visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 21:41

SÜLEYMAN SOYLU GELİYOR

Süleyman Soylu Geliyor
16 Temmuz 2014 Çarşamba 23:40

İlk turu 10 Ağustos’ta yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesi siyaset arenası ısınmaya başlıyor. Bu doğrultuda AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, İl Danışma Kurulu'na katılmak üzere Cuma günü Isparta'ya geliyor

Ak Parti Temmuz ayı İl Danışma Kurulu toplantısı 18 TemmuzCuma günü Süleyman Demirel Kongre Merkezinde yapılacak.

Danışma Kurulu Toplantısı'na AK Parti Genel BaşkanYardımcısı Süleyman Soylu katılacak.

AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Cumhurbaşkanlığıseçimlerinin de değerlendirileceğini danışma kurulunun saat 18:00'debaşlayacağını söyledi. Zabun, Genel Başkan Yardımcıları Soylunun da katılacağıiftar programı düzenleneceğini de belirtti. 

ISPARTALI

HELAL OSMAN BEY VE EKİBİNE
17 Temmuz 2014 Perşembe 11:15

son 6-7 aydır gelen ,bakan ve g.başkan yardımcısının sayısını unuttuk.. ıspartaya bir sebeble gelsinlerde nasıl gelirse gelsinler YETERKİ!BAKAN BAKANDIR!ÇAY İÇMEK İÇİN BİLE GELSELER OLUR.AMAÇ ISPARTA MENFATİ.osman bey keşke 1 yıl önce il başkanı olarak atansaydınız,o zaman belediye başkanlığını kesin alırdık.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı muhafazakar

osman zabun ve ekibine
17 Temmuz 2014 Perşembe 10:56

ıspartaya 4-5 ayda bütün bürokratları getirdin. milletvekilleri ile iyi bir sinerji oluşturdunuz. çay içmek için bile olsa buyursun gelsinler. bize böyle çalışkan il başkanları lazım..amaç ısparta menfaati.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP Yİ yıkanlar

MAHMUT AKSU
17 Temmuz 2014 Perşembe 09:54

Süleyman Soylu!!!!“Yolsuzluğun içerisine batmış bu AKP hükümetini ... oyun dışı bırakacağız” ve “İşleri güçleri milletin dinini istismar etmek.” diyen, (şu anda büyük alkışlarla Akp de)benim anlamadığım tüm akp ye ağır hakaretler edenler, her türlü hırsızlığı söyliyenler büyük alkışlarla akp de yönetici oluyorlar. gerçekten gönül dostları akp li kardeşlerimiz ise sürülüyor. Yüce kitabımızın neresinde böyle olmasını, Peygamber efendimizin hangi sünnetiyle bağdaşıyor anlamıyorum.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla