visitor analyticsvisitor analytics

SÜTÇÜLER’DE ORMAN YANGINI!

Sütçüler’de Orman Yangını!
01 Ekim 2015 Perşembe 14:36

Sütçüler’de Orman Yangını!

Isparta Orman Bölge Müdürlüğünden alınan bilgiye göre,Sütçüler'in Çandır köyü, Şeyhler mevkiindeki ormanlık alanda yangın çıktığı vebüyümeden söndürüldüğü öğrenildi.

 

Sütçüler'in Çandır Köyü'nde önceki gün saat 14.00 civarındaçıkan yangına Akça Yangın Gözetleme Kulesinin haber vermesi üzerine hemenmüdahale edildi. Sütçüler Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, 2 Helikopter, 7Yangın Söndürme Arazözü, 2 Adet Su İkmal Aracı, 3 ilk müdahale aracı, 3 teknikeleman, 4 memur, 28 yangın söndürme işçisi tarafından hızla müdahale edilerek,üstün gayret ve çabalar neticesinde yangın kısa sürede kontrol altına alındı.

 

Yangının 0,4ha ormanlık alanında etkili öğrenildi.

Karataş

İbrahim
03 Ekim 2015 Cumartesi 12:03

Mahmut Aksu Bey'i çevreci mücadelesinden dolayı tebrik ediyor,halkı çevre konusunda duyarlı olmaya çağırıyorum.Yetkilileri de göreve davet ediyorum.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VALİ HAZRETLERİNE VE ORMAN MÜDÜRÜNE SAYGI İLE DUYRULUR

MAHMUT AKSU
02 Ekim 2015 Cuma 09:14

1- Bu bölgedeki yangınlar değerli cumhuriyet savcılarıyla beraber neden sonuna kadar takip edilmemektedir?2- Bu yangının çıktığı orman alanı 2013 de yine 2 gün ara ile yakılmışmıdır? Bu yangınlar civarında herhangi bir mermer çalışması, tarafınızdan verilmeye çalışılan bir izin var mıdır?3- Bu dağın yangın bölgesinden 3 km alan içinde milyonlarca zeytin ağacı var. 3573 sayılı zeytin kanuna,Bern ve Cites sözleşmelerine zıt verilmiş bir mermer izni varsa bu izin nasıl veriliyor?

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla