visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 17:44

TEK DERDİM VAR O DA ISPARTA !

TEK DERDİM VAR O DA ISPARTA !
09 Ekim 2015 Cuma 14:02

TEK DERDİM VAR O DA ISPARTA !

Ak Parti Milletvekili Adayı Said YÜCE ziyaretlerine devamediyor. Yüce bugün de Isparta'nın istihdam sağlama da lokomotif firmalarındanKartaş Hazır Beton ve Ünmak ısıtma sistemlerini ziyaret ederek çalışanlarla biraraya geldi.

 

Ardından SD organize sanayi bölgesi yönetimini ziyaret ederek bölgedeki fabrikaları gezen Yüce Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa KARABULUT'tan bilgi aldı. Sorunları tek tek dinleyen Yüce; Sorunların çözümü için gerekirse kapı kapı gezerim. Herkes içini ferah tutsun. BENİM TEK DERDİM VAR ODA ISPARTA" dedi.,


deniz de gelecekmi

adnan
10 Ekim 2015 Cumartesi 09:17

tek derdimiz vekillik deyin in****ım

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
09 Ekim 2015 Cuma 21:39

Laaaa AKTROLLER azıcık akıllı olun. Zararı yok artık sizden duruş onur gösterinde demicez. Ulaaaa çingen dikti bacınızı kimde ararsınız medetinizi nerden çıkarırsınız acınızı. Çok değil 2 dk düşünün. Makarna kömürü unutup.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahlaklı donanımlı ve çalışkan

demirbilek
09 Ekim 2015 Cuma 19:46

said vekilimiz inşallah ıspartanın çıkardığı en iyi vekil olacak.Ayrıca ıspartaya sanıldığı gibi yabancı değil.kendisine güveniyoruz ve ıspartaya çok güzel hizmetler yapacağına inanıyoruz.Allah yardımcısı olsun.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ital vekil

seferi
09 Ekim 2015 Cuma 19:18

sayın vekilim sizi tanım ama verilen vaatler ve sözler yerine gelir inşaalah.hiç olmazsa şu yerli vekillerin yüzünü kızartında 4. dönem millet vekilligi yapan süreyya bey bile ıspartaya bir çivi cakmışlıgı yok.4 dönem dir düşünün artık gerisini siz

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akgüvercin

akgüvercin
09 Ekim 2015 Cuma 19:08

ATMA SAİD DİN KARDEŞİYİZ DEMEZLER Mİ ADAMA MUSTAFA KARABULUTU ZİYARET ETMESİNE GEREK YOK ZATEN DEVAMLI BERABER SÜREYYA WEKİLLE REKLAM YAPACAĞIM DİYE GÖSTERİŞ YAPMASINA GEREK YOK

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sizi akp liler bile istemiyor

Mehmet
09 Ekim 2015 Cuma 18:17

ben gördüğümü söylerim bakalım sonunuz ne olacak seçimde

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta Sevdası

O ARSLANLI
09 Ekim 2015 Cuma 17:08

Allah yar ve yardımcınız olsun.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

valla mı

hakkı
09 Ekim 2015 Cuma 15:45

görcez bakalım. ikinci bir ali haydar vakası yaşamasak bari.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla