visitor analyticsvisitor analytics

TACİZ DAVASI SONUÇLANDI

TACİZ DAVASI SONUÇLANDI
05 Mart 2015 Perşembe 15:54

Nazmi Toker Ortaokulu Müdürü Mustafa Güngör, Hacı Yahya Demirel Ortaokulu'nda görevli iken üzerine atılan taciz davasından beraat etti. Okul Müdürü Güngör, ayrıca tazminat davasını da kazandı.

2012 yılında Atabey'de Hacı Yahya Demirel Ortaokulu'nda okul müdürü iken, Emine Özdemir tarafından kendisine yönelik taciz suçlaması ile çeşitli soruşturmalardan geçen ve şuan Nazmi Tokar Ortaokulu'nda Müdür olan Güngör hem beraat etti hemde tazminat davası açarak mahkemenin kararı ile kazandı.

 23 Mart 2012 Tarihinde çeşitli haber sitelerinde “ŞİMDİ DE İSLAMKÖY BİRANNENİN İSYANI”,”TACİZ KORKUSU İLE KAÇMAK İSTEDİLER”,”TACİZ TANIĞI GÖREVDEN Mİ ALINDI?” şeklinde haberler yapılmıştı. Haber ile ilgili olarak idari soruşturmalar açılmış, İdari ve adli soruşturmalar neticesinde suçsuz olduğumuz, Emine ÖZDEMİR isimli bayanın şahsıma ve okula iftira attığı tespit edilmiştir. Emine ÖZDEMİR isimli şahsa karşı açmış olduğum tazminat davasını kazandım. Sonucun haber olarak yayınlanması yönünde mahkeme tarafından karar verilmiştir. Amacım insanların doğru bilgi sahibi olmadan,şahıslar ve kurumlar hakkında basın yolu ile iftira atmalarına engel olabilmektir. 

İftira atmak bu kadar kolay iste

Zehra Akalın
05 Ocak 2016 Salı 02:31

Mustan Hocanin ögrencisiydim.Cok sasirdim bunu gorunce.Sayili,kiymeti bilinesi bir hocadir.Alesini de taniriz.Temiz insanlar.Mustan hoca gibi okul muduru zor bulunur.İftira atanlariAllaha havale ediyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keşke her adlet böyle olsa

32
11 Mart 2015 Çarşamba 11:37

daha öncede böyle birşey olmuştu bir müdür tarafından müdürün arkası kuvvetli diye sahitler dogruları konuşmamış bu müdür ceza almamıs kadın ceza almıs mahkemekelık oldular bıldıgım kadarıylada mahkeme devam edıyor kadın baska yere sıkayet edıyor o mudur evet yaptım dıyor ama nedense suclu kadın oldu neden cunku kadın korkudan sıkayetcı olmamıs once kı bu mudur daha oncede bırıne boyle bırsey yapmıs daha neler keske her adlet mustan hocamınkı gıbı dogru karar verılse ben o kadına uzuluyorum neler yasadı neler halada yasıyor kolay degıl unutmak hele haklıyken haksız konumuna dusmek haksız olanda arkası kuvetlı dıye haklı cıkması eee her haksızın arkasında bır aga olmalı dımı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustan Hoca,

Banuslu
06 Mart 2015 Cuma 10:17

Adalet yerini bulmuş. Mustan GÜNGÖR, gerçekten saygıdeğer, işinin ehli, liyakat sahibi, temiz yürekli, dürüst birsidir. Zaten kendisini yakından tanıyan herkes de bilir. Geçmiş olsun hocam saygılar.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler mustan

abdulbaki tural
05 Mart 2015 Perşembe 21:35

sana haksız yere yapılan suçlamaları biz baştan beri asılsız olduğunu biliyorduk. sANA ÇAMUR ATMAYA YELTENENLER VE İŞBİRLİKCİLERİ DERSLERİNİ ALMIŞLARDIR.ONLLARI ALLAHA HAVALE EDİYORUM. SELAMLAR MUUSTAN KENDİNE İYİ BAK...

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet böyle olmalı

helal olsun
05 Mart 2015 Perşembe 18:37

helal olsun adalete işte bu ama bide gerçekten tacize uğrayanlarda var hakkını savunamayan konuşmayan sahitler korkusundan suçsuz bir kadının suçlu sayılması acaba neden çünkü kadın sahipsiz

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustan hocayı iyi tanırım

Sütçülerli Recep
05 Mart 2015 Perşembe 16:03

Sütçüler Merkez İlköğretim Okulu Müdürü iken okulda ve ilçede halkın sevgisini kazanan Mustan GÜNGÖR hocama yapılan bu haksız ithamları Allah"a havale ediyorum.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla