visitor analyticsvisitor analytics

TARAFSIZLIĞINI BİR KEZ DAHA GÖSTERDİ

TARAFSIZLIĞINI BİR KEZ DAHA GÖSTERDİ
22 Şubat 2015 Pazar 16:12

Geçtiğimiz günlerde AK Parti kongresine katılarak eleştiri alan Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şükrü Başdeğirmen dün yapılan MHP İl Başkanlığı kongresine de katılarak "Ben her partiye aynı mesafedeyim" mesajı verdi.

ITSO Başkanı Şükrü Başdeğirmen dün Aysan Düğün Salonu'nda düzenlenen MHP İl Kongresine katıldı. Daha öncede AK Parti kongresine katılarak eleştirilerin yöneltildiği Başkan Başdeğirmen MHP kongresine de katılarak eleştirilerin ne kadar gereksiz olduğunun mesajı verdi. Parti ayrı gözetmedentüm kesimle bir araya gelen Başdeğirmen tarafsızlığını bir kez daha gösterdi

.

.
24 Şubat 2015 Salı 00:43

Bir arkadaş vizyondan bahsetmiş şükrü içinmi? ne kadar tanıyormuş vizyon kelimesini de o kişiye yakıştırmış!!!!!!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

h.sadi kahyaoğlu
23 Şubat 2015 Pazartesi 13:43

dimokratik hayatın vazgeçilmezleri olan siyasi partılerimize eşit mesafede olması sevindiricidir.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla