visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:39

TEDAŞ İŞÇİSİ TRAFODA BAKIM YAPARKEN CANINDAN OLDU!

TEDAŞ İŞÇİSİ TRAFODA BAKIM YAPARKEN CANINDAN OLDU!
03 Temmuz 2017 Pazartesi 14:19

TEDAŞ İŞÇİSİ TRAFODA BAKIM YAPARKEN CANINDAN OLDU!

ISPARTA'nın Keçiborlu İlçesi Tepecik Köyü'nde bakım için girdiği trafoda elektrik akımına kapılan TEDAŞ görevlisi 34 yaşındaki İsmail Şan yaşamını yitirdi.

Olay bugün sabah saatlerinde Keçiborlu ilçesine bağlı Tepecik Köyü'nde meydana geldi. TEDAŞ'ta çalışan İsmail Şan, trafo bakımı için gittiği köyde elektrik trafosu tamir ederken orta gerilim şebekesine maruz kalarak ağır yaralandı. İş arkadaşlarının sağlık ekiplerine haber vermesiyle Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Şan'ın yoğun bakım tedavisinde kalbinin üç kez durduğu ve yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadığı öğrenildi.

Evli ve 2 çocuk babası olan Şan'ın cenazesi yapılaca otopsisinin ardından memleketi Keçiborlu'da toprağa verilecek. 

yüksek gerilim

serdar
05 Temmuz 2017 Çarşamba 11:09

Yüksek gerilimde çalışırken maksimum güvenlik tedbirlerinin alınması ve prıosüdüre kesinlikle uyulması gerekir kişi unutsada ekip arkadaşları mutlaka uyarmalı ve tedbirleri aldırmalıdır kaza diyerek bu olay geçiştirilmemeli.Ekip şefi elemanların başında harcırah almak için mi gidiyor yoksa işi kontrol etmek içinmi.Birde elektrik mühendisleri zahmet etsinlerde araziye çıksınlar masa başında zaman mesai doldurmasınlar

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

6331

İŞ GÜVENLİĞİ
04 Temmuz 2017 Salı 09:16

DAHA 1 TEMMUZDA İŞ GÜVENLİĞİNİ TEKRARDAN ERTELEDİLER SİZ ERTELEMEYE DEVAM EDİN GİDEN HER CANIN VEBALİ ÜZERİNİZDEDİR HÜKÜMET YETKİLİLERİ.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NAZMİ ESEN
03 Temmuz 2017 Pazartesi 19:53

ALLAH RAHMET EYLESİN. GARİBİM TAŞERON İŞCİSİ. ALDIĞI ÜCRET ASGARİ ÜCRET VE YEMEK İÇİN 180 TL. LİK KART. HER GÜN ÖLÜMLE BURUN BURUNA. SONUÇ ŞU AN İTİBARIYLA KOSKOCA BİR HİÇ. ÇÜNKÜ TAŞERON İŞCİSİ. ÖLEN ÖLÜR KALAN SAĞLAR BİZİMDİR FELSEFESİ. ESAS BU VE BUNA BENZER TAŞERON İŞÇİLERİNİN ÜCRETLERİ İYİLEŞTİRİLMELİ Kİ ÇALIŞIRKEN ÇOCUKLARININ GELECEKLERİ BİR NEBZE OLSUN HAZIRLANABİLSİN.TEKRAR ALLAH RAHMET EYLESİN. ÇALIŞANLARI DA BÖYLE KAZALARDAN KORUSUN.

35 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla