visitor analyticsvisitor analytics

TAM 1 YIL OLDU

TAM 1 YIL OLDU
11 Aralık 2014 Perşembe 10:26

TAM 1 YIL OLDU

21. Dönem MHP Isparta Milletvekili Osman Gazi AKSOY hakkayürüyüşünün seneyi devriyesinde 13 Aralık 2014 Cumartesi Günü ikindi namazındanönce Mimar Sinan Camii'nde Mevlid-i Şerif okutulacaktır.  Tüm halkımız davetlidir.

siz bilmiyormusunuz

yabancı
16 Aralık 2014 Salı 09:15

ben şehir dışından yeni gelmiştim rahmetli vefat ettiğinde ben bile merak ettim neler yaptığını siz bilmiyormusunuz ısparta ya ne hizmetler yaptığını... ben edindiğim bilgilerden bir kaç tanesini söyliyeyim *fakirin hastanede elinden tutar alması gereken parayı almazdı *ramazanda kolilerdüzenlerdi*bir çok dr nöbet dışında hastaneye uğramazken tanımadıklarına bile kendi branşında yardım için hastaneye giderdi*Ve en öenmlisi millet vekilli olmasını kendi dahil hiç bir yakınıa kullandırmadı

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin.

yorumcu
13 Aralık 2014 Cumartesi 01:07

sevenlerine saygı duyuyorum da ıspartaya ne gibi bi hizmet yapmış. Art niyet aramıyorum gerçekten. mv olması yada yardoç olmasından başka. Allah rahmet eylesin .

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güzellik

Yalvaç'lı
11 Aralık 2014 Perşembe 20:30

Senin gibi dostu kaybetmenin üzüntüsü içindeyim.Mekanın cennet olsun.Yaptığın iyilik ve hizmetler Hakkın huzurunda inşaallah karşına gelir.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ERDOĞDU

MUZAFFER
11 Aralık 2014 Perşembe 20:11

Sayın hocamı rahmetle anıyor yokluğunu hissediyoruz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla