visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 15:40

SÜTÇÜLER’DE ORMAN YANGINI

SÜTÇÜLER’DE ORMAN YANGINI
29 Temmuz 2015 Çarşamba 14:37

Sütçüler İlçesinde Orman yangını Meydana Geldi.

Sütçüler ilçesi Merkez Erenler mahallesinde saat 13:15’de orman yangını meydana  geldi. Yangının haber alınması ile birlikte Orman bölge müdürlüğüne bağlı ekipler olay yerine gelerek yangına müdahale etmeye başladı.

 

Vali Vahdettin Özkan'nın an be an  yakından takip ettiği olayda, Antalya’dan gelen Yangın söndürme helikopteri de yangına havadan müdahale ediyor.

Kontrol altına alınmaya çalışılan yangının için bütün ekipler seferber edildi. 



SÜTÇÜLER ORMAN İŞLETMEYE TEŞEKKÜR

ALİ BİLİR
30 Temmuz 2015 Perşembe 08:26

SÜTÇÜLER ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ VE EKİPLERİNE TEŞEKKÜR EDERİZ. YANGININ İLK ANINDAN SOĞUTMA ÇALIŞMALARINI BİZZAT GERÇEKLEŞTİREREK YANGINA MÜDAHALE EDİLMİŞTİR.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sutculer itfaiyesi

m.y
29 Temmuz 2015 Çarşamba 19:58

Ilk mudahalede bulunan sutculer itfaiye teskilatina ve orman teskilatina tesekkurler.gercekten guzel bir calisma sergilendi.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

sutculer itfaiyesi

m.y
29 Temmuz 2015 Çarşamba 19:58

Ilk mudahalede bulunan sutculer itfaiye teskilatina ve orman teskilatina tesekkurler.gercekten guzel bir calisma sergilendi.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkür

vatandaş
29 Temmuz 2015 Çarşamba 16:17

orman ekiplerine teşekkür ediyoruz. kısa sürede gelip müdahale edildi.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla