visitor analyticsvisitor analytics

TAŞERON İŞÇİLERİN SORUNLARINI DİNLEDİLER

TAŞERON İŞÇİLERİN SORUNLARINI DİNLEDİLER
08 Ekim 2015 Perşembe 16:03

AK Parti Milletvekili Adayları Süreyya Sadi Bilgiç ve Haydar Kemal Kurt bugün saat 15.00’de SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi konferans salonunda taşeron işçilerle bir araya geldiler. Moral motivasyon toplantısı adı altında gerçekleştirilen etkinliğe işçilerin daveti üzerine katılan milletvekili adayları taşeron işçilerin sorunlarını dinleyip not aldılar.

Siyasi konuşmalardan ziyade taşeron işçilerin durumu ve Türkiye’nin son günlerde içinde bulunduğu duruma ilişkin açıklamalarda bulunan AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç ve AK Parti Isparta Milletvekili Adayı Haydar Kemal Kurt, taşeron işçilerle bir araya gelmekten duydukları mutluluğu dile getirdiler. AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, seçim sürecinde siyasi konuşma yapmak istemediğini SDÜ’deki taşeron işçilerle ilgili gerekli önlemlerin alınacağını ve düzenlemeleri yapmak için çalışacaklarını söyledi.


TERÖRLE MÜCADELEDE GÜÇLÜ İKTİDAR ŞART

Terörle mücadele konusuna değinen Milletvekili Bilgiç, “Terörle mücadelemiz kararlı bir şekilde devam ediyor.Ülkemizi tekrardan istikrarlı bir duruma getirebilmek için gayret ve çaba sarf ediyoruz. Bu zaman kadar 2 binin üzerinde PKK terör örgütü üyesi öldürüldü. Bu mücadelenin sürdürülebilmesi için güçlü bir iktidar olması lazım. Biz de bu mücadeleyi sürdürecek gücü barındırıyoruz. Daha fazla canlaryanmasın, daha fazla analar ağlamasın diye güçlü vekararlı bir tutum sergiliyoruz. Allah’ın izniyle tüm bu fitnelerdenkurtulacağız. Bizim Suriye politikamızı eleştirenler var. Ancak Suriye politikasını eleştirenlere söyleyeceklerimiz de var. Biz Suriye konusunda stratejik ve doğru adımlar atıyoruz” diye konuştu.


YENİ BİR BAŞLANGICI YİNE AK PARTİYAPACAK

Süleyman Demirel Üniversitesi’ndeki taşeron işçilerle biraya gelmekten dolayı duyduğu mutluluğuifade eden AK Parti Isparta Milletvekili Adayı Haydar Kemal Kurt, “Böylesi güzel bir ortamda sizlerle bir araya gelmekten dolayı çok mutluyuz. Moral ve motivasyon noktasındaki davetiniz için çok teşekkür ediyoruz. Taleplerinizi ve isteklerinizi biliyoruz. Sizleri çok iyi tanıyor ve anlıyoruz. Dolayısıylasizlerin daha huzurlu daha güvenli bir ortamda çalışmanız bizlerin de önceliği.Gerekli notlarımızı aldık. Aldığı notları bir kenara bırakan bir zihniyetintasviri değiliz. Aldığımız notların gereği yapılacaktır. 1 Kasım yeni başlangıçların günü olacak. Bu yeni başlangıçları da yine AK Parti yapacak”dedi.




 

Yazıklar olsun

gerçekci 2
09 Ekim 2015 Cuma 23:45

serviste biriken tubbi atıklar uzaklaştırlacakmış,hastalara işlem yapılacakmış hiçbirinin önemi yok.ik vekil adayı hamasi cek cak diye konuşsun millette koyun gibi dinlesin yeter.bu rezillikten rektörün haberi varmı.yoksa bu saatte siyasete izni kim vermiştir.hizmeti siyasetin önüne alanlar kimlerdir derhal işlem yapılmalıdır.eğer başhekim izin verdiyse o daha büyük bir gaflettir.siyasete alet olan memurlarda soruşturma ya dahil edilmelidir.Cum savcısı resen işlem yapmalıdır

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

gerçekçi 1
09 Ekim 2015 Cuma 23:39

Bu toplantı mesai saatinde yani 15 15 te yapıldı.erken saatlerde şirket sorumluları tüm çalışanlara talimat vererek toplantıya katılmalarını emretti.amaç aziz bayrakında içinde olduğu biz siyasi iktidara yakınız mesajı vererk akp ye bir kaç oy devşirmekti.geçen seçimdede aynısını yaptılar.eğer resimlere bakarsanız personel formalı.kimi servisten kimi temizlikten kimi ambardan kimi eczaneden kimi ameliyathneden vs gelmiş.o esnada hastanın birine ilaç lazımmış,serum getirilecekmiş,

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

2. SIRA ADAYI

NEREDE
09 Ekim 2015 Cuma 10:23

2 SIRA ADAYI ISPARTAYA SEÇİLDİKTEN SONRA UĞRAYACAK HERALDE

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK ŞAŞIRDIM..

VALLAHİ
09 Ekim 2015 Cuma 08:30

SN.İL BEYİNİ ORADA YANIMIZ DA GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDIM..ÇÜNKÜ İL BEYİNİ İYİ TANIYORUM..HANGİ SİYASİ PARTİYİ DESTEKLEDİĞİNİ DE HERKES BİLİYOR..DEMEKKİ BAZI SİYASİ PARTİ LİDERİ HERŞEYE HAYIR DEYİNCE BÖYLE DURUMLAR ORTAYA ÇIKIYOR..

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim zamanı

sengetli
09 Ekim 2015 Cuma 08:12

seçim zamanı gelince dinlersiniz.diğer zamanlar dönüp bakmassınız bile.bütün siyasiler aynı.oy zamanı insanların içine girerler.oy di,lenciliği yaparlar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek umudumuz

ak parti
08 Ekim 2015 Perşembe 22:00

Bende 7 haziranda mhp ye oy verdim..ama herşeye hayir dendi..yeminle 1 kasimda mhp oy vemiyecegim..tek umut kaliyor ak parti..

35 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırdır İlbeyi?

Yörük Türkmen
08 Ekim 2015 Perşembe 21:56

İlbeyi hayırdır, sokakta, benim Akp ile işim olmaz diyorsun ama gerçekler öyle demiyor, baksana vekilin karşısında ceket ilikleyip hazır olda durmalar. Hani Yörük geleneği, hani Türkmen töresi? Önce mert olacaksın, dürüst olacaksın, sonra da sözünün eri adam gibi adam olacaksın.

43 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilgi alakanıza teşekkürler

Taşören işçi
08 Ekim 2015 Perşembe 19:55

bizlerin sıkıntılarını dinlemek için hastanemize kadar geldiğiniz için çok teşekkürler. Sizden başka da sıkıntılarımıza ilaç olacak siyasi yok sanırım.ALLAH yar ve yardımcınız olsun

46 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
08 Ekim 2015 Perşembe 17:02

15 yıldır milleti diktiniz şimdi yeni düzenleme yapıcaksınız. Yeniden dikilecek hale getirmek içinmi. Milletin dikilecek bir kulağının arkası kaldı. Sen otur şimdi elinizde kalan kemikçi seçmenizi dikmenin proğramını yap. onunla avun. Haaa haberin olsun babasından önce enbesi bilo kaçtı. siz ne yapıcaksınız.

5 Beğendim
40 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
08 Ekim 2015 Perşembe 16:53

SÜREYYA BEYE TEŞEKKÜR EDİYORUM.İNŞALLAH AK PARTİ DUALARIMIZLA GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE ZAFERE ULAŞACAK ..İNŞALLAH

27 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEMİZLİK

İŞÇİSİ
08 Ekim 2015 Perşembe 16:51

7 HAZİRAN DA MHP YE OY VERDİM..AMA ŞİMDİ TAŞERON YASASI VE EN ÖNEMLİ ASGARİ ÜÇRETİN 1300 TL OLMASI..ŞİMDİ CHP DE MHP DE ASGARİ ÜÇRETE ZAM YAPACAZ DİYO AMA EN İNANDIRICISI VE EN GÜVENİLİRİ AK PARTİ SÖYLÜYOR.. VE SÖZ VERİYOR.. OYUM AK PARTİYE HELAL OLSUN..

63 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

size güveniyoruz.

esmer
08 Ekim 2015 Perşembe 16:23

sayın vekilim emekli yaşını düşürmek için bir girişiminde bulunursanız eminim ki istediğiniz iktidarı rahatlıkla alırsınız.çünkü milyonlarca çalışan bu haberi bekliyor.devlet bile işçi yada memur alımında yaş 35 den sonrası için kabul etmiyor.düşünün dışaridaki özel yada şirketler de 55-60 yaşındakine iş verir mi.

30 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla