visitor analyticsvisitor analytics

SURVİVOR'DA BİR ISPARTALI

Survivor'da bir Ispartalı
08 Şubat 2016 Pazartesi 22:26

Survivor'da bir Ispartalı

Acun Ilıcan'ın yapmcılığını ve sunuculuğunu yaptığı Survivor 2016 yarışmasında bir Ispartalı da yarışıyor. Aslen Keçiborlu Aydoğmuş köylü olan Eda Akkaya, Ünlüler takımında yer alıyor. Eda Akkaya, eski vücut geliştirme şampiyonu Ramazan Akkaya'nın kızı.

EDA AKKAYA KİMDİR?

18 Kasım 1990 doğumlu olan Akkaya jimnastiğe çok genç yaşlarda bağlamıştır. Otuz beşbuçuk Sanat Akademisi’nde oyunculuk eğitimi almış sonrasında Kahireli Palas dizisinde Zerrin karakterini canlandırarak oyunculuk kariyerine adım atmıştır.

Eda Akkaya  şimdiye kadar İlişki Durumu Karışık, Zeyrek ile Çeyrek ‘Bir Ramazan, Üç Arkadaş, TutSözünü, Ankara’nın Dikmeni, Kahireli Palas, Bugünün Saraylısı, Harem Harem,Nakş-ı Dil Sultan, Sihirli Annem yapımlarında rol almıştır.

Salatalık Turşusu

rıfkı Tahtacı
25 Şubat 2016 Perşembe 18:44

haberi yeni gördüm şoktayım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

EDA AKKAYA HAKKINDA YALAN HABER

AYDIN DOĞRUSÖYLER
20 Şubat 2016 Cumartesi 21:40

EDA ISPARTALI DEĞİL YANLIŞ HABER YAPIP MİLLETİ OYALAMAYIN LÜTFEN.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu ne lahana adlı arkadas cevap

cevap
10 Şubat 2016 Çarşamba 13:05

bu ne lahana diyen arkadas sana dıorm sen edepsizce orasını burasını acan biriylemi gurur duyucaz dıosun ya sen o ekrana geldgınde abaza gbi tv basında iç geciriosn burdan agız ypma senın gbileri herkes bılıyo senn gbileri npcksın bılıomusn suan bu ortamda soyliyemıorm keske karsımda olsan ztn szn gbiler yuzunde ısparta bu halde git aynaya bak ve gül kendıne

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu ne lahana

doğru
09 Şubat 2016 Salı 23:49

bu ne iş orasını burasını açıp edepsizce sergileyen birisiyle mi gurur duyacaz. hoş böyle basından anca böyle haber beklenir. haber ve başarı diye yazdığınız konuya bak survirvir yarışması çok önemli yaaaa. memleket meselesi memlketin önünü açan yatırımlar.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ünlü

ıspartalı
09 Şubat 2016 Salı 21:10

Adını ilk defa duyuyorum

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

gül
09 Şubat 2016 Salı 12:55

Çok önemli bir haber. Sanki nobel ödülü aldık.

25 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla