visitor analyticsvisitor analytics

SÜLEYMAN DEMİREL HAVALİMANINDA GÜLLERLE KARŞILANDILAR

SÜLEYMAN DEMİREL HAVALİMANINDA GÜLLERLE KARŞILANDILAR
17 Haziran 2017 Cumartesi 15:51

SÜLEYMAN DEMİREL HAVALİMANINDA GÜLLERLE KARŞILANDILAR

9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in vefatının 2. yıl dönümü nedeniyle İslamköy'deki Çalçatepe'deki kabri başında resmi anma tören düzenlendi. Törene Cumhurbaşkanlığı adına Cumhurbaşkanlığı Genel Sekreteri Fatih Kasırga, hükümet adına ise Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik katıldı. 

Bakan Çelik ve Kasırga Isparta'ya gelişlerinde Isparta gülleriyle karşılandı. Süleyman Demirel Havalimanı'ndaki karşılamaya ise Isparta Valisi Şehmus Günaydın, AK Parti İl Başkanı Osman Zabun ve yönetim kurulu üyeleri ile çok sayıda partili katıldı. 

Mağdur
18 Haziran 2017 Pazar 23:19

İşin düşmeye görsün hiç bir şey yapmıyorlar kendin söyle kendin dinle

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Em.öğretmen
17 Haziran 2017 Cumartesi 17:46

Oğlum küçük bir işi için akp il başkanlığına gitmiş.tesadüfen görmüş il başkanı olacak kişiyi.oğlum anlatmaya başlamış dinlemeyi bırak kovarcasına bir uslupla terslemiş atmış oğlumu.bu ülkenin başbakanı bile insanları dinliyor.demekki artık akp ye oy vermek haram.

651 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayhan
17 Haziran 2017 Cumartesi 16:26

Ne demişti reis bu fetöcülerin elleri sıkılmaz yüzlerine bakılmaz...eee nolcak şimdi

121 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

As as
17 Haziran 2017 Cumartesi 16:15

AKP İL YÖNETİMİ KARŞILAMIŞ.MAŞALLAH.İYİ İYİ ZATEN ŞURADA NE KALDI BİR AYA KALMAZ ÇOĞU İL BAŞKANLARI DEĞİŞECEK.BİZİM ISPARTA DA DEĞİŞİR HERHALDE.ZATEN DEĞİMESSE DURUM ÇOK VAHİM.YAPILACAK İLK SEÇİMDE AKP NİN ALACAĞI OY ISPARTADA % 40 BULMAZ.NEDEN DERSENİZ ISPARTADA AKP İŞ YAPMIYOR.HER KİMİNLE KONUŞTUYSAM OSMAN ZABUN İŞ YAPMIYOR DİYORLAR.BEN ŞAHSEN DEĞİŞSİN BİR AN ÖNCE DEĞİŞSİN İSTİYORUM.HEM IŞIK HIZIYLA DEĞİŞSİN.

633 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla