visitor analyticsvisitor analytics

TAKLA ATARAK TARLAYA UÇTU

TAKLA ATARAK TARLAYA UÇTU
25 Nisan 2014 Cuma 19:54

Büyükhacılar Köyü yakınlarında meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

M.B yönetimindeki 32 ER 417 plakalı otomobil sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle takla attı. Daha sonra ise tarlaya uçtu. Kazada sürücü M.B ile araçta yolcu olarak bulunan İ.Ç. yaralandı. Yaralılara ilk müdahale olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri tarafından yapıldı. Yaralılar daha sonra hastane tedavi altına alındılar.

Diğer yandan jandarma ekipleri kaza ile ilgili soruşturma başlattı. 

?????
25 Nisan 2014 Cuma 21:07

buhaberın aynısı 32 bumbada da var plaka isimler olayyerı herşey uyuşuyor fakat oradakı kazayapan aracın markası vosvagen ve az hasarlı bu haberdekı arac resme bakılırsa doğana benzıyor buhaberlerın hangısı doğru vosvos dıyen 1 e doğan dıyen 3 ebassın anlamayanda benım gıbı kafasını sallayıp hayretdesın bunasıl habercılıktır ya aynı yorumu oraya dayaptım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

....
25 Nisan 2014 Cuma 12:25

3-5 bin lirası varki onu alabiliyor.ver üstünü daha iyisine binsinler o zaman hem ısparta hem sürücüler kuş serisinden kurtulmuş olur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüseyin bıtırak
25 Nisan 2014 Cuma 11:37

Ya gene şahin, doğan gene alkol ve kaza 18- 20 yaşlarındaki gençler 3-5 bin lira para bulup araba alıyorlar ve hem kendilerini hemde etrafındaki vatandaşların canına ve malına kastediyorlar TRAFİK ekiplerinin bu tip araçlarla daha yakından ilgilenmeleri ve sürücüleri daha çok kontrol etmeleri gerektiğini düşünüyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fert
25 Nisan 2014 Cuma 10:13

Yine bir kuş serisi faciası. Yanlaya yaanlaya yoğun bakım meselesi.Isparta ve kuş serisi değişmez ikili.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla