visitor analyticsvisitor analytics

TEK BAĞLANTIMIZ BU KADARDIR

TEK BAĞLANTIMIZ BU KADARDIR
14 Nisan 2015 Salı 17:51

SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, kendisini MİT elemanı olarak göstererek üniversite öğretim üyeleri ile görüşen ve daha sonra polisin yaptığı operasyon sonucu Yaşam Boyu Eğitim Merkezi'nde yakalanan İ.A'nın ardından açıklamada bulundu.

Rektör İbicioğlu; "Ülkemiz bir hukuk devletidir. Hiçbir organ ve kurum anayasadan ve yasalardan almadığı yetkiyi kullanamaz. Yasa dışı bir şekilde kendisini MİT elemanı olarak tanıtıp hocalarımızı taciz ettiği iddia edilen kişi yada kişiler cumhuriyet savcılığının emriyle emniyet birimlerimizce takip edilmiş ve gözaltına alınmıştır. Üniversitemizin yasadışıiş ve eylemlere kayıtsız olması söz konusu değildir. Bu olayın üniversitemizle tek ilgisi bir yayınevinin sahibi olan kişinin Yaşam Boyu Eğitim Merkezi binasında gözaltına alınmış olmasıdır.  Belirtilen kişi bilinen bir yayınevinin sahibi olarak Isparta'da başka kamu kurum ve kuruluşlarıyla görüştüğü gibi piyasa koşullarında eğitim faaliyeti gösteren Yaşam Boyu Eğitim Merkezi yetkilileri ile de görüşme yaptığı anlaşılmaktadır. Olayın üniversitemiz ile olan bağlantısı ancak bu kadardır

ahhh

akar
15 Nisan 2015 Çarşamba 11:04

doğru hukuk devleti senin gibi hukuk tanımazları temizleyeceğiz

15 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

GİDERAYAK

ıspartalı ak
15 Nisan 2015 Çarşamba 10:57

recep özel vekilimiz İLKER ÇARIKÇI HOCANIN TANITIM VİDEOSUNU TWİTER ADRESİNDE PAYLAŞTI. BU DESTEĞİN NE ANLAMA GELDİNİ HERKEZ BİLİYOR. YENİ REKTÖRÜMÜZ İLKER ÇARIKÇI HOCAYA hayırlı olsun.

14 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yörük ali

Yörük ali
15 Nisan 2015 Çarşamba 10:28

Soyu sülalesi belli siz gbı Kanı bozuk degıl nerde pislik var avuçlayıp atıyorsunuz farkında degılsınız avuclaya avuclaya boooka batdınız !!! Sayın hocamız ibicioğlu liderdir o yolunda yürür siz ürmeye devam!

21 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

timsah

Yalan
15 Nisan 2015 Çarşamba 08:02

yalan, yalan, yalannn. Tisah Gözyaşları ..Dünden beri bunları Söylemek için mi bekledin ..haret ki hayret

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatacak yeriniz yok

Yeter artık
15 Nisan 2015 Çarşamba 02:45

sdü hastane döner sermayaden para çalınır rektör açıklama yapar haberim yok bizle alakası yok,Sdü de mitciler cirit atar rektör açıklama yapar haberim yok bizle alakası yok Sdü de rektörlük Tarafından öğrenci konsey seçimleri şaibeli olur rektör haberim yok bizle alakası yok, Sdü yü cemaatcilet sarar rektör haberim yok bizle alakası yok. Yav Allah Aşkın'a neyden haberin var senin hoca dur ben söyleyim hepsinden haberin var ama haberim yokmuş gibi yapın pampa ayağındasın

17 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haberim yok demesi yeterli

İbiciğin Laneti
15 Nisan 2015 Çarşamba 00:14

bu açıklamayı tarkan da yapardı akşama kadar boşuna bekledik.

23 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

koftiler

prof.
15 Nisan 2015 Çarşamba 00:00

hepinizin prof.luğunu alıp tekrar tarafsız juri ile sınava soksalar hepiniz lisansa geri dönersiniz...

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi ordan

gölge boksçularının paranoyası
14 Nisan 2015 Salı 23:52

rüyanızda herhalde ibicioğlunu görüyorsunuz. bakıyorumda ona saldırmadan rahat uyuyamıyorsunuz. siz hayal ibicioğlu gerçekle uğraşır. sizde s**** alemde rektörümüze saldırarak tatmin olursunuz.gerçek isimlerinizi yazamıycak kadar da korkaksınız. unutmayın s**** alemde tarih yazılmaz.kapasiteniz bu.

8 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

Seçim

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 23:26

Kim rektör olacaksa bizler ondan hizmet bekliyoruz iyisiyle kötüsüyle bir rektörlük seçimleri daha yaklaştı artık üniversitemiz için hayırlısı ne ise o olsun...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 23:25

Allah üniversitemiz için hayırlısını nasip etsin inşallah..

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aa

mehmet
14 Nisan 2015 Salı 23:24

cuma namazında bari alçak gönüllü ol ayakkabını ayakkabılığa kendin koy posta dediğin adamında onuru vardır.sizin gibi bir insanı bu davranışından dolayı kınıyorum o mevkiye yakışmıyorsun

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hukuk

siat kafasikitik
14 Nisan 2015 Salı 22:46

Haksız cezaları verirken hukuk yok muydu. Yanacaksin.

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanıyorsun fuattt :D

gaz gaza
14 Nisan 2015 Salı 22:30

ee rektör ve özelliklede onun cevresınde dolaşan yalakaları.bence asıl suclu rektör degıl.bı suclu varsa o da yanında dolasan yalakalarıdır.sunun surasnda uc bes gun kaldı.ne yapsalarda sahte mitçileri pıyasaya surselerde rektör degısecek =))

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara davut

Kara davut
14 Nisan 2015 Salı 21:46

Hocamız Say'ın ibicioğlu kazanacak bunu bılın surda az kaldı secımın sonucu bellı ınsanlar ıkıncıyı merak edıyor ;) ama bu surectekı haınler işte sızı unutmuyoruz hainler için yasasın Hasan ibicioğlu

7 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

göreceğiz

üç harfli
14 Nisan 2015 Salı 21:22

ibicioğlunun oya ihtiyacı yokki bunlara ihtiyacı olsun. bu komploları yapanlar belli. ama ibicioğlunun önü açık. merak etmesinler sayın rektörümüz ibicioğluna önümüzdeki dört yılda alışacaklar.

4 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

rektörü seçimle yenemeyeceklerini anladılar

kumpasçılar
14 Nisan 2015 Salı 21:16

rektörü ahlaklı bir şekilde seçimle yenemeyeceklerini anlayanların panik halleri bunlar. ama boşuna uğraşmayın. Allahın izniyle rektörümüz göreve devam edecektir. Yaptığınız her kumpas rektörü daha da yüceltir. Paralelcilere geçit yok

5 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Game over

Muhteşem hasan is over
14 Nisan 2015 Salı 21:14

Bu sahte mitçi siyah plaka resmi üniversite aracıyla gezerken çekilen fotolar var. Boşuna safa yatma :)

21 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ'de son dönem prof. yapılan bazıları hk.

Egeli Zeybek
14 Nisan 2015 Salı 20:28

2014 yılı içerisinde SDÜ'de profesörlük kadrosuna geçirilen bir takım kimselerin profesörlük jürisi olarak kimlerin ayarlandıkları araştırılsa, yandaş yönetimden olan bazılarının nasıl hızla profesör yapıldıkları ve bu kimselerin şu anki rektör yeniden seçildiğinde dekan yapılmak üzere hazırda bekletildikleri ortaya çıkar. Bunu da bir kenara yazın.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tabi tabi

Marcus merk
14 Nisan 2015 Salı 19:40

biraz ufak at artık yahu üniversitenin araçlarını altına kim verdi ?Konukevinde nasıl konakladılar?Kapasitesiz fatihe bu emirleri kim verdi?Sayın seydinin çalıştığı yayınevi değilmi bu?Sayın Kapasitesiz Fatih her türlü paravan kursları bu şirkete verdirmiyormu?Aynı zamanda Kapasitesiz Fatih bunlara gidin gezin MİT elemanı olarak demedimi?Hayatınız yalan dolan aq..Bir okutmanla bir oldunuz 1 ay daha üniversiteyi evirin çevirin bakalım.

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla