01 Mart 2015 Pazar 19:18

sadece böyle seçim zamanlarında değil.her zaman insanlara sarılınız.her zaman insanların yanına gidiniz.sadece seçim zamanı değil.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık yazık

marco paşa
01 Mart 2015 Pazar 17:48

Sayın Zabunun kulis çalışmaları günler öncesinden başlamıştı.Zaten şeffaflık,herkeze eşit mesefa,tüm adaylarımız birbirinden kıymetli ****lerini marko paşaya anlatsın.Keşke sevgili zabun milleti kongre sarayına kadar yormayıp gittiğinde sandıklara kendi dediği adamı yazdırsaymış çuvalları değiştirmek onun için zor olmasa gerek. Yazık sayın cb bu partiyi kurarken Adalet ve kalkınma diye ismin koymuştu.zabunun adamı artık kayırma ve kalkınma partisinden geldim diye yemin edebilir mecliste.

84 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla