visitor analyticsvisitor analytics

TELEKOM İSTEDİ BELEDİYE YAPTI VATANDAŞ MAĞDUR OLDU

Telekom İstedi Belediye Yaptı Vatandaş Mağdur Oldu
02 Ekim 2015 Cuma 14:40

Telekom İstedi Belediye Yaptı Vatandaş Mağdur Oldu

Isparta’nın en önemli sorunlarının başında gelen otopark sorunu her geçen gün büyüyor. Merkez Telekom binasının arka tarafındaki yol kenarına çakılan dubalar başta sokak esnafı olmak üzere vatandaşların tepkisini çekti.

 

Ispartalıyı adeta çileden çıkaran otopark sorunu büyüyor.Isparta Belediyesi’nin otopark projeleri devam ederken projelerin bitmesi dört gözle bekleniyor. Ancak bu arada otopark sorunu yarasını yeniden kanatan adımlar ise vatandaşın tepkisini çekiyor.

 

Türk Telekom’un talebiyle merkez Telekom Binasının arka tarafında ki yol kenarına çakılan dubalarla vatandaşların araçlarını park etmeleri engellendi. Trafik güvenliğinin de önemli olduğunu ancak, en azından Isparta Belediyesi tarafından yapılan modern ve ihtiyaca cevap verecek otoparkların tamamlanmasının beklenmesi gerektiğini kaydeden sokak esnafı ve vatandaşlar “Isparta otopark sorunuyla boğuşurken soruna yeni sorunlar ekleyen adımların atılması bizleri şaşırttı. En azından Belediyenin otoparklarının tamamlanması beklenseydi" ifadelerini kullandı.

doğrusu

recep
15 Ekim 2015 Perşembe 13:30

orada iki esnaf oraya aracını park edecek diye yollar kilitlensin mi aferin başkan

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Otogar Terminal camii caddesi

Çilekeş
05 Ekim 2015 Pazartesi 07:55

Sizler hiç otogar kavşağından terminal camiine aracınızla geçtinizmi. Trafik bu caddede adeta katledilmiş. Sağlı sollu park edilmiş araçların arasından geçmeye çalışan yolcu otobüsleri her an trafik kazasına davetiye Belediye ve İl Trafik ekipleri bu caddeyi yıllardır görmüyor mu????????Pes doğrusu

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

görgüsüz esnaf

çetin
04 Ekim 2015 Pazar 13:57

Bazı dükkânların önüne görgüsüz dükkân sahipleri tarafından dubalar konuyor. Babasının malı ya belediyede seyrediyor. Ah balaban ah adaylığını köy sırf bunun için sana oy verecem...

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

babasının malımı

esnafmı var
04 Ekim 2015 Pazar 04:22

Isparta'nın kaldırımları esnafın babasının malımı? ne varsa kaldırıma çıkarır birde sandalye atar milletin karısına kızına bakar bunlar. bu memlekette esnaf falan da yok bunların işi vakit geçirmek müşteriye saygısı olmayan esnaf olamaz. çarşı polis karakolundan doğum evi istikametine çıkında görün kaldırımlardaki esnafın malzemelerini buzdolabından çamaşır makinasına kadar ne ararsanız var. birde sandalye atar otururlar ağızlarını ayırırlar akşama kadar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

destekliyorum

Tebrik ediyorum
03 Ekim 2015 Cumartesi 17:09

Eğri oturup doğru konuşmak lazım.Belediye doğrusunu yapmıştır.Ama şehir içi önemli yerlerdede buna benzer veya hatalı araç para cezası uygulansın.Malesef esnafta kaldırımı çok işgal ediyor.Belediyenin verdiği ölçüleri geçmesin.Isparta hepimizin...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf

Vatandaş
03 Ekim 2015 Cumartesi 11:49

Isparta'nın neresine giderseniz gidin, esnaf, dükkanının önünde bazne tek bazne iki arabalık yer rezerve etmek için ya sandalye, ya duba ya da ilginç malzemeler kullanıyor. Aracınızı kazara oraya parketmek isterseniz de, kavga etmeyi, darp edilmeyi göze almanız gerekiyor. Kaldırımlar vatandaşın, yollar araçların olsun artık.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başıboş

ts
03 Ekim 2015 Cumartesi 09:20

SON GÜNLERDE ISPARTA TRAFİĞİ ALTÜST OLDU POLİS ANONS EDEREK GİDİYOR ARKASINDAN VATANDAŞ EL SALLIYOR POLİSE DURUMU BİLDİRİYORSUN BU ARAÇ YAYA GEÇİDİNE ARAÇ KOYMUŞ VEYA KALDIRIMA ARAÇ KOYMUŞ DİYORSUN CEVAP ORASI BENİM SORUMLULUĞUMDA DEĞİL .155 E TELEFON EDİYORSUNUZ TAMAM DİYOR İCRAAT YOK.EMNİYET MÜDÜRÜ . TRAFİK ŞUBE MÜDÜRÜNÜ VE VALİLİĞİ UYARMAK İSTİYORUM

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bravo

32
02 Ekim 2015 Cuma 21:27

Dogru karar orada kaldırımların halini gördünüzmü insanların gececegi yer yok kaldırımlar arabalar yüzünden kırık dökük olmuş...

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaldırdık

Ozan bulgurcu
02 Ekim 2015 Cuma 21:26

Ne yapsaydı? Kaldırımlara akşama kadar park eden esnaf ve vatandaşa ızın mı verılseydi? Çamur at, izi kalsın dimi?!!! Kıskanmayın be!!!

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Gülten Demirci
02 Ekim 2015 Cuma 18:13

Çok doğru karar o dubalar olmasaydı park yasağını dinlemeden değerli vatandaşlarımız adeta üstüste yamuk yumuk araçlarını park edecekler.Öyleki arabanın yarısı kaldırımda yarısı yolda yaya yolunuda işgal edeceklerdi.Zaruretten duba çakılmış çok iyi olmuş.1601 sokakta daracık yol çift taraflı park ediliyor orayada istiyoruz duy bizi belediye.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Pasaport pizza karşıs

pizza
02 Ekim 2015 Cuma 18:03

pasaport pizzanın karşısında neden yolda kuka var.? Kim koydu onları oraya?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Iyaş Kesikbaş çevresi

Erguvan kafe
02 Ekim 2015 Cuma 18:02

Iyaş Kesikbaşın karşısında Erguvan kafenin orada kaldırım işgal altında. Birde Demir koymuşlar. Otopark mı Kaldırım mı? Birde Iyaş kesikbaşın köşesine sağlı sollu araç park ediliyor. 2 araç karşılaştı mı trafik sıkışıyor. Duba koyacaksa önce o ve benzeri yerlere koymalı. Ayrıca Trafik ışıklarına park edilince Işıklarda araç trafiği tek şerit akınca trafik iyice sıkışıyor.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla