16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:30

Gariban

Taşeron
03 Ekim 2015 Cumartesi 12:24

Kimse kusura bakmasin cahillikte biyere kadar kadro varsa düzen var kadro yoksa malesef koalisyon var

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gariban

Taşeron
03 Ekim 2015 Cumartesi 12:24

Kimse kusura bakmasin cahillikte biyere kadar kadro varsa düzen var kadro yoksa malesef koalisyon var

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emekliye seçimden önce 100 TLyi ver

Emekli
03 Ekim 2015 Cumartesi 09:38

Seçimden önce emekliye 100 TL yi vermezsen yine çok oy kaybeder Ak Parti vatandaş tepkili aynı hatayı yine yapmayın yani millet bunu konuşuyor ona göre.....

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kandirilmaya son

emekli vatandas
02 Ekim 2015 Cuma 21:51

Yeter yaa yeteeeer. Nedir bu koyun yerine koydunuz vatandaşı uykudan uyandık artık bu dediklerinizi üç dönem dir neden yapmadınız her seçimden önce vaad vaad vaad icraat yoksa oyda yok artık benden bu kadar.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne 500'ü

Usta
02 Ekim 2015 Cuma 13:55

Bordro göstermiyorlar zaten de, bankada 500 fark göremedim. Toplu iş sözleşmesinden faydalanan bütün işçilere diye değiştir cümleni. Yalan söyleme. Allah'tan kork. Allah yalan söyleyenleri sevmez.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

:) :) :)

DİNAR lı
02 Ekim 2015 Cuma 10:19

Sen onu benim külahıma anlat

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat

.
02 Ekim 2015 Cuma 09:05

akpnin işçilerin üzerindeki tek hatası emekli yaşını 65 yaş yapması arkasından milletvekillerin kıyak emekli yapması.vatanımız için can feda istersen emekli yapma ama milletvekilleri olarak sizde 5 yıl görev yap ömür boyu maaş al hakmıdır.zaten m.vekil maaşı veriliyor.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜNİVERSİTELİ İŞÇİLERE KADRO

İŞÇİ
02 Ekim 2015 Cuma 08:42

7 Hazirandan önce kamudaki üniversiteli işçilere kadro verileceğinden bahsediliyordu. Şimdiki vaadlerde hiç bahsedilmiyor.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen önce kendini kadroya aldırt, boşbakan.

kadrolu başbakan aranıyor
01 Ekim 2015 Perşembe 19:56

Ne yapsan saraya yaranamıyorsun. milyonali binali senden daha önde.

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla