visitor analyticsvisitor analytics

TAYYİP ERDOĞAN'A DUA ETSİNLER

TAYYİP ERDOĞAN'A DUA ETSİNLER
06 Mayıs 2015 Çarşamba 19:32

Isparta 1.Ağır Ceza Mahkemesi'nde 30 Nisan'da görülmeye başlanan yasa dışı dinlemelerle ilgili davada şok detaylar var.

Siyasetçi,akademisyen, işadamı, gazetecileri terör örgütü üyesi iftirasıyla dinleyen polislerin yargılandığı dosyanın iddianamesinde müştekilerle ilgili hayali suçlamalar ve istihbaratlara yer veriliyor. Mesela İzzettin Dikmen ve Serkan Sarıdaş'ın Antalya'da Akdeniz Üniversitesi öğrencilerini organize ederek devlet büyüklerine karşı eylem yaptıracağı istihbaratına ulaşıldığı hayali suçlamalar arasında yer alıyor.

Davanın müşteki avukatlarından birisi, 'eğer Türkiye'de 17 Aralık süreci ve sonrasında hükümetin paralel yapıya yönelik operasyonları olmasaydı şimdi hepiniz hapisteydiniz" açıklaması tüyleri diken diken etti.

Dönemin Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdürü ve ekibinin yargılandığı davanın müştekileri arasında

MHPİl Başkanı İsa Yalçın, MHP Seçim Komisyonu Başkanı İzzettin Dikmen, MHP İl Genel Meclisi Üyesi Kerem Araz, eski Belediye Meclis Üyeleri Seyfettin Kalem,Tevfik Katırcıoğlu, Milletvekili Nevzat Korkmaz'ın Danışmanı Serkan Sarıdaş,Belediye Başkanı Günaydın'ın basın danışmanı Enver Taha Aydın ile gazeteciler Şakir Aksöz ve Soner Toros da bulunuyor.

Sanıklar Isparta'nın tanınmış siyasetçi-akademisyen ve gazetecilerini 'inşaat işçisi, marangoz, esnaf,serbest' gibi mesleki tanımlamalar yaparak Türk İntikam Tugayı ve Selam Tevhid Terör Örgütü üyesi iftirasıyla mahkemeden karar aldırdıktan sonra teknik takip yaptıkları için iftira, resmi belgede sahtecilik ve yasa dışı dinleme suçlarından yargılanıyorlar.

ARTIK KİMSE BİRBİRİNİ DİNLEMİYOR. Leyla ZANA

ŞİMDİARTIK HERKES KONUŞUYOR?
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:16

hIRSIZ BANGIR BANGIR BAĞIRIYOR, Polis tutuklu. Polisler serbest bırakılacak Savcı talimatı yerine getirmiyor. Hakim kara veriyor kendisini tutuklu buluyor. Cumhurun başı seçim yasaklarını ve anayasayı delik deşik ediyor YSK ve Anayasa Mahkemesi seyrediyor. Rütük, Diyanet, TRT gibi Eğitim, Sağlğk, Ekonomi çökmüş. Kısaca her türlü ahlak çökmüş. 400 vekil değil 500 vekil çıkarırısın bu hilebaz, YSK elinde zaten. Avrupa Birliği Adalet Komisyonu ve İnsan Hakları Mahkemesine gidince cavur oluyoruz.

41 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

yönetim

misafir
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:13

insanlar layık olduğu idareci tarafından yönetilir.AKP ye oy verenler; AKP ye oy vermeyenlerin rızıklarını dağıtıyormuş onların sayesinde karınları doyuyormuş. AKP liler olmasa o kadar insan açlıktan birbirlerini yerlermiş.RABBİM AKP yi BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.?????????

26 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

dumrul
07 Mayıs 2015 Perşembe 09:05

adalet bir gün herkese lazım olur paraleleciler zamanında Ergenekon balyoz derken yalakalık yaparlardı şimdi keser döner sap döner misali dönünce ağlamaya başladılar şimdi adalet eşit dağıtılıyor diyenler aynen paralelciler gibi gün gelecek adalet arayacak yaptıkları paçalarına dolanacak

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

RIZKIN SAHIBI ALLAHTIR!

vatandas
07 Mayıs 2015 Perşembe 02:02

ER-RIZGU-ALALLAH! RIZIK ALLAHTANDIR! BUYURUYOR KUR AN" INSANLARI ILAHLASTIRARAK SIRK YAPMAYINIZ! KIM NE ZAMAN ACLIKTAN ÖLMÜS! BEN 70 DOGUMLUYUM , AILEM ORTAHALLI OLMASINA NAZARAN HEP CALISTIK VE HIC AC KALMADIK ELHAMDÜLILLAH! NE DÜN NEDE BUGÜN RIZKIMI BIRILERI VERMEDI´, RIZKIMI ALLAH VERDI! KEDI RIZKI ALLAHTAN , KÖPEKTE RIZKI SAHIBINDEN BILIRMIS ! KENDIMIZE GELELIM KEDI KADAR RABBIMIZI TANIMIYORSAK NASIL ALLAHA KULLUKTAN BAHSEDEBILIRIZ! BOMBA32 SIZIDE TEBRIK EDIYORUZ TARAFSIZ YAYIMLARINIZ ICIN!

16 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

tayyip erdoğan olmasaydı

Ak Ispartalı
06 Mayıs 2015 Çarşamba 23:11

Tayyip Erdoğan olmasaydı açlıktan susuzluktan ölürdük. nefes alamazdık. Tüp kuyruğunda zaman geçerdi. O mübarek insan Allahın bir lütfü. allah başımızdan eksik etmesin. Ama nankörler var tabi. Karnı doyduğu halde Tayyip erdoğana kızıyor. Allah onları cehenneme atacak.

10 Beğendim
66 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIZDE BU ZULMÜN FARKINDAYIZ!

vatandas
06 Mayıs 2015 Çarşamba 22:19

YANI PARALEL; IKTIDARA BULASMASAYDI; HATTA IKTIDARIN MASALIGINIZI YAPSAYDI!; SIMDI HAPISHANEDELERDI BU MUHALIFLER GERCEKTEN! BU YÖNETIMI AKLARMI! HANI ÖMER ADALETI? HANI ""DICLENIN KENARINDA BIR KOYUNU KURT YESE ALLAH ÖMERDEN SORAR ONU!"" DIYE GÖZ YASI DÖKEN VE ADALETI ONA GÖRE TESISEDEN EMIREL MÜ´MININ ADALETI! NERDE AKP´NIN ADALETI!

54 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla