visitor analyticsvisitor analytics

TAHİR ALAN ADAY ADAYI OLUYOR

TAHİR ALAN ADAY ADAYI OLUYOR
20 Şubat 2015 Cuma 09:16

Avukat Tahir Alan, AK Parti'den Milletvekili Aday Adayı oluyor.

AK Parti'den Milletvekili Aday Adayı olmak isteyenler için son gün!

Bir dönem Demokrat Parti'de Genel Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulunan ve şuan Ak parti MKYK üyeliği yapan Tahir Alan, AK Parti'de siyasete başlamasının ardından ilk kez Milletvekili Aday Adayı oluyor. Avukat Alan, bugün AK Parti İl Başkanlığı'na gelerek adaylık başvurusunu yaptı

 

nedemeli

sengetli
25 Mart 2015 Çarşamba 19:38

TAHİR BEYİ AVUKATLIK STAJERLİK DONEMİNDEN TANIRIM YANİ 1991 Lİ YILLARDAN. SON 15 YILDIR ISPARTA DA YOKUM . EYVAH ISPARTAM.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta nın şansı

necdet öztürk
01 Mart 2015 Pazar 20:28

Av.Tahir ALAN Isparta için büyük bir şanştır.Şimdiden Isparta ya hayırlı uğurlu olsun.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tahir ALAN

Vatandaş
22 Şubat 2015 Pazar 11:09

Halkın icinden bir aday bana göre hayırlı ve ugurlu olsun çok isabetli bir karar ısparta da dört millet vekilliğine ulaşmak icin Tahir Alan gibi mütevazi sorun çözücü ve icten bir arkadaş neden olmasın yolunuz acık olsun.Güya Demokrat Parti'den oy getircekti diyen arkadaş gördüm ki seveni yok falan yazmış o senin bakma körlüğünden kaynaklanıyor. Objektif ol Sanki Ak parti 100 yıllık partide doğuştan AKP lisin herkes bir yerlerden gelme aynı sen gibi ben gibi saygılarımla

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eskiye rağbet olsaydı bit pazarına Nur yağardı.

süreyya olmasın da?
21 Şubat 2015 Cumartesi 10:28

Sayın vekil bende ak partiliyim sen Şarkikarağaçlıyım diyorsun fakat şarkikarağaç bbp 30KM Yalvaç mhp 50km eğirdir dyp aklıma gelenler dur dur Ispartalıyım dedin Isparta mhp yahu ben başbakan olsam bu adamlar güzel çalımamış derim sizlerle görüşmem büyük ilçeler ve merkez Isparta kayıp ne diyeyimmm...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sengetli

erdem çutop
20 Şubat 2015 Cuma 21:14

Senget arkanda abicim sen hiç meraklanma allah yolunu açik etsin.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENİŞEYLER SÖYLEMEK GEREK

ISPARTA ÖZLEDİ
20 Şubat 2015 Cuma 20:23

mademki şu ana kadarki vekilleri toplum istemiyor yeni yüzler gerekmez mi eğer dürüstse alçak gönüllü siyasi tecrübesi var bir şans verelim

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum

Yorum
20 Şubat 2015 Cuma 19:25

Yolun açık olsun Sayın Başkan. Şimdiden hayırlı olsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

Noname
20 Şubat 2015 Cuma 17:30

vah vah yazıklar olsun diyorum...Yorumsuz

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yOLUN ACIK OLSUN

mehmet HEYBELİ
20 Şubat 2015 Cuma 16:12

DAVA ADAMI GÖNÜL DOSTU YOLUN ACIK OLSUN ALLAH MAHCUP EMESİN İNŞAALLAH HAYIRLI OLUR.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Tahir Alan

Ak Partili
20 Şubat 2015 Cuma 14:40

Güya Demokrat Parti'den gelme... oradan oy getirecek denildi. bugün adaylığını açıkladı. maalesef etrafındakilere bir baktım. Hepsi zaten bizim partiden..Kalabalık bekledim, gördüm ki seveni yok. nasıl olacak bu işler bilmem... ak partimizin gücüyle bir yerlere gelmek bu kadar kolay mı. kendinizden de bir şeyler katmak gerekmiyor mu?

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

s.boyacı

ilk defa
20 Şubat 2015 Cuma 14:17

siyaset sabır işi sayın avukat sızde sabrettiniz aday aday lıgıgı degil inşallah direk aday olursunuz millet darılmasın ilk defa halkın icinden bir aday bana göre hayırlı ve ugurlu olsun çok isabetli bir karar ısparta da dört millet vekşiline ulaşmak icin merdiven bulamıyorduk o kadar yüksekteler ki tahir alan gıbi mütevazi sorun çözücü ve icten bir arkadaş neden olmasın yolunuz acık olsun

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil

sengetli
20 Şubat 2015 Cuma 13:57

sayın abime yakışır.inşallah hayırlısı olur.hayırlı olsun.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözlemci

tarafsız
20 Şubat 2015 Cuma 13:27

tecrübe ve siyaset bilgisiyle bölgesine ve ülke siyasetine katkı sağlayabilecek birisi.hayırlı uğurlu olsun.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ELEŞTİRİLERDE TARAF OLMAYA GEREK YOK

Süleyman Sami DAĞLI
20 Şubat 2015 Cuma 12:10

Benim anlamadığım herkes Tekin BAYRAM beye tepki gösteriyor , tavır koyuyor Tahir ALAN beye gelince temiz, işte yeni Türkiye gibi söylemlerle ortalık karışıyor. Şimdi ben siz değerli hemşehrilerime soruyorum Tekin BAYRAM ile Tahir ALAN arasındaki fark nedir bence ikiside aynı madem ki aynı ise ben tercihimi Tekin Beyden yana kullanıyorum nedeni ise ****et açık.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

KİMSE ŞAŞIRMASIN

AK PARTİLİ
20 Şubat 2015 Cuma 11:42

Gayet doğal değil mi. Bakıyorum bazı kesim epey rahatsız oluyor. Tabandan değil, dava adamı değil. Peki soruyorum şuan teşkilatta kaç tane kurucu kaldı. Yönetimde kaç tabandan adam var. Sayın il başkanımız bile sonradan trene binmedi mi. Atanan kurum müdürlerinin kaç tanesi dava adamı. Hiç istemeyiz ama Ak Parti iktidardan düşsün bu adaylardan kaç tanesi baş vururdu ki. Ne demişler RAĞBET GÜZEL İLE ZENGİNE. Bunun türküsü bile var. Şimdilik rağbet Ak Partiye. Ama şimdilik.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

temiz alan

siyaset
20 Şubat 2015 Cuma 10:07

Hayırlı ugurlu olsun yeni Türkiye yolunda yeni bir isim isparta kazanacak

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok zor

Ahmet Yılmaz
20 Şubat 2015 Cuma 09:52

Tahir ALANIN işi imkansızzzzzzzzzzzz.

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla