26 Nisan 2024 Cuma

Taşeron İşçilerden Kimlere Kadro Gelecek?

Taşeron İşçilerden Kimlere Kadro Gelecek?

Isparta

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk ÇELİK, taşeron işçilerle ilgili seçim öncesi bir düzenleme yapılacağını belirtti. Sendikaların görüşleri doğrultusunda Bakanlar Kurulu’nda görüşülecek taşeron işçi sorunuyla ilgili bazı taşeron işçilerine kadro verilecek.

 

Taşeron işçiler konusunda atılacak adımları aşağıda maddeler halinde özetliyoruz:

 

1)Taşeron olarak asıl işi yapanlar kadroya geçirilecek ancakyardımcı işleri yapanlar kadroya geçirilmeyecek. Yani taşeron işçisinin çalıştığı unvanda kurumda kadrolu personel varsa bu işçiler kadrolu olacaktır.Örneğin; Aile ve Sosyal Politikalar Müdürlüklerinde çalışan Bakıcı Anne ve Bakım Elemanları kadrolu olacakken temizlik elemanları kadrolu olamayacak.Çünkü Aile Bakanlığı’nda Bakıcı Anne ve Bakım Elemanı diye bir kadro söz konusuyken temizlik elemanı diye bir kadro söz konusu değildir. Aynı şekilde güvenlik personelleri de kadroya geçirilmeyecek çünkü kurumlarda güvenlik elemanı diye bir kadro yoktur.

 

2)Taşeron işçilerin yan ödemeleri ve diğer bazı ücretleri arttırılacak.

 

3)Mahkeme kararıyla kadroyu hak etmiş işçiler kadroya geçirilecek.

 

4)Sendikalar, taşeron işçilerle ilgili Toplu İş Sözleşmesi imzalayabilecek.

 

5)Özel sektördeki taşeron işçilerle ilgili de yasal düzenleme yapılacak.

 

6)Hangi kurumlara hangi alanda taşeron işçisi alınacağını sendikalarla birlikte belirlenecek

 

7)Taşeron işçisi alımı yapılmaya devam edecek.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Europa financial

11 Haziran 2018 Pazartesi 06:37

Ben özel bir Yatırımcıyım, Kredi Borcuyum! E-posta yoluyla hızlı bir şekilde her türlü yatırım için bize ulaşın: europafinancialgrowth @ gmail . com whatsapp + 1-631-858-4522 teşekkürler.

songül kavas

21 Ocak 2018 Pazar 23:00

ögeretmenler evinede verilecekmi

ORHAN YILMAZ

05 Ocak 2018 Cuma 14:12

CUMHUR BAŞKANI TAŞERON DIYE BİR ŞEY KALMIYCAK DEDİ ŞİMDİ TAŞERONU AYIRDILAR ASIL İŞ YARDIMCİ İŞ DİYE HANI NERDE TAŞERON KALMADI BU AZ BİLE BİZİM MİLLEDE AMA MERAK EDMEYIN DEVLED BUYUKLERİ 2019 BAŞKANLIK SEÇİMLERİNDE SANDIĞA GOMULCEKSINIZ

mustafa akil

04 Ocak 2018 Perşembe 12:22

selam arkadaşlar benim adıma iş yerim var ve esnaf defterine kayıtlıyım ama ayrıca aile bakanlıgında da hasta bakıcı olarak çalışıyorum. kadro konusunda bu bir engel teşkil etmez inşallah. bana bu konuda bilgisi olan biri bilgi verebilir mi ? teşekkürler tel: 0543 292 31 57

MESUT ÜNSAL

03 Ocak 2018 Çarşamba 12:16

bende okulda 8 yıldır hademe olarak çalışıyorum ilk önce iş kur tarafından çalıştırıldım daha sonra hizmet alımından hizmet alımı sürem bitince okul ile birliği bünyesinde çalışmaya başladım. şimdi her iki çalışanda aynı şartlar altında çalışıyor neden bizlere kadro yok da hizmet alımlarına kadro var bu büyük haksızlığın giderilmesini istiyorum.

mehmet

24 Aralık 2017 Pazar 20:17

arkadaşlar merhaba ben okul idaresinde hademeciyim bana kadro gelirmi ALLAH RIZASI için cevap verinn lütfen

isimsiz

18 Aralık 2017 Pazartesi 13:52

mrb ben basbakanlık afad ta temizlık personeli olarak raporlu bayan arkadasın yerine çalışmaktayım buradaki taseron calışma arkadaslarimla aynı işi yapmakta olmama ragmen taseronlaara verilen kadro hakkından faydalanamıyorum esit sartlarda calışmamıza ragmen bize yapılan haksızlıgın giderilmesini istiyorum

sinem taşçı

12 Aralık 2017 Salı 13:13

ARKADAŞLAR BENDE DEVLET HASTANESINDE CALISIYORUM AMA KADROLUYUM BEN 657 E TABI VE ŞİZİN GİBİ ARKADAŞLARIM VAR TAŞOREN İNŞ HEPİNİZ GECERSINIZ İNANIN BUNA COK SEVINIRIM HAKKINIZDA HAYRLISINI VERSIN RABBİM İNŞALLAH

hasip hasip

06 Aralık 2017 Çarşamba 22:29

Üniversite yemekhanesini çalışanlarada kadro geliyormu acaba ?

hicran biberoğlu

06 Aralık 2017 Çarşamba 13:55

devlet hastanesinde raporlular yerine çalışan sekreterlere kadro varmı

konyalı

13 Kasım 2017 Pazartesi 18:05

güvenlıge kadro yoksa secımlerde hukumete oy da yok.calıstıgım kurumda 50 tane kadrolu guven-lık varbunların sıfatı neya adliyedeki kadrolu guvenliklerkime baglı ya

arzu guzel

23 Mart 2016 Çarşamba 08:20

Sosyal hizmetlerde calisiyorum.Mutfak personeli alinirmi acaba

arzu guzel

23 Mart 2016 Çarşamba 08:17

Mutfak personeli alinirmi acaba

kadriye

22 Mart 2016 Salı 15:19

be 10 ay taşeronda çalıştım. Kız meslek çocuk gelişimi mezunuyum. Bize de kadro olsaydı ne iyi olur du.

Nuriye

16 Mart 2016 Çarşamba 21:01

Yemek şirketinde çalısıyorum sinop atatürk devlet hastanesinde çalışı yorum 12 yıldan beri bizlere de kadroya geçilmesini dört gözle bekliyoruz allah rızası için allah yolunuzu açık etsin

Goksel durmaz

31 Ocak 2016 Pazar 20:47

Selam ben polis evinde temizlik isinde calismaktayim 11yildir calisiyorum bize kadro varmi ogrene bilirmiyim

şehri ipek

28 Ocak 2016 Perşembe 17:30

Ben rehabilitasyonda bakım personelinin 2014 haziranında 2015ekimine kadar ara ara raporu ların yerine çalıştım Ekim 28den itibaren kendi adıma çalışıyorum bana kadro varmı

ilhan omuk

16 Ocak 2016 Cumartesi 13:38

ben havalimanında sözleşmeli makine teknisyeniyim bize kadro varmı

murat kaya

08 Ocak 2016 Cuma 11:45

BELEDIYEDE TEKNIKERIM AMA BIZI FIRIN İŞCİSİ OLARAK GÖSTERİYOLAR ASIL İŞ YAPIYORUM GÖRÜNTÜDE AMA EVRAK UZERINDE FIRIN İŞCİSİ BENIM NE YAPMAM LAZIM...

ZEHRA ŞAHİN

31 Aralık 2015 Perşembe 09:29

BEN HASTANEYE YENİ BAŞLADIM AMA RAPORLULAR YERİNE NEDEN HİÇ KİMSE BİZDENDE BAHSETMİYO. ÜNİ. TIBBI SEKRETERLİK MEZUNUYUM VE HASTANEDE ÇALİŞAN BİR SEKRETER İZİN ALACAK Kİ BENDE ONA GÖRE ÇALIŞCAM. ADALETLİK NERESİNDE BUNUN.

Esma gezer

25 Aralık 2015 Cuma 18:06

Bende cocuk evinde calisan üniversite mezunu kpss den 80 alıp yerlesemeyen bakıcı anneyim kadro verilmeyecek çünkü aile ve sosyal politikalar da calisan bakıcı anneler in is tanımı yapılmamış özel hizmetçi bahcivan vs iste bizim is tanımımız kimse umutlanmasn

..çç

12 Şubat 2016 Cuma 17:34

öyle birşeynyok iş tanımı bilmiyosun

Ahmet Akkan

27 Aralık 2015 Pazar 14:24

Bende çocuk evlerınde çalısan bakıcı babayım.. karamsar olmamak lazım inşallah kadro gelir bize çünkü asıl iş yapan konumundayız biz.. saygılarımla..

EMEKDAR

23 Aralık 2015 Çarşamba 19:04

Sayın Bakanım Sizler üst düzey yöneticilersiniz.Bizler Sizlerden çok bir şey istemiyoruz.Biz Taşeron işçiler kadrolulardan daha az maaş alıyoruz daha çok çalışıyoruz izin erimiz ve tüm haklarımız kısıtlı bizleride seçmeyin Kadro verin Taşeron işçilere kadro diye VAAT verdiniz asıl işi yapan taşeronlara diyerek VAAT vermediniz.Ve ben Belediyede temizlik işinde çalışıyorum sokak süpürüyorum soğuk sıcak kar kış demeden milletin pisliğini temizliyoruz.hakkımız olan maaş ve haftalık izin haklarımz yk

Zaza Zaza

15 Aralık 2015 Salı 17:34

Aile ve Sosyal Politikalar il Müdürlüğünde Veri Otomasyon Elemanı olarak çalışıyorum, kadro alma durumum var mıdır ?

adı umut soyadı dünyası=umut dünyası

10 Aralık 2015 Perşembe 16:11

Valla baştan diseydinizki taşerona kadro yerine bazı taşeronlara kadro deseydiniz seçimden önce daha dürüst davranmış olurdunuz insanların ağzına bir parmak bal çaldınız şimdide ayırdım ediyorsunuz biz Cumhurbaşkanıyla başbakanı birbirinden ayırdıkmı Cumhurbaşkanı akpliyken başbakanı chp veya mhp mi yaptık başbakanıda ayırdım etmedik oda akp li oldu hayellerini gerçekleştirdik evet şimdi sıra kimde akp de kimi güldürüp kimini ağlatmasın veriyorsanız herkese verin güçünüz yetmezmi tabikide yeter

bakım elamanı

30 Kasım 2015 Pazartesi 08:05

shçk bakım elamanına kadro varmı

hacı mert

23 Kasım 2015 Pazartesi 06:05

Ben belediyede çöp toplama işi yapıyorum asıl iş degilmidir bu bize kadro varmı. ?

Ayse dikmen

22 Kasım 2015 Pazar 13:40

İşallah biran önce gerçekleşir doğrusu bu cünkü

ibrahim

20 Kasım 2015 Cuma 16:22

Sayın Bakanım vaatleri vermek değil.yerine getirmek dir marifet .dusunduklerinizi seçimden önce niçin aciklamadiniz sizinde onlardan bir farkınız kalmıyor. Onlarda halkı kandiriyor sizde kandirmaya başladınız .düşündünüz mü hiç. Bu halk insanı yükseğe de çıkarır. Tekmeyi vurup aşağı da düşürür . Bahçeli gibi olmak istermisiniz sayın Bakanım sayın Başbakanım sayın Cumhurbaşkanım .ben fanatik akp liyim tabiki bir yere kadar.yaziktir size yakışmaz önünüze ve sözünüze dönün diyoruz

ibrahim

20 Kasım 2015 Cuma 16:03

Sayın Bakanım vaatleri vermek değil.yerine getirmek dir marifet .dusunduklerinizi seçimden önce niçin aciklamadiniz sizinde onlardan bir farkınız kalmıyor. Onlarda halkı kandiriyor sizde kandirmaya başladınız.dusundu

SEYMEN ARICI

20 Kasım 2015 Cuma 15:57

BEN OY VERİP SEÇMEDİM SİZ SEÇTİNİZ HİÇ AĞLAMYIM ALLAH SİZİ TAŞERONDAN AYIRMASIN İNŞALLAH AMİİİİN, AMİİİİİNNN AMİİİİİNNNNN CÜMLENİZİ İNŞALLAH HAYDİ BAŞKA KAPIYA KOÇÇUUUUUUUUUMMMM SİZE BUNLAR AZZ BİLE

Gökhan Soyadınıbelirtmezoğulları

29 Aralık 2015 Salı 18:34

Kötü mü Seymen. Ne güzel milliyetçi bir başbakanınız oldu istikrarlı ve imajı iyi bir Türkiye.

HASAN YORULMAZ

20 Kasım 2015 Cuma 15:52

ALLAH İÇİN BU BAKICI ELEMANI KİMİN ÇOCUĞUNA BAKIYOR GARİBANIN ÇOCUĞUNAMI BEN HİÇ ÇOCUKLARIMI BAKICIYA BIRAKAMADIM ÇÜNKÜ VERECEK PARAM OLMADI AMA ÜST DÜZEY YÖNETİCİLRİNİN BİR ŞEKİLDE ÇOCUKLARININ BAKICILARINA BİLE YASA ÇIKARMALARI GERÇEKTEN İNSANIN KANINI DODURUYOR AYIP VE GÜNAH DENİLEN BİR ŞEY VARDIR BU DÜNYADA NE VARSA KENDİLERİNE UYDURMAYA ALIŞMIŞLAR O YÜZDEN,DE OY VERENLER SİZE SESLENİYORUM SAKIN AMA SAKIN SESİNİZİ ÇIKARMAYIN BU BAŞINIZA GELENLERİ SİZ İSTEDİNİZ NE EKTİNİZ ONU BİÇTİNİZ

yasemin aydoğdu

24 Aralık 2015 Perşembe 11:54

Arkadaşım sen bu bakıcı anne konusunu yanlış anlamışsın anlatılmak istenen Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığında çalışan bakım elemanları bakıcı anneler evet bizlerde kadro istiyoruz çünki asıl işi yapıyoruz.

katı

19 Kasım 2015 Perşembe 19:22

oyu verdik şimdi kıvırıyolar vermeseydiniz gandiye kemal kılçtarogluna vereydiniz size az bile az

ismail yigit

19 Kasım 2015 Perşembe 00:04

Belediyede calisan taseron iscilerine kadro varmi

ismail yigit

19 Kasım 2015 Perşembe 00:00

Belediyede calisan taseron iscilerine kadro varmi

fatih

18 Kasım 2015 Çarşamba 17:33

bakanım ozman bızlerı çıkarın polıs jandarma gelıp beklesın madem bakıcı anne kadro alacak kız cocougu kendını kesecek saldıracak bende oturup ızleyecem banane dıyıp cekılecem madem oleyse bunun nersınde adelet.hak.hukuk.soruyorum sıze ya kamuda calısan taşeron taşerondur ası besı olmaz umarım verilmez ama benım oyum var hakkım var ahır zamanda hak ıstedımde yakana yapışır hakkımı alırım ahıret te.buyurun sımdı ben herseye **** gerecem canımı ortaya koyacam sen gelıp kadro yok de.saygılar.....

fatih

18 Kasım 2015 Çarşamba 17:30

bızlerde guvenlık personelı bsrm görev almaktayız kalan cocouklarımızın can guvenlıgı yok koruma altına alınırken neden guvenlık personelı bulunmakta ozamn guvenlık personelı olmasın neden aldınız polıs jandarma var onları alın korusunlar bzı ne tur ınsanlarla karşılaştık adam gelıp sılah cekıp vereceksınız kzımı vereceksın dedı pekı benım arkadaşım yada ben guvenlık personelı olmasak kım koruyacak kım okurulusun guvenlıgını sahıblenecek kuruluş amırımı valımı emnıyet mud soylermısınız bakanım

Mustafa araz

17 Kasım 2015 Salı 17:14

Ben 5 yildan fazla dir personel tasimaciligi yapmaktayim bu tasarun kadrosundan bizlerde yararlanabilecekmiyiz

ADALETLİ OLSUN HERŞEY

17 Kasım 2015 Salı 03:08

kamuda çalışan temizlik personelleri yüzde 90 ı hastalarla ilgileniyor güvenlik ve yemek sağlık bakanlığının işi değil demişler temizlikte değil diyemiyorlar çünkü temizlik sağlık bakanlığının işi o klinik destekleri kadroya alırlarsa hak yemiş olurlar bizde aynı işi yapıyoruz kardeşim ayıp yaniii....!!!

Ramazan akdemir

15 Kasım 2015 Pazar 19:40

Ben karayolu tünel bakım işçidi olarak çalışmaktayım peki ben asıl işi yapmıyordam ne yapmaktayım

usta temizlikçi

15 Kasım 2015 Pazar 14:51

temizlik işcisi adında calışıyoruz sözde temizlik yapıyoruz cay dagıtıyoruz oda degistiriyoruz kalifer yakıyoruz tost yapıyoruz ama iş işe gelince de temizlik olarak geciyoruz bizim hakkımız ne olacak insan degilmiyiz bizde

meryem

22 Kasım 2015 Pazar 22:52

sade çay çorba deyil ameliyata hasta ****ür ameliyathaneden hasta al hastanın altını üstünü temizle ondan sonra yardımcı eleman hasta bayıdı koş vicdansızlar asıl işçi nasıl olunuyor ahirette görüşürüz

ayse

15 Kasım 2015 Pazar 13:16

Peki usta öğŕeticilerde kadroya gececekmi

reha karnıyarık

19 Kasım 2015 Perşembe 01:56

TEMİZLİKÇİYM.Sİ....KİM 15 METRE.OLDU HALA KADRO YOK MU. Sİ....KİMN BAŞININ YARI ÇAPI 45,7 METRE KARE OLDU.BANA KADRO HALA VERMECEKMİ. BEN TEMİZLİKCİYİM.BEN NEDEN DUVAR ÖRÜYORM.BEN NEDEN FAYANS DÖŞÜYORM. DOKTOR EROİN ÇEKİP HEMSİRE İLE 62 http://www.mapmyuser.com/statsPOZİSYNUNDA TEDAVİ YAPIYR. BEN POK TEMİZLEYİM BİDE AZAR İŞTYORM.SİKM OLDU 45 KİLO.PİTONA DÖNDÜ.SİKM OLDU YARIM TON NEDEN KADRO YOK CEVAP BEKLYRM......SENİNDE ANANI SİKİM

ali corum

13 Kasım 2015 Cuma 03:37

Bakim elemani/bakici anne bunlarada kesinlikle kadro yok farukcelikle yuzyuze gorusuldu

bakım elamanı

01 Aralık 2015 Salı 12:35

görüşmede sendemi vardın

Aydin demirer

12 Kasım 2015 Perşembe 22:32

Ben 2011 mart ayinda özelidaresine oporetor olarak ise basladim sozlesmeli zonguldak caycuma kaymakanligin koydesdegi adina yani birlikten ise devam ediyorum acaba bana katro tutuyormu

güvenlik

12 Kasım 2015 Perşembe 14:12

Biz kyk da güvenlik görwvlisiyiz kadrolu olarak çalışan güvenlikler var emsal teşkil edyoolar aynı işi yapıyoruz bu durumda damı kadro verilmiycek güvenliklere artık vurur haberlerden skldik ne yapılacaksa yapısında kurtulalım....

yalcın bezzekcı

06 Ocak 2016 Çarşamba 04:18

saygı değer bakanlarım ben 15 yıldır hastahanede temızlık şirketınde çalışıyorum bızımde hakımız varmı kadroya geçmeye

yasir

11 Kasım 2015 Çarşamba 23:07

meb'de çalışan taşeronlar ne olacak?

HASAN ERBAĞ

10 Kasım 2015 Salı 14:44

BENDE BELEDİYEDE SANTRAL GÖREVLİSİYİM AMA ŞİRKET ÜSTÜNDEN BİZLERE KADRO VARMIDIR BİLEN VARSA YAZSIN LÜTFEN AYRICADA ENGELLİYİM

murat

10 Kasım 2015 Salı 14:41

resmikurumda şöförlükyapıyorum taşrron olarak risklibir meslek kazası belasıdavar bizlere kadrogözükmüyor nedendir merakediyorum

Ayşe

09 Kasım 2015 Pazartesi 20:50

Ben hastanede temizlik görevlisiyim gelip halimizi görün birgün bizim yerimize calışın bizi anlarsınız

meryem

22 Kasım 2015 Pazar 23:02

soruyorum arkadaşlar hastanelerde hasta bakıcı varmı onuda temizlik işçisi yapıyor yani hükümetin deyimiyle asılsız işçi

Ayşe

09 Kasım 2015 Pazartesi 20:50

Ben hastanede temizlik görevlisiyim gelip halimizi görün birgün bizim yerimize calışın bizi anlarsınız

Ayşe

09 Kasım 2015 Pazartesi 20:48

Ben hastanede temizlik görevlisiyim gelip halimizi görün birgün bizim yerimize calışın bizi anlarsınız

KADER HAN

26 Kasım 2015 Perşembe 04:34

BAKANIM BEN YILARDAN BELİ AK PARTİLİYİM.TEMİZLİK PERSONELİNE KADRO GELCEKMİ, SÖZ VERMİŞTİNİZ EĞER GELMESE BIRAK AK PARTİYİ EVİME AMPÜL BİLE SOKMAM MUMLAN İDARE EDERİZ ZATEN MAAŞIMIZI ZOR İDARE EDİYOZ AMPÜL BU MAAŞININ YANINDA HİÇ KALIR...

GÜRKAN

26 Kasım 2015 Perşembe 04:28

BEN HASTANEDE TEMİZLİK PERSONELİYİM BİRGÜN BAKANLIKTAN YETKİLİ KİŞİLERİ GÖNDERİNDE ASIL İŞİ YAPANI GÖRSÜNLER NERDE ÇÜNKÜ EZİLMEYE MUHTACIZZ BIRAK ALLAH RIZASI İÇİN BAYRAM MESAİSİNİ VERSİNLER ODA YOK ZOLAN ÇALIŞTIRIYORLAR BURASI TÜRKİYE DEYİL GALİBA DÜNYANIN EN AÇ ÜLKESİ GALİBA HAKTAN BAS EDENLER NE HAKI BAKANIM AĞZINA BİR LOKMA ALDINDA BİSMİLLAH DEMEYİ BİLİYONUZ BİZDE BİLİYOZ DOYDUĞUNDA ŞÜKÜR DİLİYONUZ İŞTE BİZ ONU DİYEMİYOZ ÇÜNKÜ HAKKIMI SEN VE SENİNGİBİLER YİYOR HAKKIMI HELAL ETMİYOM.

EZİLEN TEŞORAN

26 Kasım 2015 Perşembe 04:16

ARKADAŞLAR BEN HASTANEDE TEMİZLİK GÖREVLİSİYİM DOKTORLARLAN BİR FARKIMIZ YOK ÇÜNKÜ ASIL İŞİ BİZ YAPIYOZ İNANIN SADECE BİR FARK VAR MAAŞIMIZ ADELETEN BAS ETMEYİNNN... BENİM MAAŞIM BELİ DEĞİL ÇÜNKÜ TEŞORANIZZZ HERZAMANDA DİYORUM HAKKIMI HELLAL ETMİYOM

hizmet hizmet

09 Kasım 2015 Pazartesi 19:40

peki ben hastanede kaloliferciyim ve kışın kalolifer yakıyorum yazın temizlik yapıyorum ve temizlik elemanı olarak görünüyorum peki kazanda bana bir bela gelse açıklaması nasıl olur merek ediyorum artı fazla hemşire atamanıza gerek yok zaten temizlikçiler onların işini yapıyor gerek yok anlara

nevzat YILDIRIM

09 Kasım 2015 Pazartesi 19:13

ben bingöl diş hastanesinde çalışmaktayım fakat gel gör halimizi bize yapılan zulummu gergörki israil filstine yapmaz nedense hep ezilen halklardanız yapmayın etmeyim övey evlat muamelesini ben 10 dır çalışıyombu hastanede 13 dır ak partiye çalıştım vede çalışmaktayımmerkezilçe yönetiminde yeraldım neden bize kadro yokta başkalarına var modern kölelikmi yoka otomosyon masa başında ben paspas çekeri onlar otururken ben çöp toplarım onlar evinde uyurken ben nöbet tutarım onlara hesapsorulma

nevzat YILDIRIM

09 Kasım 2015 Pazartesi 18:47

KAMO HASTANELER BİLİGİNDE ÇALIŞMAKTAYIM NEDEN TEMİZLİK ELEMANLARINA KADRO YOK HEY AKP 13 YILIMI FEDA ETİM BENSİZE SORUYORUM SAYIN BAŞBAKAN SEÇİM MEYDANLARINDA DİYEDİNİZ YA TEMİZLİK ELEMANLARINA KADRO YOK DİYEYDİNİZ YA NEDENSE HEP BÖYLE OLUYO EZİLEN EZİLENE

ADEM GÜLEÇ

09 Kasım 2015 Pazartesi 18:34

BEN HATAYDA AİLE SAĞLIĞI MERKEZİNDE TIBBİ SEKRETER OLARAK ÇALIŞMAKTAYIM. DÜŞÜNÜLEN KADRO İÇİN AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİDE GEÇERLİ OLACAKMI LÜTFEN BİR CEVAP BEKLİYORUM.

baran soylu

09 Kasım 2015 Pazartesi 17:45

Dicle edas personeliyim taseron firmadayim 5 senedir kadro gelse bize gelir mi acaba

beyaz toros

11 Kasım 2015 Çarşamba 18:09

şirket devletten 2043 yılına kadar kiralamış bu kurumu.

hasan donmez

09 Kasım 2015 Pazartesi 15:55

Ben hastane temizlik personeliyle sisi memur diye adlandırdığıniz yaklaşık 14 eczacının işini biz 2 kişi yapıyoruz eğer asıl işte değil isek neden bu insanlar kendi islerini yapmıyor bizim işimiz temizlik ise biz sadece neden temizlik yapmiyoruz hastanın altı temizlenecek temizlik pesoneli hastanın Mr ceklicek temizlik işçisi hasta başka birime sevk olacak temizlik işçisi doktorun odası değişecek temizlik işçisi yani temizlikten başka her şey bizde şimdi soruyorum asıl işi yapan kim

kim kardashia

19 Kasım 2015 Perşembe 01:43

hastane temizlikçiyim. taşeronun sahibine kestaneni veriyorsun. bizede ahkam kesiyorsn.her türlü is yapıyorm.16 +4 saat fazla çalsyrm.ben nedn fazla çalsıyorum.yaşasın komuzim,allah var dıyorsun fıstıklı kurabiye yıyorsun.çeşitli **** tipiyle uğraşırken çeştli güzel manitalara hava basarken ben burda pok temzlyorm.başbkan hiç kendi kafasına bakyrmu. beygir kelleli at çıkıntısı

sibel kekillli

19 Kasım 2015 Perşembe 01:33

BEN temizlk personeliym 16 + beleşten 2 saat çalısyrm.çalısyorm ama nasıl çalısyorm.anam kkk oluyor.ecdadım vatanm milletim bayrağım siklyr. çok yoruluyorum. kendi işimi bile yapamıyrm ben böyle art niyetli dev ve millet görmedim.dagda t

sema yıldız

19 Kasım 2015 Perşembe 01:31

BEN TAŞERON İŞÇİSİ olarak temizlilk personeliyim.hemsire sadece 16 saat içinde 3 saat ayakta, depo memuru yatıyor,ben temizlikçi olarak serum çekme çöp toplama,bakım yapma,taşıma vede enkaz taşıyorum.sıva yapıyorum.fayans taşıyorum.duvar örüyorum.ben neden zorla beleş çalısımki. hemde kendi işim olmazken. sokym böyle dvlete.doktor yan odada hemşire ile evcilik oynuyor ben ise sabah eve gittigmde nalları dikyrm balık baştan kokar.ben böyle ecdadın taaaaaaa ****m erdgnın kafasnı skym pırasa kafa

ebruu

16 Kasım 2015 Pazartesi 09:44

helaaallllll konus sonunakadar hak veriyorum

ali olcay

09 Kasım 2015 Pazartesi 11:15

Guvenlikciler adam degilmi neden kadro verilmiyooo bide kimler kadro alcak belli degil

İski yalani

08 Kasım 2015 Pazar 00:29

Atiksu aritmasi yapiyoruz kadro yalani ortaya cikinca yoook siz taseron bile deyilsiniz dediler

EER

08 Kasım 2015 Pazar 00:27

yoğun bakım personeliyim yani temizlik üstüne AMA GENELDE HASTALARLA İLGİLENİYORUZ bizede varmıkı acaba kadro..!!!

M

08 Kasım 2015 Pazar 00:25

Biz iskide atiksu aritmasi yapiyoruz kadro muhabbeti ortaya cikinca bize siz is alimisiniz yalanlari bir bir siralandi taseron olmayi bile cok gordulet

cengiz kunukcu

07 Kasım 2015 Cumartesi 19:30

ben eğy ve eraştırma hastanesinde 5 yıldır teknik serviste sıhhi tesisatcı olarak çalışıyorum benim durumum ne olacak ltf fikri olan yazsın rica ediyorum

neco

09 Kasım 2015 Pazartesi 12:12

kardesim bende devlet hastanesınde tesisatcıyım

Behçet mecat

07 Kasım 2015 Cumartesi 11:20

Hastanelerde hasta bakicilara kadro gelecek mi taseronda calişiyoruz

SEZ

17 Kasım 2015 Salı 04:51

TAŞARONA KADRO VAR DEDİLER ÇIKTILAR OKUMUŞA VAR DEDİLER BAŞTA DİYEYDİNİZYA BÜGÜNE KADAR AK PARTİYE OY VERDİM GARİBANA KADRO GELMESE BÜNÜN 2019 DA VAR

Behçet mecat

07 Kasım 2015 Cumartesi 11:17

Hastanelerde hasta bakicilara kadro gelecek mi taseronda calişiyoruz

umudunuzu yitirmeyin

07 Kasım 2015 Cumartesi 00:44

kamuda karuma ve güvenlik memurları varken onlarla beraber nöbet tutan özel güvenliğe halen asıl iş derken ne oluyor.bunlar asıl işi yapmıyorlarmı. taşerona kadro dediler sonrada asıl işi yapanlar diye kıvırmaya başladılar. saflar, bunlar sizi kandırıyolar.

ismail

07 Kasım 2015 Cumartesi 00:28

Çalışanlar değil yatanlar kadro alıyor.

KONYAA...

08 Kasım 2015 Pazar 00:26

adamsın.. yoğun bakım personeliyim yani temizlik üstüne AMA GENELDE HASTALARLA İLGİLENİYORUZ bizede varmıkı acaba kadro..!!!

hasan

06 Kasım 2015 Cuma 23:55

Hastanede temızlıkte calısıyorum banada kadro uygulanır mı ?

tmizlik şdför

06 Kasım 2015 Cuma 22:28

peki arkadaşlar ben çöp kamyonu şoförüyüm bize kadro varmıteşkkür ederim

Taseron

06 Kasım 2015 Cuma 19:59

Taşeron işçiler konusunda atılacak adımları aşağıda maddeler halinde özetliyoruz:1)Taşeron olarak asıl işi yapanlar kadroya geçirilecek ancakyardımcı işleri yapanlar kadroya geçirilmeyecek. Yani taşeron işçisinin çalıştığı unvanda kurumda kadrolu personel varsa bu işçiler kadrolu olacaktır.Örneğin; Aile ve Sosyal Politikalar Müdürlüklerinde çalışan Bakıcı Anne ve Bakım Elemanları kadrolu olacakken temizlik elemanları kadrolu olamayacak.Çünkü

mustafa yılmaz

06 Kasım 2015 Cuma 14:32

arkadaşalar 4 aydır 112 de ambulans şoförü olarak çalışıyorum.kadro ihtimali nedir.belli bir yıl çalışma söz konusumu.şimdiden teşekkürler

Mehmet

06 Kasım 2015 Cuma 13:45

Admin, burada yazıldığı gibi bakım elemanlarına kadro varmı, birçok arkadaşım bu sorunun cevabını bekliyor.

Satilmis arslan

06 Kasım 2015 Cuma 11:23

Hastanede temizlik şirketinde dezenfekte olarak 9 sene çalışmaktayız bizler gibi aynı alanda çalışan kisiler ne olacak kadro varmı

adem özmen

05 Kasım 2015 Perşembe 18:11

DSİ de aşçı yardımcısıyım kadro durumum nedir acaba?

murti

05 Kasım 2015 Perşembe 15:35

arkadaşlar şöyle bir örnekte ben vereyim.eğer belediyelerin yan kuruluşlarında (belediye iktisadi teşekkülü) çalışıyorsanız ve iş kodunuz temizlik (beden işçisi) ise hizmet alım sözleşmesi ile işinize devam ediyosanız kadroya geçiceksiniz.çünkü belediyelerin asli işlerinden biriside temizlik işleridir.fakat bir okulda veya hastanede taşeronda temizlikçiyseniz kadroya giremiyorsunuz çünkü okulun asli işi eğitim hastanelerinde malum asıl işi hasta bakımı ve tedavisi v.b

uqur kara

05 Kasım 2015 Perşembe 13:33

ambulans şoförlerine kadro verilecek mi bilgisi olan var mı? sözleşmeli olanlar..

murat kaya

05 Kasım 2015 Perşembe 10:57

Sayın yetkililer güvenlikler ya kadroya gecirilmeli yada güvenlik diye bişey olmamalı polis bakmalı.yetki yok egitim yok kadro yok beklenti çok..kararınızı verirken eliniz vicdanınıza olur diye umuyoruz...

HasaN bozdagli

04 Kasım 2015 Çarşamba 23:55

Ben belediyede çöp elmanını olarak 6 yıldır çalışıyorum 3 yıl taş ocağında operatorluk yaptım suan temizlik işlerinde kamyon şoförüyüm şimdi benim işim asli iş olmuyor mu

TASERON

06 Kasım 2015 Cuma 19:55

1)Taşeron olarak asıl işi yapanlar kadroya geçirilecek ancakyardımcı işleri yapanlar kadroya geçirilmeyecek. Yani taşeron işçisinin çalıştığı unvanda kurumda kadrolu personel varsa bu işçiler kadrolu olacaktır bu yazıya istinaden çalıştığın kurumda kadro unvanı soför olarak çalışan var ise sende kadroyu aldın dmeektir arkadaş

temizlik görevlidi

04 Kasım 2015 Çarşamba 16:10

Verdiğim oya yazık ettiniz ben size başka bişey demiyorum sadece kendi ülkemizde ayırdım yaptığınızı görüyorum

ramazan

04 Kasım 2015 Çarşamba 02:25

sayın admin TCDD hemzemin geçit (bekçileri) gorevlileri asıl isi yapan olarak gorulmektemidir?

gökhan çakmak

02 Kasım 2015 Pazartesi 23:25

Peki devletin kurumunda temizlik yapan ben ne işim var orda. Ben kimin temizliğini yapıyorum

copcu

01 Kasım 2015 Pazar 21:16

Degerli yetkililer bizler gibi belediyelerde çöp te calisan. Binlercr taseron var 'bizlerde kadro verin. Çöpteki bir kadrolu 3.50o aliyor bizlerde asgari ücret aliyoruz lutfenbelediyelerede kadro verin

GÜvenlik

30 Ekim 2015 Cuma 07:45

ben kadro alamayacaksam akp oyda vermeyeceğimmmmmmm

özel güvenlik

30 Ekim 2015 Cuma 02:06

ben kadroya geçemeyeceksem akp oy vermeyede gerek yokkkkkk

nirvana

29 Ekim 2015 Perşembe 12:00

kamudaki 180 bin güvenlikten bazıları kadroya geçecek örnek olarak belirtmek gerekirse sağlık bakanlığına bağlı hastanelerde güvenlikler kadroya geçemez çünki hiçbir zaman hastanede güvenlik kadrosu olmadı buradaki güvenlik arkadaşlar alt iş grubuna girer fakat iç işleri bakanlığına bağlı olan hava işletmesinde zamanında güvenlik kadrosu oluşturulmuş bu durumda buradaki taşeron güvenlik arkadaşlar kadroya geçer çünki yanlarında aynı işi yapan taşeron güvenliği temsil eden kadrolu güvenlik var

Ramazan cin

28 Ekim 2015 Çarşamba 22:15

Okul pansionunda calisan ascilar kadro hakkı varmı...

Ramazan

28 Ekim 2015 Çarşamba 22:10

İmmatip yurdunda ascilara asil gurubuna giriyormu.....

Ramazan cin

28 Ekim 2015 Çarşamba 22:00

Okul pansionunda calisan ascilar kadro hakkı varmı...

mustafa

28 Ekim 2015 Çarşamba 18:48

devlet hava meydanları işletmesinin kendi kadrosunda koruma ve güvenlik görevlisi var yani güvenlik kadrosu var DHMİ 'nin havalimanlarındaki özel güvenlik görevlileri asıl işi yapmaktadır umuyorumki kadro alacağız..

mustafa çay

28 Ekim 2015 Çarşamba 18:28

havalimanlarındaki özel güvenlikler ne olcak devley hava meydanları işleymesinin kendi kadrosunda koruma ve güvenlik görevlisi kadrosu var 399 a tabi bizler taşeron şirket özel güvenlik görevlisi olarak kadro almamız gerekir

hilal

27 Ekim 2015 Salı 21:19

Ben bakım elemanı olarak çalışmaktayım hizmet dökümüm 4a olarak gözüküyor ayrıca temizlik elemanı olarak kaydımı yapmışlar kadro verme gibi bir durum olursa kadro alabilir miyim

Emine

27 Ekim 2015 Salı 17:31

Vekil imamlara kadro yokmu

Hasan Tarhan

27 Ekim 2015 Salı 12:39

Güvenlik görevlileride asıl işi yapıyor niye kadroya geçmiyor.O zaman bütün kurumlarda polisler görev yapsın.sizde çok beklersiniz güvenliklerde 1 Kasımda oyverecek diye.

şakir güneyli

27 Ekim 2015 Salı 12:35

Temizlik olarak fayans mermer işi yapmaktayim benim gibi iscilerin ne olacak saygilar

Personel daire Bşk emekli personel uzmanı

27 Ekim 2015 Salı 10:58

Kamuda çalışan özel güvenlik ve temizlik hizmeti yapanlar başka isler de yapsa kadro yok yok yok yapacaniz tek sey tüm ozel güvenlik ve temizlik elemanları ankarada eylem yapmak pangard ve gösteri yapmak yanlız izin alin ve birlesin sizin gibi olanlara verebilirler ama onlar da taşeron kolay gelsin

Rıza enes

27 Ekim 2015 Salı 06:33

Güvenlik elemanı diye bir kadro yok ama güvenlik görevlisi diye bir kadro var. Sayın faruk çelik

yalannn

26 Ekim 2015 Pazartesi 22:16

Kurumlarda Güvenlik diye kadro yokta 5188sayılı kanunu kim getirdi siz getirdiniz sizlere yazıklar olsun kamuda çalışan güvenlik degilizde neyiz ya eşşek başımıyız ozaman hemşireye hakaret doktora hakeret hemen güvenlik diye çagırırlar bizim görevimizin açıklayın ozaman

Mehmet Danabaş

26 Ekim 2015 Pazartesi 22:01

Kurumlarda çalışan güvenlik diye kadro yokta bizim görev ismimiz ne diye geçiyor bunu bilelim açıklamanızı bekliyoruz

TIBBİ SEKRETER

26 Ekim 2015 Pazartesi 20:48

ARKADAŞLAR BEN YILLARDIR TAŞERONDA ÇALIŞIYORUM. BURADA AMAÇ MİLLETİN BÖLÜP KUTUPLAŞTIRMAK BİZ HALK OLARAK UYANMADIĞIMIZ ZAMAN BU BÖYLE DEVAM EDER GİDER HER SEÇİM ÖNCESİ SÖYLENEN YALANLAR SÖYLENMEYE DEVAM EDİYOR BİZ HALK OLARAK 4 YILDA BİR ELİMİZE FIRSAT GEÇİYOR HERKESİN OYUNU ONA GÖRE KULLANMASI GEREK ŞAHSEN BEN BU YALANLARA İNANMIYORUM...

mardin

26 Ekim 2015 Pazartesi 10:03

temizlik rpersoneli asıl işi yapandır bunu inkar eden birileri varsa allaha havale ediyoruz tüm hastane temizligi yapan arkadaşlarimizadina

Hasan UYSAL

25 Ekim 2015 Pazar 08:51

Ben samsun büyük şehir belediyesinde taşoron işci olarakmezar kazımı yapıyorum banada kadro gelir mı

Hasan UYSAL

25 Ekim 2015 Pazar 08:48

bebeben nqwyqyuk

Mehmet Ejderha

24 Ekim 2015 Cumartesi 20:26

Yukarıda bildirilmiş olan belgenin kadro almama imkan sağlar mi 2013 yılının 3.ayından bu yana kahramanmaraş büyükşehir belediyesinde ressam olarak calisiyorum

Mehmet Ejderha

24 Ekim 2015 Cumartesi 20:25

Yukarıda bildirilmiş olan belgenin kadro almama imkan sağlar mi 2013 yılının 3.ayından bu yana kahramanmaraş büyükşehir belediyesinde ressam olarak calisiyorum

sıla kal

24 Ekim 2015 Cumartesi 18:24

temizlik işçilerinin içerisinde üniversite mezunu işçilerde vvar peki onlar ne olacak onlara kadro yok mu

Fehmi Kara

24 Ekim 2015 Cumartesi 18:08

Kamuda çalışan temizlik işine kadro gelecek mi? Yada nasıl bir iyileşme olacak Adıyaman

Mehmet özdemir

22 Ekim 2015 Perşembe 23:05

Kadro beni kapsıyor mu

kenan ölmez

30 Ekim 2015 Cuma 18:16

taşoron firma akrabalarını şef müdür onbaşı yapıyor hiç birşeyden anlasın veya anlamasın sonra patron akrabası diye biz beledidiye temizlikçilerine bagırıyorlar kötü davranıyorlar örnek yol parası vermiyorlar seni 5 km uzak olan mahallede o mahalledekide seninmahallende çaliştırıyorlar neden çünkü işbaşvurusu yapan çok şımarıyorlar devlet bu parayı 5o firma sahibine verip 5o kişi zengin olursa yarın hükümetlerin başına milletin başına binerler bu parayı taşoron işcilere direk verilse çocukların

kenan ölmez

30 Ekim 2015 Cuma 18:14

taşoron firma akrabalarını şef müdür onbaşı yapıyor hiç birşeyden anlasın veya anlamasın sonra patron akrabası diye biz beledidiye temizlikçilerine bagırıyorlar kötü davranıyorlar örnek yol parası vermiyorlar seni 5 km uzak olan mahallede o mahalledekide seninmahallende çaliştırıyorlar neden çünkü işbaşvurusu yapan çok şımarıyorlar devlet bu parayı 5o firma sahibine verip 5o kişi zengin olursa yarın hükümetlerin başına milletin başına binerler bu parayı taşoron işcilere direk verilse çocukların

kenan ölmez

30 Ekim 2015 Cuma 18:11

taşoron firma akrabalarını şef müdür onbaşı yapıyor hiç birşeyden anlasın veya anlamasın sonra patron akrabası diye biz beledidiye temizlikçilerine bagırıyorlar kötü davranıyorlar örnek yol parası vermiyorlar seni 5 km uzak olan mahallede o mahalledekide seninmahallende çaliştırıyorlar neden çünkü işbaşvurusu yapan çok şımarıyorlar devlet bu parayı 5o firma sahibine verip 5o kişi zengin olursa yarın hükümetlerin başına milletin başına binerler bu parayı taşoron işcilere direk verilse çocukların

Ender KILCAR

21 Ekim 2015 Çarşamba 23:50

Peki bahçıvan ve teknisyen yardımcısı olarak çalışanlar asıl iş olarak geciyormu

temizlik

20 Ekim 2015 Salı 17:41

Temizlik Asıl İş Değil de Yöneticiler mi yapıyor Kamu Kurumlarının Temizliğini;

M.C

15 Ekim 2015 Perşembe 22:09

DEVLET HASTANESİNDE TEMİZLİK ELEMANIYIM DİYER ARKADASLARIM GİBİ BNDE HASTANEDEKİ TÜM TEMİZLİK İŞLERİNİ YAPIYORUM YOGUN BAKIM ELEMANIYIM BİRİMİMİZDE BAKIMCI YOK,BUTUN BAKIMI HEMŞİRE HANIMLARLA BEN YAPIYORUM BAKIM ELEMANI OLDUGU ZAMANDA BAKIMCIYLA YİNE BEN YAPIYODUM BENİM LAVABO VE TUVALETLERİMİ BAKIMCI TEMİZLEMİYOR AMA BEN ONUNLA BERABER BAKIM YAPIYORUM.ONLARA VERMEYİN DEMİYORUM AMA BAKIMCILARA VERİP EYER TEMİZLİGE VERMEZSENİZ BUNUN DOGRU OLMADINI DÜSÜNÜYORUM KENDİ ADIMA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM

temizlik

20 Ekim 2015 Salı 17:38

temizlik personeli insan değilmi neden ayrım yapılmakta

taseron

19 Ekim 2015 Pazartesi 03:41

kardes hızmetli memurdamı yok yanınızda

Tuba

15 Ekim 2015 Perşembe 15:01

Temizlik elemanları insan değilmi kadro bizimde hakkımız eğer çalışanlarda sınıf ayırıyorsanız oy beklemeyin bizlerden.

oğuz

09 Ekim 2015 Cuma 11:05

YALAN DOLAN

Temizlik

07 Ekim 2015 Çarşamba 20:43

Temizlik şef lerine kadro gelecek mi? Bence biri yer biri bakar kıyamet bundan kopar...

LABORANT

05 Ekim 2015 Pazartesi 21:01

HASTANEDE ŞİRKET ELEMANI OLARAK ÇALIŞIYORUZ BİR FİRMAYA AİT BİZLEREDE KADRO GELECEK Mİ

Gökhan alkan

05 Ekim 2015 Pazartesi 20:11

Ulan kamuda temizlik elamanı dye bişey yok diyosun temizlik olmasa kıyamet kopar kadro yoksa Siktir AKP CHP Oylarımız

insan olmak

05 Ekim 2015 Pazartesi 10:36

Hastanede temizlik personeliyim 10yildir hstnde yapmadim is yok kadro bizimde hakkimiz akp

insan olmak

05 Ekim 2015 Pazartesi 10:36

Hastanede temizlik personeliyim 10yildir hstnde yapmadim is yok kadro bizimde hakkimiz akp

insan olmak

05 Ekim 2015 Pazartesi 10:35

Hastanede temizlik personeliyim 10yildir hstnde yapmadim is yok kadro bizimde hakkimiz akp

Yusuf

04 Ekim 2015 Pazar 22:17

Sayin Çeliğin muhtemelen güvenlik veya temzik şirketi var her kadro muhabbetini güvenliğe temizliğe yok diyor

ali Yıldırım

04 Ekim 2015 Pazar 17:37

Ben belediyenin kaplıcası nda gişe görevlisi olarak çalışıyorum bizeDe kadro varmı öğrenmek istiyorum

fair men

29 Eylül 2015 Salı 11:35

itfaiyede çalışan taşeron personeliz, itfaiye eri ve şöforleri 657 devlet memuru,bizleri ne olarak kadroya geçirecekler bunlar memur mu işçi mi asıll işi yaptığımızı sağır sultan bile biliyor demeye gerek yok.bilgisi olan varsa yazabilir mi

sarper akdogan

23 Eylül 2015 Çarşamba 20:14

SLm beelediyede hizmet alimi yoluyla bassofor olarak calisiyorum ayni zamanda makam soforlugu yapiyorum yolluk aliyorum kadroya gecebilme sansimiz varmidir tskler

GÖKHAN

10 Eylül 2015 Perşembe 05:22

BEN 6 SENEDİR HASTANEDE TEMİZLİK PERSONELİ OLARAK ÇALISMAKTAYIM TABİKİ SADECE BİZİ TEMİZLİK GÖRENLER BİLENLER ANLAR BİZ SADECE TEMİZLİK YAPMIYOZ HASTANELERDE HASTA BAKICILIĞI YAPIYOZ HEMŞİRELİK YAPIYOZ SAĞLIKÇILIK YAPIYOZ YANİSİ HER İŞİ YİNE BİZ YAPIYOZ ÇALIŞMA BAKANIM SENİN HASTA BAKICINA VERDİĞİN MAAŞİ BİZE VERMEN LAZIM BİZ HERŞEYİ YAPAN BİZLERİZ

Yaban

30 Ağustos 2015 Pazar 00:18

Kayseri Büyülşehir belediyesinde taşron şirketindeyim bizede kadro varmı başkanım cok ama cok duva alırsını 10 senedir aynı yerdeyim habire kadro bekliyom mesala aynı işiyapıyom belki onlardan daha vazla calışıyom o katrolu bizden cok maaş alıyo herşeyden vaydalanıyo biz ise öyle baka lalıyok naşkanım Allah rızası icin buna bir el atın saygılat size sıgındık bir dengeleme dengeleme başka bişe deyil

fehmi

29 Ağustos 2015 Cumartesi 13:43

ben 8 senedir bi devlet dairesinde makamda garsonluk yapıyorum öncesinde bizle beraber kadrolularda garsonluk görevini yapıyodu sora fotokopi gibi yerlere verdiler halada genel müdürlükte kadrolu olarak aşçılık ve garson elemanı olarak çalışan var o nasıl olcak benim yerinde eskiden 4 tane kadrolu garson vardı şimdi 2 kişi sabahtan aksama kadar oturmuyoz nasıl olacak bilen varmı emsal teşkil edermiyiz ...

alem

24 Ağustos 2015 Pazartesi 15:41

Yılgın işçi,sen temizlik yapıyorsun.Yaptigin işe saygı duyuyorum ama sana saygı duymuyorum,çünkü sen bize saygı duymuyorum"güvenlik eli kıçında geziyor" diyerek saygıyı hak etmiyorsun.Günde binlerce hasta ve yakınlarının psikolojik ve fiziksel şiddetiyle yüz yüze olan güvenlik personelleri hakkında kötü konuşmak senin haddine değil.Senin o değerli kutunu, o eli kıçında geziyor dediğin güvenlik personeli koruyor efendi..SUUUUUUS...

kurtuluş

23 Ağustos 2015 Pazar 23:32

temizlik işcileri adam değilde öbürlerimi adam kardeşim ya veriyorsan herkese ver yada kimseye verme sonra oy almak için vaatlerde bulun bumu sizin adaletiniz bumu büyüklüğünüz ben milletin günlük pisliğini temizliyorum sıcağın altınta her türlü risk var ama hakaden kişiler yine yatan kişiler sonra vatan sağolsun demi yazıklar olsun bnun öbür dünyasıda var hakkım varsa helal değildir

aynur yıldız

28 Temmuz 2015 Salı 18:48

iki senedir devlet hastanesinde temizlik elamanı olarak işe alındım işe alırken temizlik elamanı adı altında alınıyoruz işe başladıgında içeride bulunan temizlik dışında her türlü işleri yaptırıyorlar itirz atme hakkın yok begenmediysen kapı orda deniliyor hastayla ilgilen serumuna bak ilac al ilaç getir sondasına bak ameliyata hastayı hazırla ameliyata ****ür bunları yaparkende temizlik yapmaya çalışıyorsunuz tabi üzerine hakaret ye benim gibi birçok arkadaşın sorunları bunlar

ahmet

23 Temmuz 2015 Perşembe 12:54

Temizlik iscisi insan degilmi yaziklar olsun siz temizlik iscisine kodro vermedikce iktidari unutun akp siz hep insanlari sinif sinif ayirdiniz cunku siz insan degilsiniz

Havva deniz

21 Temmuz 2015 Salı 12:34

Issizim is istiyorum lutfen calismam gerekli. 2 cocuk okutuyorum evim kira para pul degil ben is istiyorum

yorgun devlet

12 Temmuz 2015 Pazar 05:46

ben de diğer işçilere katılıyom ama güvenliğe ve şöförlere asla ellerini kıçına verip gezerlerken ben hastane temizlik işçisiyim onun bunun pisliklerini temizliyoruz kanlarını temizliyoruz onlar neler yapıyor vede her şekilde bizden üstün görünüyor kıcıklı olsun diye ayaklarına çay getirip paspas çektiğimiz yerlerde dolaşıyorlar ben akp yandaşıyım bize sahip çıkacaksa mantıklı seçim yapsın devletimiz rica ediyorum saygılar

adım temizlikci

09 Temmuz 2015 Perşembe 10:41

kamu hashanelerinde temizlikçi olarak gözüküyorum ama danışmada çalışıyorum bizim sonumuz ne olacak merak ediyorum asıl işcimiyim yoksa yardımcımı gerçi yardımcı ne demek onuna anlamış değilim...

ali özdemir

04 Temmuz 2015 Cumartesi 12:07

devlet hastanesinde temizlik elemanı olarak çalışmaktayım ama asıl iş dediklerini anlayamadım.ameliyat tıbbı sekreterlik evde saglık hizmetine gidiyoruz hastaları tedavi için röntgen lab biz ****ürüyoruz.asıl işi kim yapıyor bilelim.ilaçları biz getirip ****ürüyoruz.otoklavaları temizlik elemanı yapıyor.hastaları ambulanstan biz alıp indiriyoruz allah aşkına asıl iş bunun neresinde sayın bakanım siz asıl işi kimin yaptığını bilin

SEMA SEVİNÇ

23 Haziran 2015 Salı 14:51

BEN 5 YILDIR TEMİZLİK ELEMENI OLARAK ÇALIŞIYORUM HEMDE SADECE TEMİZLİK DEĞİL SEKRETER OLARAKTA GÖREVLİYİM LİSE MEZUNUYUM DİĞER GÖREVLERİMSE AŞÇI OLARAKTA BENDE HAKLI OLARAK KADRO İSTİYORUM EMEKLİLİĞİ DOLMUŞ OLANLAR EMEKLİ EDİLSİN BİZİ EZDİRMEYİN SAYGILAR.

Halil yürgüç

22 Haziran 2015 Pazartesi 07:55

Tüp bebekdesteğiistyorum?3 yıldırraporVakfavermişimBircevap

Halil Yürgüç

22 Haziran 2015 Pazartesi 07:45

5yıldır çalışıyorumokuldakadrovere ceklersözü

aa

20 Haziran 2015 Cumartesi 02:17

Kamuda calisan emeklisi dolmus son kullanma tarihi coktan dolmus o kadar memur var ki devlet bunlari zorunlu ekeli yapsin her taserona kadro acilir devlet butce aramak zorundada kalmaz

yıldız

16 Haziran 2015 Salı 23:20

neden temizlik deyip sonrada asıl işte çalıştırılıyoruz neden asıl iş yapıp sonrada benim adım yazılmayıp memur adı yazılıyor adam yan gelip yatıyor ben onun görevini yapıyorum adaletsizlik bu neden yardımcı işci olarak gözüküyoruz neden üvey evlat vazifesi görüyoruz bunun çözülmesi gerek degilmi hangi parti olursa olsun ellerini vijdanlarına koyup kendilerini bizim yerimize koyup düşünmeliler hem asıl iş yap başkasının adı geçsin

güvenlik

09 Haziran 2015 Salı 11:10

nasıl oluyorda temizlik güvenlik yardımcı iş olarak tanımlanıyor.Siz kimi kandırıyorsunuz.Temizlik işini eskiden devletin hizmetlisi hademesi yapmıyormuydugüvenlik işini bekçi yapmıyormuyduverilecekse kadro herkese verilmeli.Sonuçta herkes ihale ile işe alındıBakım elemanıda temizlik elemanıda güvenlik elemanıda hizmet alımı değilmi şimdi.Birine ver diğerine verme adaletmi bu Anlaşıldı seçim dersi yetmemiş

kadro istiyoruz

02 Haziran 2015 Salı 02:13

sırtımızdan tirilyonlar gazanan sömürgecilere karşıyız bizler temizlik işçisi olarak asıl işi bizler yapıyoruz aradaki taşaron denen adam para yiyor bu nasıl bi adalet sayın başkanım sana sesleniyorum bukadar insanların hakları neolucak karayollarına kadro veriliyor bizler neolucaz bi belediye temizlek işçisi olarak sesleniyorum

temizlikçi

31 Mayıs 2015 Pazar 13:47

ben tüm secimde akp ye verdim oyumu ama inanın bunda oy vermeyeceğim akp ye çünkü ayrımcılık yapıyorlar.biz temizlikçiler köle gibi çalıştırılıp her işi yapacaz kadro alamayacağız.bu nasıl bi adelet anlamadım gitti....

Taylan

29 Mayıs 2015 Cuma 20:06

Kamuda calisan temizlik elamani olarak sizin tabirinizle yan yardimci isci biz nerde asil elaman olarak gorunup kadro hakediyoruz varmi boyle biyer her isi yardimci elaman gorsun kaymagini yan gelip yatan asil isci yesin bu nasil adalet

Seln

29 Mayıs 2015 Cuma 19:49

Sevgi evlerinde temizlik personeliyiz her isi biz goruyoruz ama yardimci elaman olarak gorunuyoruz yazik bize ayni yerde calisan 34kisiye kadro geliyor temizlik elamani ayriliyor bizi kim dusunecek biz nerde asil olarak gorunuyoruz

Hizmetli

29 Mayıs 2015 Cuma 19:30

Sayin baskanim duy sesimizi bakici anne bakim iscisi demissiniz asil isi yapan hizmetli adimiz hizmetli diye her ise suruluyoruz yapmadigimiz is yok 29 kisiye kadroyu veriyorsun ayni is yerinden 9temizlik elamanini ayiriyorsunuz bu adalet mi

aylin

29 Mayıs 2015 Cuma 19:11

Temizlik elamanlari niye bu kadar hor goruluyor onlarin kadro hakki niye yok biz bu ulkenin vatandasi deyilmiyiz her isi temizlik elamani gorsun ve yan elaman olsun

salih özkara

29 Mayıs 2015 Cuma 10:56

biz fazla birşey istemiyoruz diğer kadrolular gibi 3000 T l maaşistemiyoruz sabitkalalim hher geçen siyaset ci sen su partiden sin çık git olmasın temiz lık işçilerini kadro yokmus olmasın biz avrupa birine gircez diyoruz ya a boşuna ugrasmayin göremeyiz avrupa da temizlik işçisi mudurden fazla para alıyor biz fazla para değil enazin dan yerimiz dekalalim iişimiz den olmayali

ögg özel???

25 Mayıs 2015 Pazartesi 17:21

Çok yazık bir adam çıkıyor patron 1 adam binlerce insanın sırtından zengin oluyor o bir kişiyi değil bizleri düşünün bizleri tabi güvenliğe kadro vermezler tabi temizliğe kadro vermezler ulaşıma vermezler asıl çoğunluk biziz asıl onbinlerce yüzbinler biziz yok hemsireyemis yok teknik ekibimiz sayin bakan gorun su milleti gorun su milleti kaç tane hemşire var kac tane teknik ekip varki işin aslı yani altı üstü ne ayrım olmasin belediyelerde memur var kadrolu var taşeron var sözleşmeli var nebu

isimsiz

24 Mayıs 2015 Pazar 20:26

Koltu biraktin celik. Hala gider ayak yalan konusuyosun iki yildir asil isle asli isi ayit edemedin.sana ornek kamuda calisan defterdarlik ve hava limanlarinda artimaliyede asil iste calisan ozel guvenlik. Ornek sana.buda yalan demi nede olsa asil isdiywrekten bize aslimizi kokumuzu unutturdunuz gecim sikintisindan baska konulara kafamizi veremez olduk.opozisyona getirdiniz taseronu.oy kullanmaya gidecek dolmus parambile yok.bosvek gitsin.zaten yok zaten yok yok sonumuz b.....k.

MURAT YURTOGLU

22 Mayıs 2015 Cuma 12:45

SAYİN BAŞBAKINIMIZ HEM SÖYEMASENİZDE SORMAK İSTIYORUM KAMUDA ÇALIŞAN TÜM TEMİZLİK PERSOLINE KODRO VERILECEK VERILECEK NE ZAMAN VERİLECEK CEVEMIN YAZIN LUTVEN

kadrosuz güvenlik

21 Mayıs 2015 Perşembe 21:12

Bizim kurumda müzede kültürbakanlığına bağlı bekçi ve koruma güvenlik personelleri var 657 ye bağlı kadrolular aynı işi yapıyoruz üstelik onlardan çok çalışiyoruz ve daha az maaş alıyoruz biz asıl isi yapmamıza ragmen bize kadro yok deniliyor evet güvenlik diye kadro olmaz ama koruma güvenlik olur.

osman

27 Ağustos 2015 Perşembe 17:00

karderşim buülkede önemli olan temizlik temizlik olmasa bu insanlanası rahad edcek asıl kadro önlara verilmeli temizlikçi diye küçük düşürüyolar yan gözle bakıyolar kafalarına çöp atıyolar horgörüyolar bırakın bu ayakları kadro bunların hakkı belediyenin içindeki çalışanlara nekadrosu hayır akşama kadar yatıyolar çalıyolar satıyolar be güvenlige gelince nekadrosu be yangel yad osmam işinize bakın hadi kadro çöbte çalışanların hakka

taseron

21 Mayıs 2015 Perşembe 17:18

bir yasa cıkarıyosanız butun taseronları kapsaması lazım kamu diye ayrım yapamazsınız taseron avrupa ulkelerindede var ama butun hakları var yasayı secimden once cıkarsaydınız akp taseron calısanlardan oyları kapardı secimden sonraya bırakıldıgı ıcın cok oy kaybediceksiniz... taseron

Hasan BİÇİCİ

21 Mayıs 2015 Perşembe 11:55

Kamuda çalışan kadrolu güvenlikler var. Örnek Defterdarlıklarda, Osmaniye gibi... Hani yoktu. Emsal gösterilebilir...

ilas

21 Mayıs 2015 Perşembe 10:34

ya yurtkurda çalışan kadrolu güvenlikler

Ayhan kara

20 Mayıs 2015 Çarşamba 23:36

Taşeronlar akp ye oy verirken 1değil 100 kere düşünsün taşeron maaşıyla akp li vekiller 1 ay geçinsin de Görelim yeter kula kulluk yaptırdığınız taşeronu hani adalet akp nin A sına ne oldu sizi tercih etmem için bi neden yok artık bu zamana kadar verdiğim oylar içinde kendime çok kızıyorum kesinlikle kadro versede oy vermeyeceğim

atilla

20 Mayıs 2015 Çarşamba 23:01

Hava limanlarındaki kadrolu güvenlik yokmu sayacaz

Mustafa Topçu

20 Mayıs 2015 Çarşamba 21:32

Bu asıl iş dediğiniz ne aydinlatirmisiniz saygilarimla

guvenli

20 Mayıs 2015 Çarşamba 19:38

Nasıl yok dediğine kendin bile inanmıyorsun Bizim çalıştığımız kurumda bizle çalışan kadrolu güvenlikle var eee ne diecen buna senin kendinden haberin yok sn Bakanım inanin bu ne dediğinizi bilmemezliliginiz partimize çok zarar verecek

Yasemin ustaoğlu

20 Mayıs 2015 Çarşamba 18:41

Bence bütün çalışanlar raşorondan kurtarın sayın bakanım milletin ayaklarına insanları paspas yapmayın biz güvenlikler gecemizi gündüzümüzü veriyoruz özveriyle çalışıyoruz 5yıllık öz güvenliğim 1günlük raporum yok hiçmi çocuğum anam babam ben hastalanmadım böyle özveriyle çalışırken yıkmayın bizi bizide huzura erdirin güvenin huzurun mutlu çalışmanın olduğu yerde dahada verim olur herşey daha güzel olur alma mazlumun ahını emeğini al kadroya kendi bünyene saygılar

şöfür

19 Mayıs 2015 Salı 17:43

Türkiyede bulunan bütün belediyeler de çalışan taşeron işçileri aileleri ile birlikte akp ye oy verirse yazıklar olsun diyorum başkada bir şey demiyorum Neymiş ADALET KALKINMA PARTİSİYMİŞ adalet genç nesili açlık ve yoksulluk sınırı altında köle gibi çalıştırmak mı hakkımız size haram olsun akp .......

recep çakı

15 Mayıs 2015 Cuma 13:07

Hasta yaşlı bakım personeli olarak hastanelerde iş arıyorum 05368520150

taşeron itfaiyeci

12 Mayıs 2015 Salı 22:07

Aynı işi yapıp kaddrolunun aldığı maasın 3/1'ni aliyoruz ve daha fazla çalışıyoruz.nedir bu adaletsizlik arkadaş.ben lisans mezunuyum kpss puanıyla hizmet alımı oldum.tüm taşeron itfaiyecilere kadro verilmeli.yoksa hiçbir itfaiye personeli oy vermeyecek akp'ye.bu da böyle bilinsin sayın başbakan...

fatih

12 Mayıs 2015 Salı 14:07

ben bilgisayar progracısım 6 yıldır kamuda çalışıryorum.Ama girişlerimiz temizlik,bahçivan,vb.ihaller üzerinden yapılıyor.Ama bakan fARUK ÇELİK Temizlikten girişleri olanları yardımcı işçi statüsünde olduğu için kadro yok ama ben temizlikten girmemiz bizim suçumuzmu asıl işi yapıyoruz temizlik yapmıyoruz ama temizlik ten girişimiz oluyo bu sorun nasıl çözülecek peki..........

belediyeci

04 Mayıs 2015 Pazartesi 20:26

sana türkiyede belediyede taseron çalışanlar ailesiyle birlikde oy verseler yazıklar olsun taşerona akp sana oy yok

taşeron işci

13 Haziran 2015 Cumartesi 23:32

herkese selam bende resmi kurumda taşeron olarak çalışıyorum resmen ikinci sınıf insan muamelesi görüyoruz buna bi son verin bizlerde insanız bizimde insanca yaşamaya hakkımız var bizde bu vatanın evlatlarıyız bu haksızlıga bi son verilsin artık 2015 yılındayız hala kölelik yapıyoruz yazıklar olsun

poyraz

03 Mayıs 2015 Pazar 14:03

kardeşim 10 senedır hasta bakıcıyım neden kadro gelmıyor kardeşim ben oyunu yakarım akp vermemem yazık mıllet sömürüp onlar hak etmedıgı insalar kadro verıyor bızım ınsalar da gidip akp oy verıyor yazık yakın oyunuzu vermeyınn şu insnalr emegıne yazık eger vicdan sahıbısen vermezsın onalara

ayse

01 Mayıs 2015 Cuma 14:49

Kamu hastanede çalışıyorum kadro istiyorum yoksa oy yok bir milyar maaşa tayyip çalışsın

orhan ergün

01 Haziran 2015 Pazartesi 19:59

belediye temizlikcileri çöp topluyorlar süpürüyorlar dünyada enönemlişbudur intibar var horgörmevar insanların dengesiz bakışlarıvar ugraşmakvar çokdahaneler var biztemizliyoruz insanlar misgibi geziyo bizler kadroyu hakediyoruz başkaları hak etmiyo kesinlikle sabahdan akşamakadar yatıyorlar birde onlara kadro veriyosunuz olmazki haksızlık en önemliiş çöpcülük kimsenin yapamacagıiş

magdur

30 Nisan 2015 Perşembe 20:35

Ben 1998 işe girdim her seçimde bir kadro veriliyor ama ne yazıkkı o kadroyu alamıyoruz kazandıgımız mahkemeyi bile kaleye almayan bir hükümet nasil kadro verecek inandirici deyil inşanlah verirler

motaş

01 Mayıs 2015 Cuma 02:29

iett çalışanı arkadaşa katılıyorum bizlerde malatya belediyesi ulaşım hizmetlerindeyiz bizde kadro istiyoruz bizim iş yerimiz belediyenin taşeron şirketi her seçimden önce bir haber geliyor seçimden sonrası muamma oluyor lütfen bizlerinde sesini duyun illa somada ölen kardeşlerimiz abilerimiz gibi bizimdemi can kaybı yaşamamız gerekiyor ben atölyede bir sanatkarım neden bir sanatkar kadrolu olmasın bir sanatkar ustada çok zor yetişiyor ...

taşören kadro68

08 Nisan 2015 Çarşamba 09:32

Sayin bakan. Belediyelerde temizlik şirketi adi altin ta ama itfaiyede calişmaktayim. Yanginlara,trafik kazalari mudahile etmekteyim. Kadrolulardan daha fazla Hayat tehlikesi yaşamaktayim ve 900 tl maaş. Kadrolu personel 2.500 tl maas aliyor ve yaptigi hic bir iş yok. Kadro vermezseniz taşöröne OY vermeyecez Akp ye. Gut bayyyy Sayin Bakan Celik...

temizlikçi taşeron

03 Nisan 2015 Cuma 01:09

bende kamu hastanesinde çalışıyorum temizlikçi olarak ama hemşirelerin işlerini yapıyorum hastaları alıp ****ürüyoruz kanları evrakları hizmetlini yaptığı işlerin fazlasını yapıyoruz hasta bakım sertifikamızda var hakkımız yokmu bizim kadrolu olarak çalışmak adımız temizlikçi işe gelince hepisi ozaman hakkımız neyse onu verin bize bakanım

y.g

02 Nisan 2015 Perşembe 14:21

bende hastanede temizlikçiyim ama temizlikçiden çok hemşirelerin işlerini yapıyoruz kadro bizim hakkımız

kaan

16 Mayıs 2015 Cumartesi 23:27

onlar sadece buyuk başlardan bırı gelınce çalışıyomus gıbı gozukuyolar sonra onlar gıdınce işi sana devredıyolar adelet buya

güvenlik

01 Nisan 2015 Çarşamba 17:12

Sayin bakanim kamu kurumunda özel güvenlik olarak calismaktayim yillardir.lakin guvenliklere kadro yok demissiniz bizde kadrolu güvenlikleri var umarim bizleride kadroya alirsiniz.

usta öğretici

24 Mart 2015 Salı 00:36

Halkegitimlerde binlerce usta öğretici var meb e bağlı olduğumuz halde hicbir güvence yok kadrolu öğretmen ile ayni eğitim öğretim i veriyoruz usta öğreticilere de kadro talep ediyoruz

Usta öğreticiÜvey evlat

12 Nisan 2015 Pazar 21:01

Sadece adalet istiyoruz

yasemin

20 Mart 2015 Cuma 14:19

Temizlik diye bir kadro yokmus ve temizlik kadrosunda olup buro personeli olarak her isi yapan lisans , onlisans mezunlarina sirf temizlik kadrosunda diye kadro verilmesin..sizin adaletiniz bumudurtemizlik personrlinede asil isi yaptigi icin kadro vermrk zorundasin

kredi yurtar kurumu

19 Mart 2015 Perşembe 16:37

Kolarifeci olarak calisan Taşören personeli olarak bizler asıl iş yapmaktayiz bizlere kadro varmi yillardir bbeklediğimiz kadro bizlere de kadro verilmesini istiyoruz

durmuş gökçe

19 Mart 2015 Perşembe 01:11

bak son madde ne diyor taşoron işçi alımına devam edilecek yani biz adamlarımızı yaşatalım da diğerleri üç kuruşa sürünsün afedersin köpek gibi çalışsın özel sektörlere de el atacaklar ****aada kendi adamlarını yerleştirecekler mahkeme kararı ile kadroyu hak edenlere kadro verilecek ey utanmaz herifler mahkemeler sizin istemediğiniz kararları alır mı hiç yani arkadaşlar kadrolar belli alınacak kişiler belli torpil kokan hareketler bunlar yani adam açıkca umutlanmayın diyor TÜRKİYE BÜYÜKSÜN

durmuş gökçe

19 Mart 2015 Perşembe 01:06

temizlik veya güvenlik diye bir kadro yokmuş yapın o zaman bu ülkede bir gecede 3 bin lira zam yapıldı mv lerine kara paralar aklandı bir günde bakan çocukları meleke yapıldı soma katliamı unutuldu geziciler terör ilan edildi apo kahraman ilan edildi bir günde yani kadro yapmak çok kolay iste yeter ki sayın bakan koltukta kaç senedir boşa oturuyorsun kalıbını görelim biraz yazıklar olsun ya yine kendi yakınları için uğraşıyorlar bu dediğiniz kadrolar torpil ile yerleştirdiğiniz adamlar ile dolu

memet memet

19 Mart 2015 Perşembe 01:03

EEMEKLİLİK YAŞI.TEMİLİKÇİLERİ VE GÜVENLİKCİLERİ HOR GÖRMENİZ SİZE AYIP OLARAK YETER.100 BİN TL HEDİYE SAATİMİZ OLSAYDI İYİYDİ.ALLAH BÜYÜKTÜR.SİZE HİÇ GÜVENMEDİK.RIZIK VERİCİ OLARAKDA GÖRMEDİK.UTANMADAN 900 TL YE BİZİ ÇALIŞTIRIYORSUN.

ela

18 Mart 2015 Çarşamba 23:33

Şu güzelim ülkemizde işçi ve işçi emeklileri önemsenmiyor.Babamın aldığı emekli zammı 24 TL.

KAVSİM

18 Mart 2015 Çarşamba 15:53

Faruk Çeliğin yalanları, seçim yaklaşıyor yine attılar ortaya birşeyler ama dikkatizi çekerim arkadaşlar seçimlere kadar yetiştirmeye çalışıyoruz diyor ben şuna inandım Türkiyede seçim bitmez AKP ninde de yalanları bitmez YÜCE RABBİM bu insanların hakkını sizden sorsun ben kendim 15 yıldır devlet memurunun işini yapıyorum 15 yıldır bunlara oy verdiğime pişmanım bizi kullandılar AKP nin zamanında 1. derece kendi adamları kadro aldı kpss ye girmeden at****rmı hangisi söyleyim chp ve diğerleri bunlardan daha fazla adamına kadro verdiler BUNLARA TOKUZ.

ozel guvenlik

17 Mart 2015 Salı 20:50

Ozel guvenlige kadro yoksa size oy moy yok...

ben

17 Mart 2015 Salı 19:06

4c lilerde kadro istiyor onlarada verin.üçretli öğretmenede verin kamuyla alakaı olan herkese verin

murat gülçiçek

17 Mart 2015 Salı 18:39

Eşim devletin çocuk bakım evlerinde kurslu sertifikalı olarak bakım elemanı olarak çalışıyor ama taşeron firmaya bağlı olarak çalıştıkları için temizlik elemanı olarak görünüyorlar;1-bu durumda madem temizlik elemanı olmaz bu insanlar nasıl çalışıyor o sıfatla,2- o sıfatla çalıştırıp sonrada temizlik elemanı yazıyor diye kadroyu vermiceksiniz öylemi?? böyle bir şeyide ancak ve ancak siz başarabilirdiniz...

Osmanlı Torunu

17 Mart 2015 Salı 16:42

artık bırakın bu yalanları güvenlikçiler gözünüzde hiç bir zaman insan olarak gözükmedi 1300 lira Maaş tabi hepsi bunuda alamıyo hangi pislik işlerle karşılaşacağı belli olmayan bir iş hayatı maaştan 450 lira kira 350 lira elktrk su telfon doğalgaz yemekte günde 2 simit 1 Çay içse ayda 100 lira yol parası günde Gidiş Geliş 4 liradan ayda ortalama 100 lirada yol cepten geriye kaldı 300 lira Say'ın bakan siz buyurun 300 değil 300 de benden olsun 600 liraya geçinin 5 maaşım sizin olsun

İşçi

17 Mart 2015 Salı 11:39

İşe girinceye kadar yalvarırsınız işim olsun da ne olursa olsun işe girdikten sonru şükretmeyip şu kadar az maaş alıyorum kadroya geçemedim hiç bitmez dır dırınız şükredin

işçi

30 Mart 2015 Pazartesi 00:30

haklısın Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin inşallah alnımızın teriyle ekmeğimi kaz****ım yeter..

ALİ BİLİR

19 Mart 2015 Perşembe 10:01

Bu ülke ne çektiyse senin gibilerden çekti.Önce bir sor bu adam niye iş diye yalvarıyor.Sonra empati yap.hoş empati yeteneğiniz olsa öyle bir yorumda bulunmazsınız ama sizleri ilahi adalete havale ediyorum.

kaplan

17 Mart 2015 Salı 18:15

sen memursun galiba yada kadrolusun tuzun kuru senin ağzımı açtırma benim hazırını ye otur

Güvenlikçi Zeki

17 Mart 2015 Salı 01:33

az önce yarıda kalmıştı şimdi devam edeyim Bas bas bağırıyorlar özel güvenlikçilerden önce bekçi kadrosuna sonrada Şartları uyanlar Polisliğe geçebilecekler diye yasa kanun vsvs çıkarıyorsunuz sonrada Güvenlik diye kadro yok diyorsunuz Bakan bey soruyorum size bu tezatlık nedir açıklarmısın ? Her seçimden önce kadro diye diye oy için yırtınıyorsunuz sonra da yok öyle diyorsunuz ALLAH aşkına din iman ve rüşveti bırakıpta adam gibi siyaset yapın Rica ediyoruz....

GÜVENLİK ZEKİ

17 Mart 2015 Salı 01:29

Güvenlikçiler hakkın da düzenleme olacaktı adamlar işlerini biliyor kendi yandaşlarını öyle yerlere geçirdiler sonrada kadro verirler beyler Ölme eşeğim ölme devrine girdik özel güvenlik diye kadro yok madem neden Bekçi statüsünde olan kurumlarda güvenlikçi olarak nöbet tutuyor bana bir açıklama yapılırsa sevinirim.Özel güvenlik diye kadro olmaya bilir o zaman almayın yada taşeron a vermeyin tüm kurumları polis korusun Bakan bey acaba polis ve bekçiler yetecekmi ? bir düşün istersen

izzet yarkın

17 Mart 2015 Salı 01:22

Rabbimden tek duam bu maaşlarımızın artması senelerdir kuru ekmeğe talim ediyoruz yapın şunu sevindirin herkesi bakanım

t senkaya

16 Mart 2015 Pazartesi 23:56

bende hizmetliyim hizmetli olmak suçsa suçum bu birde 3 çocuk demezlermi bende 3 çocuk var vardı diyeyim yıllar yılı 3. çocuğa devletimiz sağolsun para mara vermedi sıfır altı yaş altı çocuk parası 30 yada 40 lira sıfır üstü 15 lira bu paraylamı bizi çocuk sayımızı arttırmaya teşvik edecekler avrupadaki gibi yüksek mebla olsa belkihani evlenme yardımı noldu sonradan çevir kazı oldu memmur olma şartı geldi bankalar dahi evlenme kredisi diye bişi yok derken bu ne perhis bu ne lahana turşusu say

ALİ PERKER

16 Mart 2015 Pazartesi 23:33

ZOR BİR ŞEY DEGİL BEN BU SEKTÖRE GİRDİĞİMDE DENİYORDU ÖZEL GÜVENLİK YIPRANMA OLACAK ,KADRO ALACAK,MAAŞLARI İYİLEŞECEK,AMA 500 BİNİ GEÇİNCE KİMSE BU POTANSİYELİ KULLANMIYOR TABİKİ *2 VEYA 3 OLURSA FARKEDİN BU KANUN NE GELİR YILLARCA BÖYLE GİDER SAYGI İLE ESEN KALIN

mustafa korkut

16 Mart 2015 Pazartesi 22:58

ALLAH RIZASI İÇİN BU KAÇINCI YALAN SAYIN BAKAN HALA BİZİ OYALAMANIN YOLLARI NI ARIYORSUN TAM 18 YIL DIR İETT DE HAYALLE YAŞATTINIZ BİZİ ŞİMDİ DE AYNI NAKARAT BU İNSANLARI NE SANIYORSUNUZ BİZLER GEÇMIŞ HAKLARIMI ZI ALABİLMEK İÇİN MAHKEME KAPILARINDA SÜRÜYOR UZ EMEKLİ OLACAĞIZ HALA KADRO ARTIK İSTEMİYORUZ GEÇMIŞ HAKKIMIZI VERİN YETER HA ŞUNU DA BEYAN EDEYİM BİZ ZATEN MİSYONUMUZ GEREĞİ BAŞKA SİYASİ İDEOLOJİLERE MEYLETMEYİZ ÇÜNKÜ BİRİLERİNİN TABİRİYLE BİZ ZATEN MİLİTANIZ AMMA İLAHİ ADALTİ UNUTMAYIN

gonca bülbül

16 Mart 2015 Pazartesi 21:54

Sözleşmeli olarak aile sagligi elemani olarak görev yapmaktayim.kadrolu ase ile ayni hatta daha fazla iş yükümüz varken iş cikarilma korkusuyla çalişmak bizim performansimizi düşürmekte.ASE Kadroooooo

pis temizlikci

16 Mart 2015 Pazartesi 21:22

pis iş yapanlara kadro yok temiz iş yapanlara kadro var öylemi sayın bakan buda türkiyenin bir ayıbı zan edersem yazıklar olsun güvendiğim daglara kar yağdı iyi bir akp lidim ama bunda sonra yokum

RESUL

16 Mart 2015 Pazartesi 21:07

Benim çalıştığım yerde guvenlik memurları var. Asıl kadro sizin deyiminize gore bizde ögg'yiz. Yani biz kadroya gecmeliyiz sizin deyiminize goree :)

temizlikçi

06 Nisan 2015 Pazartesi 12:09

akp hukumeti yalan suyleye suyleye kendini kaybetmiştir yine bir seçim zamanı yine taşeron işçilerin ustunde yalanlar miletimiz ve işçilerimiz umarım ders almışlardır evet buda yalan eyer akp kendi çalışanlarına 2 bin tl zam yapsa ozaman doğrudur çunku akp hukumeti geldiğinden beri fakir fakirleşiyor zengin ise zenginleşiyor fakirin bir canı kaldı alın oda sizin olsun faruk çelik yalanlarına karnımız doydu sahyenizde..

umut alkis

16 Mart 2015 Pazartesi 20:20

Neden güvenlik çileden kadro yokki.güvenlik elemanı yok diyorsunuz bunu değiştirin o zaman çok saçma çok.bu memleketin neyi dogruki

bahriye Aksu

16 Mart 2015 Pazartesi 19:47

Yillardir kamu kurum ve kuruluslarinda calisan M.E.B. bagli usta ogreticiler yinemi gornezmezlikten gelindi. Bizler bu memleketin uvey evlatlarimiyiz. Allah aşkına artık bizlerede haklar gelsin. Resmen kula kulluk yaparak calisiyoruz. Bizleride duyun artık

esra

16 Mart 2015 Pazartesi 18:24

Seçim zamanı geldi vaatleriniz başladı nasıl sadece aile ve sosyal politikalrdaki bakıcı anne ve babalara olabiliyor bu kadro hastanede çakışan bakım personeline neden yok o tasorene değilmi adaletten bahsedersiniz ama adaleti uygulamazsiniz bilw

sara

16 Mart 2015 Pazartesi 20:25

Taşeron olarak asıl işi yapanlar kadroya geçirilecek ancakyardımcı işleri yapanlar kadroya geçirilmeyecek. Yani taşeron işçisinin çalıştığı unvanda kurumda kadrolu personel varsa bu işçiler kadrolu olacaktır.Örneğin; Aile ve Sosyal Politikalar Müdürlüklerinde çalışan Bakıcı Anne ve Bakım Elemanları kadrolu olacaktır.diyor hastanede yapmış olduğun işin kadrosu varsa sende geçeceksin iyi oku

türker hüşan

16 Mart 2015 Pazartesi 10:19

ben olsam tekrar araştırıp düzenleme getirip yeniden organize eder işi ehline veririm yarı sokaklara çıkar sözleşmeli olduğu halde hakkımı isterim diye bağırır

şeref

15 Mart 2015 Pazar 17:19

2 YILDIR BAKIM PERSONELİYİM MEUZNUYUM. SEÇİMDEN ÖNCE KADRO VARSA OY VAR YOKSA ÖMÜR BİLLAH OY YOK

Adalet

15 Mart 2015 Pazar 17:17

Sen şimdi Güvenlik Personelini Kadroya geçirmek istemiyorsun .. Kamu kurumunda çalışan yada hastanede çalışan bir güvenlik elemanının yaşadığı Şiddet stres ve geçim mücadelesinin %10'Nu Yaşasaydın Bu saçma tasarıyı çıkarırken ve onaylarken yüzün kızarırdı.. Bugün Türkiyede Emniyet personelinden daha fazla sayıda olan güvenlik personelini Görmez isen seçimde de seni hiç kimse görmez.. Hükümet bu konuda sağlam adım atmalı şahsım adına AKP hükümetine oy vermem verisem Allah belamı versin

ali velu

15 Mart 2015 Pazar 16:01

Çok saçma hic beğenmedim

sebahat tiryaki navdar

15 Mart 2015 Pazar 14:52

Ben borçka devlet hastanesinde kadin doğum ve yoğun bakim servisinde çalişmaktayim bu kadar riskli yerde çaliştiğim halde her zorluğu biz yaptiğimiz halde neden bizleri kimse insan yerine koymuyor soruyorum bugun temizlikçi olmadan doktor hemşire yoneticiler ve hastalar rahat ve temiz iş yapabilirlermi ha la diyorsunuz asil iş

Faruk

15 Mart 2015 Pazar 14:30

Sizin bu yalanlarınız psikolojimi ve sağlığımı bozdu taşeron zabıta mı olur polis,öğretmen,doktor taşeron olsun şirket sahibi daha çok kazansın ama size yetmez TÜRKIYE taşeron olsun istersiniz bakalım nasıl hesap ve can vereceksiniz.

hüseyin pestil

15 Mart 2015 Pazar 14:30

Biz inşaat işi yapiyoruz biz nasil kadrolu olacağiz

hasan haktan

15 Mart 2015 Pazar 12:27

Size oy verecegime kafir bir partiye veririm daha iyi. En azindan onlarin yolu belli. Ya siz münafıklar siz onlardabda betersiniz.Ne hak var ne adalet.Helw o artist faruk celik yokmu.Cehennemdede o saclarini biriyantinle tararsin belki.tum taseron kardeslerimize kadro verilmezse alin bu iyilestirmeyi basiniza calin.

ZÜHTÜ LODOS

15 Mart 2015 Pazar 03:19

K U Y R U K L U Y A L A N İNANMAYIM OYUNUZUN KIYMETINI BILIN BU PALAVRALARA KANMIYORUZ VE SİZE OY MOY YOKKK HEMŞERİM YOOOKKKKK VERMİYECEGIM

zühtü lodos

15 Mart 2015 Pazar 03:12

inanmıyorum ve sadece seçım yatırımı olarak yorumluyorum seçimden 1 yıl sonra hepsı işten çıkartılıcaktır iddia edıyorum zaman gösterecektır.İNANMIYORUM VE OYUMU VERMIYORUM

mustafa Eröz

14 Mart 2015 Cumartesi 09:30

ben gih güvenlik koruma görevlisiyim yanımda taşeron ögg var nasıl kurumda kadrolu güvenlik yokmuş beyfendi element uydurmayalım yalan yalnış haberlerle bir yere varamazsın

murat

14 Mart 2015 Cumartesi 04:04

Özel güvenlik sayisi 200/bin emsal yokmus birçok kurumda muvaza durumu var kadro yoksa oy hic yok.

Güvenlik

14 Mart 2015 Cumartesi 00:41

Benim şu anda çalıştığım kurumda bulunan eski güvenlik görevlileri kadroyu aldı ve teknisyen olarak çalışıyor ve işin garibi buradaki elektrik mühendisinden kat be kat fazla bilgiliyim. Bunu söylerken atma olarak değil. Savunma sanayii müşteşarlığından gelen kafileye 2 laf edemedi tam 1.5 saat sordukları herşeyin cevabını verdim bu adam mühendis 5000 lira alıyor ben 1250 hadi bunu geçtim ben vasıfsızım neden çünkü güvenliğim yazıklar olsun. Böyle yönetim olamaz 3 dönemdir bu partiye verdim yuhhh

Ögg

14 Mart 2015 Cumartesi 00:29

Güvenliğe nasıl kadro yok kurumlarda bekçi var emsal teşkil eder hala kadrolu temizlik işçileri var oda emsal oyun yapmayın millete

mustafagumus

13 Mart 2015 Cuma 23:25

Syn bakan calisma bakanliginada yardimci bakan alin sizhicbirseye karismayin nasil olsayardimci bir işçi gözüyle bakarsiniz bütün işlerinizi nasil olsa o yapar ayni kurumda calisip biri kadrolo diğeri şirket böyle bir sacmalik varmaya işçi her zaman işçidir ardik yazayaza artik yazacak bir bulamiyurum saygilar sayin bakanim nazil olsa bunlar bakan adi üstünde bakar gecer

mustafagumus

13 Mart 2015 Cuma 23:21

Syn bakan calisma bakanliginada yardimci bakan alin sizhicbirseye karismayin nasil olsayardimci bir işçi gözüyle bakarsiniz bütün işlerinizi nasil olsa o yapar ayni kurumda calisip biri kadrolo diğeri şirket böyle bir sacmalik varmaya işçi her zaman işçidir ardik yazayaza artik yazacak bir bulamiyurum saygilar sayin bakanim nazil olsa bunlar bakan adi üstünde bakar gecer

otomasyon

13 Mart 2015 Cuma 22:50

hani hastanelerde çalışan taşeron çalışanlarına ek bi ücret verilecekti ne oldu oda mı yalan çıktı sadece dil üstü laf bliyorlar biz bu sefer BDP ye oy verecez

Mesut Toprak

13 Mart 2015 Cuma 22:49

T****te çalışan taşeron işçiler onca sene taşeron olarak çalışıyor ve asıl işçidirler sayın faruk ÇELİK neden bu personel için somut bi adım atılmıyor

ögg

13 Mart 2015 Cuma 22:43

hükümetin bu yalanları nereye kadar devam edecek bu taşeron çalışanları sadece köle muamelesini görüyor bu sefer bütün oylar

K.T.

13 Mart 2015 Cuma 22:19

Kamuda çalışan taşeron işçisiyim. Ama ben destek personeli olarak geciyorum yani ne temizlik ne güvenlik kadro alma samsim olurmuş? Bilgisi olan varmı

-

13 Mart 2015 Cuma 21:49

Eskişehir Zihinsel Engelli Ve Bakım Rehabilitasyon Merkezinde bakıcı anne olarak çalışıyorum. Ilkokul mezunuyum yanımda üniversite ve lise mezunları da çalışıyor. Aynı işi yapıyoruz . 9 Yıldır çalışıyorum . Kadro eğitim düzeyini etkiler mi ? Ben kadroya geçebilir miyim ?

TAŞARON OYU

13 Mart 2015 Cuma 21:05

900 TL EV GEÇİNDİRİN Kİ GÖRENİZ ÇOCUĞU HASTANEYE GÖTÜREMEZ OLDU 3 ÇOCUK İSTİYONUZ TASARONA KADRO VERİN BİZLER SİZİN İÇİN ÇALIŞALIM EĞER TAŞARONA KADRO GELMEZSE HERKES TAŞRON OYU DİYE YAZACAK OY PUSULASINA YAZIK OLUR OYLARA

segdah

13 Mart 2015 Cuma 19:20

Eğitim düzeyi yüksek olanlar kadroya alınmalı.Yoksa boş gezen yüksek lisanslı arkadaşlara yazık ve günah olur.

ramazan

13 Mart 2015 Cuma 18:46

Bir çok kurumda güvenlik memuru var tasaronla ayni isi yapan yok diyosa yapmasin bu isi bakan bey.

onur

13 Mart 2015 Cuma 18:26

hep aynı sözler hep aynı yalanlar seçimler yaklasırken taserona kadro geliyor yalanı seçim geçtimi rafa kaldır beklesin onun için yalanınızı yiyiiiiiiiim. hükümet kafasına sunu koysun eger oycogaltmak istiyorsa taserona kadro getirmek zorunda bunun farkındalar ama işlerine gelmiyor kendi maaslarına gelince bir gecede 5000 tl zam yapılıyor asgari ücrete gelince 3 ay görüşülüyor . seytan bunu neresinde onun için kadro geliyor yalanınızı yiyiyiyiymmmmmm

şahinler

13 Mart 2015 Cuma 16:11

istanul topkapı sarayı güvenlikleri olarak burada çalışan kadrolu güvenlik var iken nasıl biz özel güvenlikler asıl işi yapmıyan oluyoruz bunu anlıyamıyorum.

çiyager

13 Mart 2015 Cuma 16:02

temizlik dışında herşey bize yaptırılıyor zıkım haram olsun

tuncay

13 Mart 2015 Cuma 15:13

Belediyelerde ozellikle subislerinde binlerce kadrolu memur güvenlik var .Bunların yari hakkini alan özel güvenlikle beraber ayni isi yapıyor.

erkut

13 Mart 2015 Cuma 14:04

Köylere Hizmet Götürme birliğinde asıl işi yapıyoruz yıllarca kadro bekledik,10 yıldır oy veriyoruz,seçime kadar kadro almazssak oy moy yok giresun genelde 160 kişiyiz.

unal

13 Mart 2015 Cuma 13:45

Adaletsizlik olmuyor mu bizde bu kurumlarda calisiyoruz

kadir

13 Mart 2015 Cuma 13:07

kadro yoksa bu kez oyda yok taşeron zabıtamı olurmuş yazıklar olsun hakımızı helal etmiyoruz akp elveda anasınıf değiliz artık kandıramayacaksınız başta başbakanın yerinde olsam faruk çeliki gönderirim

puan

13 Mart 2015 Cuma 13:06

kadro yoksa bu kez oyda yok taşeron zabıtamı olurmuş yazıklar olsun hakımızı helal etmiyoruz akp elveda anasınıf değiliz artık kandıramayacaksınız başta başbakanın yerinde olsam faruk çeliki gönderirim

cemil

13 Mart 2015 Cuma 13:06

kadro yoksa bu kez oyda yok taşeron zabıtamı olurmuş yazıklar olsun hakımızı helal etmiyoruz akp elveda anasınıf değiliz artık kandıramayacaksınız başta başbakanın yerinde olsam faruk çeliki gönderirim

rıdvan

13 Mart 2015 Cuma 13:05

kadro yoksa bu kez oyda yok taşeron zabıtamı olurmuş yazıklar olsun hakımızı helal etmiyoruz akp elveda anasınıf değiliz artık kandıramayacaksınız başta başbakanın yerinde olsam faruk çeliki gönderirim

kaan

13 Mart 2015 Cuma 13:04

kadro yoksa bu kez oyda yok taşeron zabıtamı olurmuş yazıklar olsun hakımızı helal etmiyoruz akp elveda anasınıf değiliz artık kandıramayacaksınız başta başbakanın yerinde olsam faruk çeliki gönderirim

yalllaaaaaaannn

13 Mart 2015 Cuma 12:02

yıllardır aynı senaryo yaklaşık 5 yıl oldu taşeron kadroya geçecek diye hala aynı masal durmak yok uyutmaya devam...

güvenlik

13 Mart 2015 Cuma 11:54

özel güvenlik olarak çalışanlara da kadro gelirmi???

betu

13 Mart 2015 Cuma 10:31

hastaneler de, kadrolu olup maaşımızın 3 katı maaş ile çalışan memurlar ile aynı yerde aynı işi yapmamıza rağmen bu haksızlığı reva görenler nasıl geçindiğimizi ne şartlarda çalıştığımızı biliyorlar mı acaba. hiç sanmıyorum.

amele

13 Mart 2015 Cuma 09:48

okullarda YBOlarda çalışan aşçı kalülüfercıler şöförler olarak kadro istiyoruz

köle yiz

13 Mart 2015 Cuma 09:47

secım den önçe bu haberlerı cok duyduk artık ınanmıyoruz ....bize kadro verırsenız oy verırız başka size oy yok.

BAKİ ÇALLIOĞLU

13 Mart 2015 Cuma 07:37

ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN

EMRAH MERCAN

13 Mart 2015 Cuma 01:45

HERSECİM ÖNCESİ AYNI HİKAYE YALAN KADRO VER MEDEN OYYOK

ahmet

12 Mart 2015 Perşembe 23:42

bende belediyede taşoran şöförüm allahtan revamı aldığımız maaş

taseron tekniker

12 Mart 2015 Perşembe 22:46

Uzun yıllardır ameliyathanede kadrolu personeller ile birlikte aynı işi yapıyorum ve aldığım ücret onlarn çeyreği kadar. Yaka kartımda temizlik yazıyor ama temizlik oraya dursun tamamıyla teknikerlik yapıyorum. Bütün haberlere yazılanlara açıklamalara bakıyorum bizden zerre kadar bilgi yok. Bilindiğimiz halde gizleniyoruz.

taserona kadro

12 Mart 2015 Perşembe 21:57

Seçimden önce tekrar ediyoruz secimden önce asıl işi yapan taseron işçiler kadroya alınmazsa kesin olarak kararliyiz seçimde ailelerimizle birlikte oy vermicez ver kadroyu alOyu zaten kadro hakkimiz taşerona tek çözüm asil isi yapanlar kadroya alinip taşeron sömürü sistemi kaldırılmali

zekai yildirim

12 Mart 2015 Perşembe 21:23

Benim calistigim kurum belediyenin spor komplessinde spor kompleksi personeli diye geciyor aslinda ben tesis teknik islerini yapiyorum peki benim yaptigim isi kim tesbit edecek belediyemi yoksa devletmi yoksa adami olanmi kadroya gececek

VATANDAŞ ALİ..

12 Mart 2015 Perşembe 20:37

Tam açıklama istiyoruz.Kelimeleri cümleleri dolambaçlı sözcüklerle anlayamıyoruz. Şunlar şunlar girecek,bunlar girmeyecek yazılacak.Yok yardımcıları yok asil işleri anlayamıyoruz.

ayhan hn

12 Mart 2015 Perşembe 20:23

Temizlik işçisi ama temizlikten başka her işi yaptıriyorlar peki bunu neden haber yapmiyosunuz

ayhan hn

12 Mart 2015 Perşembe 20:22

Temizlik işçisi ama temizlikten başka her işi yaptıriyorlar peki bunu neden haber yapmiyosunuz

cemil melih

12 Mart 2015 Perşembe 19:50

Taseron iscileri en cok yalan haber yapilan kisilerdir. Celik bunlara yalan soyleye soyleye nasil can verecek.

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR