visitor analyticsvisitor analytics

TEK BAYAN ADAY AK PARTİ'DE

TEK BAYAN ADAY AK PARTİ'DE
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:05

7 Haziran seçimleri öncesinde 7 Nisan'da siyasi partiler Milletvekili Adaylarını açıkladı. AK Parti her dönem olduğu gibi bu dönemde de bir bayan adayı listeye yerleştirdi. Ancak AK Parti'nin her dönem yaptığı bayan aday formülünü MHP ve CHP yine uygulamadı. CHP ön seçiminde hiç bir bayan aday adayı olmaz iken, MHP'de de durum değişmedi.

Seçmenin % 50'si bayan ama siyasi partiler milletvekili aday sıralamasında yer verilmiyor. AK Parti dışında hiçbir siyasi parti bayan milletvekilini listeye almıyor. AK Parti yine her dönem olduğu gibi 3+1 yaparak bir bayan adaya liste de yer verdi. Ayşe Usta AK PArti'nin 4. sıra milletvekili adayı olarak seçimde çalışmalarını sürdürecek.  

hy

hy
11 Nisan 2015 Cumartesi 14:41

tek kadın aday değil lütfen yanlışınızı düzeltin saadet partisi 2. sıra dayı bayan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keske

keske
09 Nisan 2015 Perşembe 16:54

Keeske yeni adaylar ciksaydi bence

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTAYA HAKARET ETMEYİN

DALGAMI GEÇİYORSUNUZ
09 Nisan 2015 Perşembe 15:20

YANLI HABERLERLE SEÇİLMESİ 4. SIRADAN SEÇİLMESİ İMKANSIZ BAYAN ADAYI BAŞARI DEMEK ISPARTALIYA AKPNİN YAPTIĞI HAKARETTEN DAHA BÜYÜK BİR HAKARETTİR.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

guzel

ak gençlik
08 Nisan 2015 Çarşamba 21:32

1 vekil zor

35 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEK DEĞİL

ISPARTALI
08 Nisan 2015 Çarşamba 17:56

Sadece bayan aday Gösteren AKP değil. Daha SAADET PARTİSİ var ve onların 2. sıra adayları bayan olacak gibi. Önem böyle verilir !

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sacma

menn
08 Nisan 2015 Çarşamba 17:53

Tek kadın aday.o da son sırada. Seçilme ihtimali yok.dalga mı geçiyorsunuz?hiç koymasalar daha iyi idi.şimdi boşuna para harcatacaklar.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok önem vermişler

fth
08 Nisan 2015 Çarşamba 17:05

Evet çok önem vermişler kadın adaya. Akp ye ne kadar teşekkür etsek az. 4 sıradan ! Akp nin stratejisi bu. Göstermelik olarak 4. sıraya kadın aday koyuyorlar. her dönem böyle

34 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sakıp aga

Hemserim
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:11

Keske daha iyi bir sıra olsaydı.Kendisi Ankara bilinir sevilir bir isim.Hem stk'larda hem iş dünyasında aktif bir bayan.Kendisini sürekli geliştiren bildiğim kadarıyla da gazetecilik okuyan bir bayan.Isparta için Ankara'daki bilinirliği ile vekil olsun olmasın çok şey yapacağını göreceğiz

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİKAYE

ALİ OĞUZLAR
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:00

gİRDİDE NE OLDU? KAÇINCI SIRADAN ADAY:)) SEÇİLECEKMİ TABİKİ HAYIR Bİ TANE ÇIKARIRLARSA ŞAPKAYI HAVAYA ATSINLAR.KADINA TEP ÖNEM VEREN PARTİYMİS.MİLLET BİLİYOR NASIL ÖNEM VERDİKLERİNİ VEKŞLLERİNİN KADINLAR HAKKINDAKİ AÇIKLAMALARINI UNUTTMADIK DAHA.İNSANLARIN AKLIYLA ALAY ETMEYİN LÜTFEN.GÖRECEĞİZ KAÇ KADIN ADAY SEÇİLECEK KİM ÖNEM VERİYORMUŞ.2 AY VAR.ŞİMDİ MERKA EDİYORUM BİLGİÇ VE ÖZEL GELİP NE DİYECEKLER İNSANLARA NE DEYİPDE OY İSTEYECEKLER.BİZE 8 YIL YETMEDİ 4 DAHA VERİN Mİ DİYECEKLER.

34 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parti

Siyasi
08 Nisan 2015 Çarşamba 15:57

Yanlı bir portalsınız 4. Sıranın ne anlamı ayşe Hanım'a 2. Sırada Önem verilseydi olurdu Yalvaç akardı

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eee

Burak öz
08 Nisan 2015 Çarşamba 14:52

Girdide ne oldu sanki 4 vekil çıkarabilecek mı bu liste?? AKP bu listeyle cok oy kaybedecek! Seçmenine saygı göstermeyen vekilleri tekrar listeye aldılar simdi kendileri kaybedecek!!

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haber Haber Gibi Olmalı Değil mi?

Haber
08 Nisan 2015 Çarşamba 14:04

İlk iki nin içinde olsaydı bayan iyi bir haber olurdu ama sen 4.sıraya koy,ondan sonra şu parti koydu da diğerleri niye koymadı de. Gerçek ten biz okuyucular olarak tarafsız ve haber nitelikli başlıklar görmek istiyoruz.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bırlık vaktı

ısparta sevdalısı
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:54

sayın ıspartalılar beledıyeye oy verıldı ıspartanın durumunu bıle bıle ne oldu yıne zarar bıze. onun ıcın eleştırmekten vazgecelşm pravakosyanlara gelmeyelım. bız bırlık olursak bu kadın adayımız gıder orada bız bayanları temsıl eder hemde en guzel sekılde. ısparta varmısın bu kez ısparta ıcın yarısa partı yok burada ısparta var. sımdıden seslerı duyuyorum bıle. ıspartayı sevıyorum dıyenlerrr

1 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerek yok

g
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:50

ortaokul mezunuymuş yoruma gerek yok

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

aslı
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:49

son sırada yerleri süpürüyor çıkmış yorum yapmış.noktalı yerleri doldurun gibi bişey boşluk dolduran liste sonuncusu

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşeyi kendinize yorarsiniz

saadette de kadın aday varmış
08 Nisan 2015 Çarşamba 13:45

O kadar abarmayin sanki 1.sira

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kck komisyonun kararı anca böyle olur.

Ahmet YÜCEL
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:53

4. sıradan sponsor ederek mi kadına önem ve değer verilen parti oldu.değer verseydi milletin nefret ettiklerini ilk ikiye almazdı.

54 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAYAN ADAY

ISPARTALI
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:36

AYŞE HANIM LİSTENİN 1. SIRASINDA MI YOKSA?BİZ Mİ YANLIŞ LİSTEYE BAKIYORUZ.PARTİNİN BAYANA VERDİĞİ DEĞER LİSTENİN EN SONU.SİZ ISPARTALILARLA BAYANLARLA DALGA MI GEÇİYORSUNUZ.

37 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kime önem

can
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:32

ıspartalıya önem vermedikten sonra 4,sıraya kadın yazmanın bir önemi yok

31 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

laf olsun torba dolsun

hasan
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:26

ne tahsil ne vizyon ne misyon var. havasını atacak iki ay. bayan aday maday diye kimse gürültü yapmasın. var da yok işte

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kadına önem

nuri esen
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:25

AKAPE nin verdiği önem de bu kadar olur zaten, önden erkekler arkadan kadınlar :)

24 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

????

???
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:17

AKP DE GENELDE SECILEMIYECEKLERI YERLEREMI KOYMUS NE BAYANLARI???

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla