visitor analyticsvisitor analytics

SÜREYYA BEYE BAKANLIK YAKIŞIR

Süreyya Beye Bakanlık Yakışır
17 Nisan 2015 Cuma 13:06

Süreyya Beye Bakanlık Yakışır

AK Parti Milletvekili Recep Özel,bu dönemde uyum içindeçalışarak Isparta'ya hizmet verdiklerini söyledi.

 

1.sıradan aday gösterilen Süreyya Sadi Bilgiç ile 4 yılboyunca uyum içinde çalıştıklarını belirten Özel,şöyle konuştu:

 

"Bizim Süreyya Bey’le 4 yıl hiçbir kavgamız gürültümüzolmadı. Tabi ki ufak tefek fikir ayrılıklarımız oldu.Ya o beni ikna etti ya benonu ikna ettim.Biz hiçbir sorun götürmedik. Öyle bir ciddi anlamda uyumvar.Uyumdan dolayı sorunları çözüyoruz. Ne o beni çekememezlik etmiştir ne ben.Biz birbirimizin arkasından oyun çevirmedik. Biz muhalefete çok el uzattık.Mevlüt Coşkuner’le yaşadığımız diyalogu hala özlüyoruz.Ne Nevzat beyle ne AliHaydar beyle diyalog kurduk. Üslupları çok kötüydü, yoksa biz çalışmayıistedik.

 

SÜREYYA BEYİN BASARISI BANA MUTLULUK VERİR

 

Şu anda benim hedefim burada iyi bir netice almak diğerlerisonraki işler.Hepimiz hakediyoruz 81 ilden seçilen 81 milletvekili gelenlerinhepsi hak ediyor. Biz Isparta’dan bir bakan, partide bir üst yöneticininolmasını tabii ki isteriz Süreyya Bey’e de yakışır. Hiç bakan çıkmayan iller devar. Süreyya bey’in başarısı bana mutluluk verir kıskançlık olmaz. O da aynışekilde benim için böyle gıyabımda konuşur.Biz bu uyumu yakaladık. Isparta bize3’ü 4’ü verdiği zaman biz onlarla da bu uyumu yakalayacağız."

süreyya

süreyya 1 numara
19 Nisan 2015 Pazar 12:27

Bakan olucak. Recep bakan. Süreyya bakan. İsmayil bakan.

0 Beğendim
36 Beğenmedim
 
Yanıtla

SANDIKLAR PATLASIN

ÖZGÜR
18 Nisan 2015 Cumartesi 10:37

VEKİLLERİMİZİN HEPSİNE BAKANLIK YAKIŞIR.ADALET BAKANI,MALİYE BAKANI.ISPARTADA SANDIKLARI PATLATIN LÜTFEN.

1 Beğendim
70 Beğenmedim
 
Yanıtla

3. Dönemin Dezavantajları

sabri
18 Nisan 2015 Cumartesi 00:39

3. dönem kibir,komleks,aşırı özgüven,vurdumduymazlık,boşvermişlik,yorgunluk,bıkkınlık getiririse Hakkımı Helal etmem.Bu dezavantajlardan dolayı size değil Ülkenin geleceğine,istikrara,Başkanlığa oy verecezHalka ve Hakka kulak verip eleştirileri dinlemelisiniz

1 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam deyil

yalvac.li
17 Nisan 2015 Cuma 17:31

Recep bey halka kulak ver dertleriyle ilgilen.etrafdaki duvari as ispartanin her derdiyle ilgilenmek boynunun borcu ilcelerimiz koylerimizde neler oluyor sadece bürokrat degil halkdan bir vekil istiyoruz ilgi ve alaka bekleriz.bu bir dostane uyaridir.

30 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE BU

MÜBAREK İNSAN
17 Nisan 2015 Cuma 15:52

Sayın vekilim işte özlenen tablo bu. Kavga etmeden, Ispartamız için çalışın. Size de bu yakışır.

2 Beğendim
64 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışır

Ayşe
17 Nisan 2015 Cuma 15:42

Sayın Bilgiç'e gerçekten bakanlık yakışır. AK Partili değiliz ama Süreyya Beyin çalışmaları ve hizmetleri nedeniyle AK Parti'ye oy vereceğiz.

1 Beğendim
64 Beğenmedim
 
Yanıtla