visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:30

TALEPLERİ TOPLAYACAĞIZ

TALEPLERİ TOPLAYACAĞIZ
25 Mayıs 2015 Pazartesi 10:52

AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, "Çevre ve Şehircilik Bakanlığı olarak her türlü imar düzenlemesine yetkimiz var. Talepleri toplayacağız ve halkımızı ucuz konut sahibi yapmak için TOKİ'ye müracaat edeceğiz" dedi

EMEKLİLERDEN 650 TALEP VAR

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, daha önceIsparta'da 3 etapta TOKİ konut projesi gerçekleştirdiklerini belirterek"vatandaşlarımızdan yoğun bir istek var. Sadece Emekliler Derneği 650talep toplamış. Belediye başkanı bu işe yanaşmıyor. Biz bakanlık olaraktalepleri toplayıp, TOKİ'yi buraya getireceğiz" diye konuştu.

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, halkın ucuz konutsahibi olmak için TOKİ üzerinden gerçekleştirilen projelere Isparta'da devametmek istediklerini söyledi. Ancak Isparta Belediyesi'nin TOKİ taleplerinekarşı olumlu yaklaşım içerisinde olmadığını belirten Bilgiç, "IspartaBelediyesi tüm çağrılarımıza rağmen bu işe yanaşmıyor. Ama Belediye olsun ya daolmasın biz bu işi Isparta'da yapacağız. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı olarakher türlü imar değişikliğini yapma yetkimiz var. Bu yetki doğrultusunda projealanını toplayacağız. Bakanlık taşra teşkilatı aracılığıyla talepleri toplayıpTOKİ'ye müracaat edeceğiz. Emekliler Derneği talepleri toplamış, 650 emeklimizTOKİ evi istiyor. Biz 7 Haziran'dan sonra Isparta'da mutlaka TOKİ hamlesiyapacağız" diye konuştu.

140 MİLYONLUK SAĞLIK YATIRIMI

AK Parti iktidarının nimetlerinden Isparta'nın da fazlasıylafaydalandığını belirten Bilgiç, şöyle konuştu: "AK Parti ülke genelindebirçok hizmet gerçekleştirdi ama Isparta bundan nasibini almadı' diyesöyleyenler var. Bunu söyleyenlerin Isparta'da yapılan yatırımlardan haberleriyok. Bütün Türkiye'de sosyal güvenlik kurumlarını birleştirerek bütünvatandaşlarımızı tek çatı altında birleştirdik. SGK-Bağ-Kur, Emekli-Sandığıayrılıklarını ortadan kaldırdık. Çok ciddi reformdu, kimsenin adım dahiatamadığı reformu gerçekleştirdik. Artık SSK'nın hastanesi ayrı, memurunhastanesi ayrı kavramı ortadan kalktı. Vatandaşlarımız bütün sağlıkkurumlarından direk hizmet alabilmeye başladı. Hastanedeki kuyruklarıhatırlıyor musunuz? Isparta'da şu ana kadar 140 trilyonluk sağlık yatırımıgerçekleştirdik. Şehir hastanesi yapıyoruz. 750 trilyonun üzerinde bir yatırım.Biz bu hastaneyi yapıyoruz ama bir takım münafıklar çıkıyor 'bu hastane devlethastanesi olmayacak, özel hastane olacak' diyorlar. Böyle bir yalan olabilirmi? Kendilerinin söyleyecek hiçbir şeyi yok. Heybelerinde hiçbir şey yok.Milletin aklını karıştırıyorlar.

2.ÜNİVERSİTE

Eğitim önem verdiğimiz alanlardan birisi. Eksikliklerimizitamamlamaya devam ediyoruz. Yeni okullar yapıyoruz. 12 senede tam 47 taneilokul ve lise yapmışız. 882 tane derslik yapmışız. 9 tane kapalı spor salonuyapmışız. Bizden önce hiçbir şey yapılmamış. Söyleyecek sözleri olmamasınarağmen gelip burada yüzsüzce konuşuyorlar. Üniversite 500 bin m2 kapalı alanaulaştı. 2.üinversitemizi yapmamız gerekiyor. Öğrenci demek bu memlekete sosyalve iktisadi lokomotif demek. Bugün 5 bine yakın kişi çalışıyor. Üniversiteşehri olmak demek böyle bir şey. Isparta'nın en öncelikli sorunu işsizlik. Bizbunu biliyoruz. Devletin yapacağı yatırımlar yaparak bu sorunu çözmeyeçalışıyoruz. Devlet işyeri açmaz ama yatırımcıların önünü açar. Onlar daistihdamın önünü açar. Attığımız her adımda Türkiye'de ne güzelikleryaşanıyorsa o güzeliklerin aynısı Isparta'da yaşanıyor."

eğitimi bitirdiniz.

sayın vekilim ıspartada eğitim bitti
25 Mayıs 2015 Pazartesi 21:26

Ispartada eğitim bitti. Başladınız ve bitirdiniz. Ticareti, Sanayiyi bitirdiniz ve bunların eğitimini veren okulları da kapattınız. Halk eğitim merkezi ise beşik gibi sallanıyor, bir aşağı bir yukarı taşındı ve o da bitti. geçmiş olsun. sandık gelince herşeyi görüyorsunuz. bu defa biz sizi görmeyeceğiz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kara vekiller

Rıza
25 Mayıs 2015 Pazartesi 17:26

MHP nin Isparta da yükselişi, hatta en az 2 milletvekili çıkaracak olması AKP yi neden bu kadar rahatsız ediyor. Bende AKP ye oy veriyordum ama artık vermiyorum. Çünkü Ak vekiller SDÜ seçimlerine burunlarını soktular ve kara vekiller oldular.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
25 Mayıs 2015 Pazartesi 16:45

Mazlum ve magdurlara uzanan dost el Ak parti Evet.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

toki: amacını aşmış.

cem davran
25 Mayıs 2015 Pazartesi 15:48

sayın bilgiç; getireceksen adam gibi bişey getir. çünki; toki kuruluşundaki mütevazi, fukaraya yönelik ve ekonomik ev üretimi iken , an itibariyle özel müteahhitten pek bi farkı olmayan kazık, kalitesiz konutlar üretiyor. bırakın siz devlet olarak müteahhitlik yapmayı asıl işlerinize bakın , fukaraya parasını verin onlara daha ekonomik konutları mevcut müteahhitlerimiz üretir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmetkar

hizmetkar
25 Mayıs 2015 Pazartesi 13:24

yaa muhalefet niye neden rahatsız ak parti hükümeti hizmet leri yatırımları niye muhalefeti rahatsız ediyorki.. hele mhp yi çok rahatsız ediyor.neden olsa gerek bizim kurum da var mhp li 2-3 kişi.. herşeyden şikayetçi..bin tl maaş alır ak parti zamanın da ev,,araba sahibi oldu hala da ak parti düşmanlığı var.hizmetler yapılanlar okadar çokki saymakla bitmezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

48 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekiller

Uyuyan
25 Mayıs 2015 Pazartesi 12:52

TOKİ zaten hadan Balaman döneminde gelmişti. Uyuyun bakalım uyuyun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

biri söylesin

biri söylesin
25 Mayıs 2015 Pazartesi 11:17

Isparta belediyesinin mantıklı bir iş yaptığını biri söylesin...

37 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

memnun san oy verirsin

değilsen sen bilirsin
25 Mayıs 2015 Pazartesi 11:16

iddaalara ve duyumlara göre Isparta belediyesi herşeye engel.bölge hastanesi şimdiye bitmiş hizmete girmiş olacaktı.ama MHP li belediyesi sudan sebeplerden dolayı engel olmuş diyorlar.zaten Isparta ya bakarsanız..MHP nin yaptığı eserler yok denecek kadar az evet MHP yi anlamak mümkün değil belediye önünde otopark sözde 6 ayda bitecekti hani. insanlar trafik konusun da rezil oluyorlar.belediyeye o kadar telefon açtım ama hiç kimsenin umrun da değil sabredin 7 haziran da herşey çok güzel olacak...

47 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekilim

Sağol
25 Mayıs 2015 Pazartesi 11:00

Allah razı olsun deriz böyle bir şey olursa,yalnız mümkünse şehrin çok dışında olmasın. Aç gözlü rant çetelerini bir nebze olsun durdurmuş olur ve vatandaşın hayır duasını alırsınız.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla