visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:42

TARTIŞMA YARATAN BELGELER

TARTIŞMA YARATAN BELGELER
12 Temmuz 2017 Çarşamba 19:34

TARTIŞMA YARATAN BELGELER

Halıkent Lisesi deprem dayanıklılığı olmadığı için yıkım kararı çıkmış ve yıkılan okul arazisinin yerine yeni okul binası yapımı için yapılan ruhsat başvurusunda alan eğitim alanı olmasına rağmen belediye tarafından tahsis yapılmadığı ortaya çıkmıştı.

Belediyeden yapılan tahsis talebi ve talebe verilen yanıt bir süredir tartışma konusu olurken, Isparta Belediye Başkanı Günaydın ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, 15 Temmuz etkinliğinde sözlü tartışmada bulunmuşlardı.

TARTIŞMAYI TARAFSIZ BİR ŞEKİLDE SİZ DEĞERLİ OKUYUCULARIMIZA BIRAKIYORUZ….



Ziya dayıya laf yok

yusuf
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:06

Ziya Dayıya laf etmeyin adam çok güzel Put dikiyor çok güzel kaldırıma ağaç dikiyor, çok güzel asfalt döküp ertesi gün kazıyor, vs. bu belgeler falan nedir ki :)

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali
13 Temmuz 2017 Perşembe 13:29

Ispartada bu adama oy verenler bilsinki hepsi sahte ıspartalıdır yani ıspartanın gelişmesini modern bir hale gelmesini istemeyenlerdir

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güya bu dönem ismini yazdiracagi hizmetler getirecekte vekil!

hep mazereti var!
13 Temmuz 2017 Perşembe 12:51

Isparta hem yerelde, hem genelde ak partiyi secti! ama ne belediye nede vekilden memnun kalmadi! belediyenin bütün kazanimlarinin elden cikarilmasi ve belediye calisanlarinin isten cikarilip evindeki temizlikcisinin yakinlarinin bile ise doldurulup adam kayirmanin zirve yapmasina millet tepkisini sandikta verdi! Buna ragmen Ispartaya ne hizli tren, ne dogru dürüst yol, nede tesvik ve is sahasinda kayda deger basarisi olmayan vekilide sirf Erdogana destek vermek icin secmeye devam etti isparta!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim partisinin sayesinde , kim hizmetinden ötürü secildi;

bu cok asikar degilmi ?
13 Temmuz 2017 Perşembe 12:36

hazineye dogru dürüst vergi katkisi bulunmayan sehirlerin vekilleri hazineden oluk oluk memleketlerine hizmet yagdirirken, bizim vekil hazineden ispartaya gelecek her kurusun hesabini yapiyor! yoksa vergi alirken isparta belediyesinden hazineye vergi alinmiyormu, isparta halki vergiden muafmi tutuluyor da hazineden ispartaya gelecek her kurusun hesabi yapiliyor. koskoca devlet icin ne arazi ücreti nede 3 yilda okul yapmak zor olmasa gerek! genel secimde ak partiye oy, yerelde hizmete oy verdik !

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Günaydıncılar sagolsun köy şehrine döndürdüler
13 Temmuz 2017 Perşembe 10:45

Ispartada bu hizmet istemeyen günaydıncılar olduğu müddet ısparta ne gelisir nede modern bir hale gelir başka sehire gider gezersin ıspartaya bir gelirsin köy şehri

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

barii

halıkentli
13 Temmuz 2017 Perşembe 09:45

kısa sürede okul yapılmayacaksa bari o inşaat artıklarının üstü beton ile kapatılsın çocuklarımız için tehlike... zaten yıkım esnasında asbestli tozları yeteri kadar soluduk..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siyaset

Alim
13 Temmuz 2017 Perşembe 09:09

Belediye ve hükümet aynı parti olmayınca bu sorunlar yaşanır. Hükümet 2 yıl içinde yatırım yap arazi senin olsun demiş. Belediyenin avantajına. Belediye okul arazisini başka bir kamu arazisi ile trampa yapalım demiş arsalar pahalı oda kendini düşünmüş belediye hertürlü kazançta.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yzg ´nin anlattigi gibi görülüyor belgeler!

HALIKENT
13 Temmuz 2017 Perşembe 08:21

belgelerde görüldügü üzre belediyeye verilen arazidede bir takim sartlar var; ticaret icin kullanilamiyacai ve kullandirilamiyacagi, 2 yil tahsis sarti vb yzg da bu sekilde anlatmisti tv´de ! belediye mecliside 3 yil tahsis sarti getiriyor okul yapilmasi konusunda ve bu sartla takas edebilecegini koymus bel****e! zira bu durumda belediye daha uzun zaman vermis, 3 yil 2 yila göre uzun bir süre!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3 yil icerisinde okulu yapman sartiyla ,

dogru olan bu degilmi
13 Temmuz 2017 Perşembe 08:12

Iste tamda bu sefer sasirmamis yusuf ziya günaydin, bulundugu yere saygisindan edebini muhafaza edip bozmamis nezaketini! Hatta gecen sefer hastane icin arkasinda durmayacaklari vaatler göz önüne alininca, bu günde okul diye alinip baska amacla birilerine peskes cekilmesinin önünü kapatmis yusuf ziya günaydin! eger isin altinda bir capanoglu olacaksa simdiden tedbir almakta faide var, 3 yilda yapmak kaydiyla tabiki ücreti mukabilinde veriyor araziyi.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Betül Azbay
13 Temmuz 2017 Perşembe 07:20

Ispartanın en büyük mahallesi diyebileceğimiz Ve ikamet etmekte olduğum mahallemizde ilkokul bebelerine gençliğe adım atmış yavrularımıza ait bir okul bulunurken (arada kalan ki bende muzdaribim) neden ortaokul kısmına tekabül eden çocuklarımızın hakkı elinden alındı karşımızda okul ve yeri mevcut durumdaylen neden uzak okullara göndermeye ve servis tutmaya mecbur bırakıldık anlamış değilim mağdur durumda bırakmaktan vazgeçip bir an önce çözüm odaklı hareket etmek sanırım en doğrusu.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halıkent

Çakırefe
12 Temmuz 2017 Çarşamba 23:01

Halıkent MAH.Acil bir ortaokul lazım.Sayın valim mahallemizde orta okul yok ve mahallemizde çocuklarımızı ortaokula göndermek istiyoruz.Tartışmaya gerek yok oraya bir okul yapılacak acilen.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip
12 Temmuz 2017 Çarşamba 21:22

Bir gariplik yok ki belediye diyor ki ciddi iseniz 2-3 yil içinde ön tahsis sürecinde projeleriz hazırlayın acı dışına çıkmaz sanız devam ederiz ...Bir gariplik yok sonuçta millet onlara isparta belediyecilik hizmetini emanet etmiş her gelene mal dağıt diye değil... gerçi istese bedelsiz verir geçer ama ben olumsuz bir durum görmedim ... aslinda biraz bende de yetki var her istediğini vermeyebilirim bende hastane arazisini istedim vermedin meslesi arkadan hissediliyor ....buda siyaset....

21 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediyenin arazisi hazineye bedelsiz niye devir o
12 Temmuz 2017 Çarşamba 21:17

Hazineye bedava devri niye yapılacak Belediyenin sınırsız bütçesi yok.Hazine arazileri ile takas yapılabilir.Kamu

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kunta Kinte
12 Temmuz 2017 Çarşamba 20:58

Kim olursa olsun; bu memleketin hayrı için taş üstüne taş koyandan Allah razı olsun. Tartışma değil Hizmet yapın. Bu Milletin tartışmalara KARNI TOK..!!!

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla