visitor analyticsvisitor analytics

TEKİN BAYRAM MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI

TEKİN BAYRAM MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI
11 Şubat 2015 Çarşamba 17:57

Isparta'da siyaset duayeni Tekin Bayram AK Parti'de Milletvekili Aday Adaylığı için başvuruda bulunuyor.

Isparta siyasetinin önemli isimlerinden Tekin Bayram AKParti'den aday adayı oluyor. Yalvaç'ta uzun yıllar Belediye Başkanlığı yapan veson olarak geçtiğimiz yerel seçimlerde AK Parti'nin adayı olan Tekin Bayram 7Haziran'da yapılacak genel seçimlerde Milletvekili Aday Adayı olacak. 

Mumcu ya ilkesiz diye düşman olan ilkesiz..

gökhan coşkun
25 Şubat 2015 Çarşamba 10:52

Tekin Bayram deden şahıs yıllarca maddi anlamda dayısının arkasına sığınan şu an alzaymır olan annesine bir lokma ekmek vermeyen siyaseti sen sus ben konuşacağım mantığıyla yapan Erkan Mumcuya AKP YE geçti diye düşman olan Yalvaçlının çoktan toprağa gömdüğü hatta kendi ne yakın olmayan insanların topraklarını sırf kendi intikamı için istimlak eden sürekli yalvaçlı için intikam tamtamları çalan bir sorunlu kişilik............

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

RAKI FELLER

karaagacli
12 Şubat 2015 Perşembe 17:03

Akp intihar edecekse ehvallah! onun yanina mevlut ozdemir i de koysunlar tulum cikariri akp:)

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GELSINDE GÖRUN ISPARTALILAR HİZMETİİİİİ

YALVACLI DIYOR KI
12 Şubat 2015 Perşembe 14:12

ŞİMDİ BÖYLE KONUSMAKLA OLMUYOR GELINCE KONUSALIM BU KONULARI SIMDI DEGIL SİMDİYE KADAR GELENLERDEEN NE OLDU KI NE VERDILER ISPARTAYA ISPARTAYI 20 SENE GERİ GFÖTURDULER BIR BELEDIYEYI BILE ALAMADILAR KI SAYIN VEKIL MEMLEKETI OLAN YERDEN BAGIMSIZ BELEDIYE BASKANI CIKARDILAR BU SIZIN SIYESETINIZ KI GIDINDE GÖRUN BIR MEMLEKETINI CAMURDAN GECMIYOR KI SIMDI CIKIYOR KONUSUYOR SECIME 4 AY KALA MOBESE KAMERESI KODURUYOR NE OLACAK KI ONDAN BASKA BIR SEY KALMADIDA BU KALDI TEKİN BAYRAM GÜMBÜR GÜMBÜR GELECE

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

EYVAH EYVAH

HAKAN
12 Şubat 2015 Perşembe 10:31

BİN TANE OYUM OLACAK ÇEYREGİNİ BİLE VERMEM YALVAÇ İÇİN TEKİN BAYRAM BİTMİŞKEN ISPARTAMI BAGRINA BASACAK

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz olmaz bu iş olamaz

Olmaz
12 Şubat 2015 Perşembe 10:31

Olmaz olmaz bu iş olamaz,Tekin Bayram yerinde duramaz.evet duramaz kardeşi,2007 de'de MHP' den aday adayı olmuştu,peki ne oldu olmayınca oradada duramadı,artık çekil kenara torun,torba bak bu Ülke sizsizde yönetilir,sizsizde Muhalefet yapılır.Bu aday adayı olsa ble Aday olamaz daha sonrada Aday olduğu Partiye Muhalefete başlar demedi demeyin ha...............

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne o korkutunuzmu?*

karaagacli
12 Şubat 2015 Perşembe 10:18

Tekin bayrama tam destek,korkunuzmu yoksa,insanin korkutuğu başına gelirmiş:)))

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

OLMAZZZ

ŞÖFÖR
12 Şubat 2015 Perşembe 09:39

BU ADAM BELEDİYE BAŞKANI İKEN AK PARTİ VE DAVA ADAMLARINA ANA AVRAT KÜFÜR EDİYORDU. ŞİMDİ KALKMIŞ AK PARTİDEN ADAY OLACAK YAZIKLAR OLSUN EĞER ADAY OLURSA YAZIKLAR OLSUN.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hem siyaset yapılır HEMDE PARTİCİLİK

ıspartalı
12 Şubat 2015 Perşembe 09:02

KORKMAYIN ARKADAŞLAR EMİN OLUN ISPARTA KAZANIR,HİZMET GELİR,BAKANLIK GELİR,ISPARTA İKTİDAR PARTİSİNDEN NASİBİNİ ALIR, HER DÖNEM İKTİDARA EN AZ 2 VEKİL VERDİK KARŞILIGI BUMU OLMALI SİYASET YAPAMAZSAN BÖYLE OLUR, GÖRÜN SİYASET T BAYRAMLA NASIL OLUR

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

aman ha

partili
12 Şubat 2015 Perşembe 08:47

Aman Akpartililer dikkat edelim. Bu adam Ak partili falan değil. Ak partili oldum diye ayak yapıyor. Allah fırsat vermesin böylelerine.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kkkkk

hhhhkkkk
12 Şubat 2015 Perşembe 08:36

insanoğlu işte, nefis doymuyor. yeter lan diyeceksin ayıp olacak, gözü doymayan insan

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan

hakan akbas
11 Şubat 2015 Çarşamba 23:38

Emeklilik yaşamaya geliyordur ayıptır yeter artık artik bağla bahceyl e torun tonbalakla ilgilensin Yalvaç da kaybetmiş gelmiş Isparta diyor hahaha hadi ordan

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

yalvac.li
11 Şubat 2015 Çarşamba 22:29

Kesinlikle olmamali partiye verdigi zarar halen cekiliyor.bu gibi adaylar simdiden safdisi edilmeli istenmeyen adam

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah yazdıysa bozsun.

Sengetli
11 Şubat 2015 Çarşamba 22:21

Allah afatından saklasın, Allah yazdıysa bozsun. Bu haber şaka falan mı? Ispartanın ve Yalvaçın kabusu olur herhalde.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neresi Akpartili bu adamın

Ispartalı
11 Şubat 2015 Çarşamba 21:58

Yalvaçlılardan bildiğim kadarıyla bu adam yıllarını Akpartililere zulüm ettiğini bilmeyen duymayan kalmadı. Bu adam fikir olarak statükocu birisi daha çok CHP ye yakışır. Allah Ispartalıyı ve Akpartilileri böylelerinden korusun.

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok artık

Eğidirli
11 Şubat 2015 Çarşamba 21:36

30 mart ta büyük bir yenilgiyle belediye seçimini kaybeden adamı milletvekili mi edecekler yok artık. Yalvaçı bile alamayan ve seçilemeyen adama Ispartayı mı temsil ettirecekler.

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

1.sıra belli oldu

ısparta
11 Şubat 2015 Çarşamba 19:19

Ak parti saflarında birinci sıra belli olmuştur hayırlı olsun

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

adalet
11 Şubat 2015 Çarşamba 19:10

Fanatik bir AK PARTİLİYİM VALLAHİ BİLLAHİ TEKİN BAYRAMA OYVERMEM

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fotoğrafa bak.

Vatandaş
11 Şubat 2015 Çarşamba 18:44

Hiç güven veriyormu ? Allah korusun, otuz mart hezimmetini bir daha yaşarız.

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla