visitor analyticsvisitor analytics

TAŞINIYORLAR

TAŞINIYORLAR
26 Ağustos 2014 Salı 11:13

Merkez üssü Burdur Ağlasun olan 4.8'lik deprem Isparta'da da hissedilirken büyük panik yarattı. Halıkent Mahallesi'nde bir Sitede ise bir çok evin duvarları zarar gördü. Mahalle halkı ise büyük tedirginlik içerisinde. Bomba 32 Haber Ekibi, Halıkent'te deprem anında zarar gören evleri gezdi.

ŞOK AÇIKLAMA

Depremin ardından mahalle sakinleri taşınmaya başladı. Şuana kadar Halıkent' mahallesi bir sitede bulunan 7 aile taşındı. Evlerin hasar görmesinden sonra korku içinde olan halk ne yapacağını bilmiyor. 

TÜM DETAYLARI AKTARACAĞIZ


 

yorumumu neden yayınlamadınız anlamadım

İnşaat mühendisi
27 Ağustos 2014 Çarşamba 11:56

gördüğünüz tüm çatlaklar sıva çatlağı kiriş duvar birleşiminde bariz görünüyor bu bina sorunsuzdur anlamına gelmiyor ama bu çatlaklara bakıp çok panik yapmanın anlamı yok.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapı denetimi

mehmed
27 Ağustos 2014 Çarşamba 11:48

herkes tutturmuş bir yapı denetimi lafı gidiyor... yapı denetimi firmalarının cogu müteahhidin kardesi yada akrabası.... ben asıl müteahhid yapılarına güvenmiyorum ... süsü güzel içi fosss.... yurdumun güzel insanlarıda bu güzelliklere bakıyor ... asma tavan-spot ve led aydınlatma. mutfak dolapları .... renk renk ısıl ışıl fayanslara ....

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan

yalan
27 Ağustos 2014 Çarşamba 09:15

neden işkembeden sallıyorsunuz bilmiyorsanız sdü ye gidin uzmanlara sorun ısparta da depreme en dayanıklı binalar uydukenntedir deprem merkezi ağlasunda olduğundan içerdeki sıvalar dökülmüştür heps bu bu haberi yapana uydukent sakinleri mahkemeye vermelidir evleri falan boşaltanlar yok

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek haber

ayse
27 Ağustos 2014 Çarşamba 03:11

Ordaydım ve bire bir yaşadım. Ne olduğu ortada.ilk üç katın durumu belli.7.katta oturanlar binaların depremde alttan çoktuğunu bilmiyor galiba.haberi yapan ekibi tebrik ederim.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu Haber Tamamen Gerçekdışıdır!!!

bagdatlı
27 Ağustos 2014 Çarşamba 00:22

Bu haber tamamen yalandır bu haberi yapanlar ve sorumlu olanlar hakkında uydukent sitesi olarak dava açılacaktır. Şu an da evin tüm kontrolleri yaptırılıyor. İlk tespitlere göre evin taşıyı kolonlarında hiç bir hasar tespit edilmedi. Fotoğraflardaki çatlaklar alçı ve sıvanın kalitesizliğinden dolayı ortaya çıkmıştır. Siteden taşınan filan da yok. İnanmayan gelsin baksın rapor tamamlandıktan sonra evlere tabela asılacaktır...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deprem yonetmeliği

32.adam
27 Ağustos 2014 Çarşamba 00:15

1999 yilinda cikmistir bu tarihten onceki binalarin hic birisi guvenli degildir. Yapi denetim daha 3 yil once gelmistir. Bunlar saglam bina yapmaya garanti veren seyler degildir. Onemli olan yapanin muteahit yada firmanin guvenirligidir.İnsaatlarida denetleyen devlet degildir belediye imar mudurlugu insaat kontrol ekipleridir. Belediye kagida kurege projeye bakar gelir fazla yapi imalat varmi ona bakar iskani verir gider. Butun mesele yapanin allah korkusu vebal korkusuyla alakalidir.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bomba 32 den fos haber

siteden
26 Ağustos 2014 Salı 23:48

Binayı boşaltan görmedim ama binaya yeni taşınanlar gördüm!!!???

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

mantolama

mühendis
26 Ağustos 2014 Salı 23:22

aslında binaların dışındada çatlaklar var ama mantolama sistemi yüzünden görünmüyor mantolama yapılırken kullanılan vidalar yüzünden bina beton bütünlüğü bozuldu geçmiş olsun ıspartam

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deprem

Ramazan Aydınlı
26 Ağustos 2014 Salı 23:01

1999 gölcük depreminde Isparta da tüm inşaatlar durduruldu fakat UYDU KENT inşaatı devam etti.SDÜ gelen yetkililerin yaptığı incelemede 8 ile 9 şiddetine dayanıklı bulu UYDUKEN İNŞAATLARINI.Ayrıca,UYDU KENT binalarının temelinde hepsinde ÇAPRAZ BETONLAR mevcuttur.Kimse işkembeden konuşmasın.Ben Bu binaların temelinden bu yana ÜYESİYİM.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deprem

Ramazan Aydınlı
26 Ağustos 2014 Salı 22:57

11 yıldır Uydykentde ikamet ediyorum.7.katda oturuyorum.Depreme bende evde iken şahit oldum.Allaha şükür evimde hasar yok.Ama bazı binalarda duvarlarda sıvalar dökülmüş.5.1 şiddetinde depremde bu normaldir.Buradan bu haberi yapanlara sesleniyorum." siz başka sitelere baktınızmı? Neden UYDUKENT sitesini olumsuz reklam ediyorsunuz. Ayıptır günahtır " Dahası; 1999 gölcük depremi zamanında Isparta da bütün inşaatlar durduruldu ama UYDUKENT SİTESİ binaları yapılmaya devam etti. DEVAMI VAR.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iii

iii
26 Ağustos 2014 Salı 21:38

Buraya iyi diyebilecek bir arkadasimiz varsa gelsin burada ailesi ile otusun herkez boşaltiyor saten

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

de

isimsiz
26 Ağustos 2014 Salı 21:33

Bu binanin kirisleride patlak bariz belli

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

fos haber

mehmed
26 Ağustos 2014 Salı 18:46

Fos haber.kirişin altındaki siva çatlağindan dolayı ev bosaltmak cehalet tir. Depremin merkezine en yakin mahalle ve burada en yüksek bina uydu kent.haliyle siva çatlağı olacak. Ben iki gündür taşinan ve boşaltan komsu görmedim.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sigortalar ne ise yariyor türkiyede ?

almanya
26 Ağustos 2014 Salı 16:36

deprem sigortalari olduguna göre ; ayni sigortalar avrupa ülkelerinde olusan zarari hemen karsiliyor !

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bomba 32

dilek dilek
26 Ağustos 2014 Salı 15:49

bütün fotolara bomba 32 yazmanıza gerek yok biz anlıyoruz o fotoların size ait olduğunu fotoların netliğini bozuyorsunuz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLETİ ÖLDÜRCEKLER

SİVİL VATANDAŞ
26 Ağustos 2014 Salı 15:09

SANIRIM KAĞIT GİBİ BU BİNALARDA 6 VE YA 7.00 GİBİ ŞİDDETLİ BİR DEPREM OLSA BU BİNALARDA OTURANLARDAN BANKO 400/500 KİŞİ AHİRETE GİDECEK HANİ NERDE YAPI DENETMENLERİ ??

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla