visitor analyticsvisitor analytics

TAM LİSTE

TAM LİSTE
21 Ağustos 2014 Perşembe 16:38

TAM LİSTE

Milli Eğitim Müdürlüğü'nde okul müdürleri atamaları birazdan liste halinde Bomba 32'de

 

 

 

 

seni de atadılar YA

mehmet yılmaz
31 Ağustos 2014 Pazar 01:38

gülistanın iş bilmez müdürünü bile yeniden atadılar ya eğitimin önüne kimse geçemez artık!!!! HANİ PARALELCİLER VE DE LİYAKATSİZLER ATANMAYACAKTI!!!!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlyas Can Eline Yüzüne Bulaştırdı.

Tacettin nerdesin?
30 Ağustos 2014 Cumartesi 03:43

İlyas Can, eline yüzüne bulaştırdı !Isparta’da uygulanan okul birleştirmelerine Bakanlıktan veto geldi. Milli Eğitim Bakanlığı Genel Müdürlüğü Isparta’da ki bazı okulların birleştirilme kararlarını iptal etti. İptal yazısının ise Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından kamuoyundan ve velilerden saklandığı iddia edildi

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

akmaz

refik
29 Ağustos 2014 Cuma 01:51

Yıllarca sınavlara girip müdürlük için yeterli puanı alamayan ve şuan müdürleri 75 i geçememiş okullara sulanan beline sahip olamayan bir arkadaş var. Bu konuda geçirdikleri soruşturmalar ve aldıkları cezalar var sayın müdürüm ve Valim. Lütfen beline sahip olamayan bu arkadaşa dikkat edin malum sendikadan diye bu tür ahlaksızlara pirim tanımayın ne olur...Saygılar

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok adilsiniz

devrik müdür
28 Ağustos 2014 Perşembe 18:56

evet muhterem müdür çok adilsiniz. ne siz ne de şube müdürleriniz bir kez bile uğramadıkları adlarını bile bilmedikleri okulların müdürlerine 0 verecek kadar feraset sahibi adil müdürlersiniz, kutluyorum sizleri!!!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VEBALLİ BİR LİSTE

kamil
28 Ağustos 2014 Perşembe 11:30

puanlar incelendiğinde buişin ne liyakatı,ne adaleti ne kriteri olmadığı,müdürleri tanımayan kişilerin acemice verdiği anlaşılmakta.özellikle yüksek puanlar incelendiğinde izahı zor bir tablo ortadadır

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİR VELİ

semrasahinturk@gmail.com
26 Ağustos 2014 Salı 14:42

BEN BİR VELİ OLARAK SAYIN ALİ İHSAN KALYONÇU BEYİN ÇOK BAŞARILI VE İŞİNİ DÖRT DÖRTLÜK YAPTIĞINA ŞAHİDİM VE MÜDÜRLER DEĞİŞEÇEK DİYEDE ÜZÜLMÜŞTÜM.(KIZIM 12.SINIF OLMASINA RAĞMEN)ŞU AN LİSTEDE İSMİNİ GÖRÜNÇE ÇOK GURURLANDIM.BİR OKULA MÜDÜR OLAÇAKSA BÖYLE ÇALIŞKAN İNSANLAR OLMALI KENDİSİNİ BAŞARILARINDAN DOLAYI TEBRİK EDER DEVAMINI DİLERİM SAYGILARIMLA

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğri oturup doğru konuşalım

haksızlığın daniskası
24 Ağustos 2014 Pazar 21:44

bu görevden alınan arkadaşlara haksızlık yapıldı..niçin mi: özü sözü bir olduklarından yapmacık olmadıklarından..şimdi 75 üzeri puan alanlar sanki doğuştan ak partili sanki hiç paralel değil.. sadece ebs çatısı altına gizlenmiş bukelemunlarda var bunları nasl ayıracaksınız?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın İhsan Arıcı'ya

Ispartalı
24 Ağustos 2014 Pazar 02:04

Isparta'lı olmasan da Isparta'nın ekmeğini yiyorsun. Sen Allah'dan korkan bir adamsın. Bazılarını mutlu edeceğim diye eğitimi duman etme. başarılı insanların gelmesi için çabala. Hak ve adaletten ayrılma. Kibirli olma.Günlük menfaatler peşinde koşma.Yanında gezdirdiğin adamlara bir bak. Sana yakışmıyor mu.Çok eleştiri alıyorsun.Bu dava için yola çıkarken yanında olan; Hüseyin ÖZÇELİK, Selami KILINÇ,Mustafa SAĞLAM gibi adamlar nerede. Lütfen eski İhsan ARICI ol.Mevlam seni doğru yoldan ayırmasın.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Arsevenin gitmesi süper olmuş

halk eğitimci
24 Ağustos 2014 Pazar 01:15

64 yaşındaki Halk eğitim müdürü M.E.arseven,şaik müdürü,R.topçu,Meryem Albayrak müdürü Hasan menginin 1 yılı kalmıştı yaş haddinden emekliliğe.Adamların rekorunu elinden aldınız.Bir yıl daha o koltukta laga luga yapsalar nolurdu!!!!!

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haydi müdürler çalışmaya

Haydi müdürler çalışmaya
23 Ağustos 2014 Cumartesi 22:08

Bakalım eğitimin kalitesi nasıl artacak. Isparta kaçtan kaça yükselecek.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tacettin Müdürü aratıyorsunuz

helal olsun size
23 Ağustos 2014 Cumartesi 21:59

ıSPARTADA EĞİTİMİN SEVİYESİNİ İYİCE DÜŞÜRÜN. BEĞENMEDİĞİNİZ TACETTİN BEY MÜDÜR İKEN BÖYLE SAÇMALIKLAR HİÇ YAPMADI. HERKES İŞİNİN BAŞINDA İDİ. EĞİTİM SEVİYESİ SIRALAMASINDA ISPARTA 5. 6. İL OLARAK BAŞLARDAYDI.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülkent lisesi

ömer
23 Ağustos 2014 Cumartesi 13:56

Gülkent A.L liseis Müdürü başarılıbir Müdüür yeniden atanması okul için önemlidir Okul Müdüdürnrü kutluyorum

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şaik

hasan
23 Ağustos 2014 Cumartesi 13:54

Isparta nın en köklü ve başarılı liselerinden biri olan Şaik Anadolu lisesini bu okula atandıktan sonra başarıyı yerin dibine indiren, okulu dinlenme yeri olarak kullanan ve okulun ilerlemesinde büyük bir engel olan Okul Müdürünün atanmaması tam isabet olmuştur, Karar verenleri kutluyorm

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hemşeriye En yüksek Puan

veli
22 Ağustos 2014 Cuma 21:49

Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Doğan Varlıoğluna Kırıkkaleli Milli Eğitim Müdründen Hemşeri Kıyağı en yüksek puan.Bu kadar belli etmeseydiniz sayın can 75 puanda kurtarırdı hemşerini

11 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk eğitim mi ülkü mü ne istersen iste

Mevlüt hocaya bravo
22 Ağustos 2014 Cuma 21:45

Kısa bir süre önce Keçiborlu Milli Eğitim Müdür vekili olan Mevlüt Avcu kendini astı olan şube müdürünün 100 puan vermesiyle rekor kırmış.Ayna ayna dile benden ne dilersen?ülkü mü desem,Merkez Halk eğitim mi?Pes doğrusu.Eğer Isparta Merez tercihi yaparsa,Tam mahkemelik değerlendirme

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

deneme

hh
22 Ağustos 2014 Cuma 15:36

ihsan hocaya halk eğitim hayırlı olsun

9 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRGEV BAŞKANI, NABİ KULUNA EMRETTİĞİ LİSTE

BU LİSTE BİLAL ERDOĞANIN VİZE VERDİKLERİ
22 Ağustos 2014 Cuma 15:11

SEÇİMLER ÇOK ADİL OLDU ŞİMDİ MEMLEKETE ADİL DÜZEN GELDİ. DAHA ÖNCEKİLER ÇOK VEYA AZ DERKEN DÜZEN DEĞİŞTİ. AMA DÜZÜLEN HİÇ DEĞİŞMİYOR VATANDAŞ

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılıyı al başarısız devam

ali d
22 Ağustos 2014 Cuma 13:59

Eğirdir İmam Hatipte o kadar olay oldu okul müdürü yine atanacak,Hasan Ceylan'ın okulu TEOG da en başarısız okul müdürler arasında tam tersi...Hayret

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adaletiniz bu mu?

Senketli
22 Ağustos 2014 Cuma 12:33

Yazıklar olsun bizlere. yazıklar olsun verdiğimiz oylara. Lütfen listeye bir bakın. Dürüstlüğe ve adaletine güvendiğimiz vekiller nerede. Daima adaleti savunan sayın İl başkanı nerede. Alnınız secdeye gittiğinde hiç mi vicdanınız sızlamayacak. Yarın oy toplamaya başladığınızda millete ne diyeceksiniz. Şunu unutmayın sayın vekillerim. O güvendiğiniz yabancılar gidecek. Bizler baş başa kalacağız. Allah rızası için yapmayın.Lütfen yalakalara prim vermeyin. Bu sizin daha hayırlı olacak inşallah.

15 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fahri Hoca

Ümit ÇELİK
22 Ağustos 2014 Cuma 12:29

Fahri hocanın yerinde kalmasına Kaçıkoç ta öğrenim gören (çocuğum) öğrenciler adına çok sevindim, hayırlı olsun....

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlahi Adalet

Ispartalı
22 Ağustos 2014 Cuma 11:16

Bu nedir arkadalar. Bu kadarı da fazla. nerede hak adalet. Ama esas bomba yakında patlayacak. Bakalım sendika ağaları nereye alacak.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HRİSTİYANLARI ELEMİŞ 4/4 LÜK MÜSLÜMANLARI ATAMIŞSINIZ

TEŞEKKÜRLER SAYIN MÜDÜRÜM
22 Ağustos 2014 Cuma 10:24

BAŞINIZ GÖĞE ERDİMİ? PEKİ SİZİN ASALETİNİZ NERDE?

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kriter ne.

DAVRAZLI
22 Ağustos 2014 Cuma 09:38

Listeye bir bakın Allah aşkına. Nerede eğitim birsenli varsa yüksek almış. Adam çalışkan mı. Okulunda duruyor mu. ****retli mi bakan yok. Ne olur kısa bir araştırma yapın. Yüksen puan alanların başarısı ne. Sınav başarı ortalamalarını bakın. Peki kriter ne. Çok basit ağaların etrafından ayrılma. İsterse birgün önce sendikaya geçmiş olsun. Onlara yağcılık yap gerisi boş. Vekiller ve teşkilat bunları görmüyor mu. Ama şunu unutmasınlar. Bunları böyle hareket etmesini sessiz kalan ve ya destek olanları hesap vermek zorunda. Elbet birileri bunları rapor edip genel merkeze gönderir.

17 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLISI

ALİ
22 Ağustos 2014 Cuma 08:28

BAŞARILI OKULLARIN MÜDÜRLERİ YOK.HANİ OKULLAR MÜDÜRLERİ KADARDI?UMARIM GELENLER DAHA BAŞARILI OLURLAR.

10 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılı müdürlerler Listede yok

mkara
21 Ağustos 2014 Perşembe 22:52

Atabey'de Okul tarihinde ilk defa tarihinde 18 öğrenciyi lisansa yerleştiren yine yıl içinde kız tenis takımı Türkiye 9.su olan Okulun Müdürü yok, yine Atabey İsl****öy Müdürü birçok projeye ve sportif başarıya imza atmış okul kapanmasın diye köy köy gezip öğrenci toplayan müdür yok, merkezde İl milli eğitimde müdür yardımcılığı görevini yürüten yerlerine vekaleten müdür yardımcılarının baktığı müdürler 75 üstü puan almış gözüküyor, bu değerlendirmenin objektif olduğunu düşünmüyorum.

20 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla