visitor analyticsvisitor analytics

SUÇ UNSURU BELGELERİ ÇALIYORDU

SUÇ UNSURU BELGELERİ ÇALIYORDU
20 Mayıs 2015 Çarşamba 21:47

Süleyman Demirel Üniversitesi'nde bilgi işlem daire başkanlığı görevini yürütürken paralel yapıya yakınlığından dolayı görevinden alınan Halil Karakoç, bugün ise Biomedikal Bölümü'nden, birim ile resmi bir ilişkisi olmamasına rağmen kendisine ait aracına koli taşırken gözaltına alındı. İddiaya göre ise o evraklarda suç unsuru belgelerin olduğu öğrenildi.

 SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nden çıkarken yakalanan H.K’nın, çıkarken taşıdığı kolilerin içerisinden belge ve hard diskler çıktı.


O kolilerden belge ve hard diskler çıktı

Süleyman Demirel (SDÜ) Eski Bilgi İşlem Daire Başkanı H.K, üniversite hastanesindeki bir odada bulunan belge ve bilgisayar hard disklerini özel aracına yüklediği sırada fark edilerek gözaltına alındı. Alınan bilgiye göre öğle saatlerinde SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne gelen Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Eski Bilgi İşlem Daire Başkanı H.K, Biyomedikal Merkezi'ndeki bir odaya girerek içeride bulunan belge ve bilgisayar hard disklerini kendi özel aracına taşıdı.

Bu sırada özel güvenlik görevlileri tarafından fark edilen H.K, olay yerine çağrılan polislere teslim edildi.

Gözaltına alınan şüpheli hakkında, SDÜ Rektörlüğü talebi üzerine soruşturma başlatıldı. Üniversitede bulunan belge ve bilgisayar hard disklerini rektörlükten izinsiz olarak aldığı belirlenen H.K'nın emniyetteki işlemleri sürüyor.

ADLİ SORUŞTURMA SÜRÜYOR.....

AYRINTILAR BOMBA 32 DE BEKLEYİN...

HALİL ABİ

HALİL ABİ
22 Mayıs 2015 Cuma 10:37

Halil iyidir muhakkak

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

haklı haksız

mehmet
22 Mayıs 2015 Cuma 09:42

halil beyi seversiniz sevmezsiniz fakat tıp fak,bilgi işleme yaptığı değişiklikleri görmek lazım,kalibrasyon,fiber ek...gibi işlerin dışarıda kaç liraya yapıldığına bir bakın ama bilenler baksın baksınki görsün,ben ne cemaatciyim nede bir cemaatle işim olur halil beyle 5-6 sene önce kısa bir süre beraber çalışmamız oldu,dürüsttür kamu malını kendi malı gibi korur.sizler hastenede asıl kabacalı olayını çözün

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SON DURUM

hakkı bilir
21 Mayıs 2015 Perşembe 16:27

Sayın Hoca serbest bırakıldı. Suçlu gibi göstermenin bir anlamı yok. Yine bir algı operasyonu.

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

gariban
21 Mayıs 2015 Perşembe 13:31

önce paralelleri içlerine aldılar şimdi ihraç ediyolar bu nasıl iştir

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

GERCEK

ANTİ OTARİTE(İSRAİL)
21 Mayıs 2015 Perşembe 08:05

HAŞHAŞİ TARİHİNE BAKINCA BUNLAR DEĞİL VATANI ŞEYLERİNİ BİLE SATARLAR YEMEK YEDİĞİ ÇANAGA PİSLEYEN ZİHNİYET BUNLAR DİN DE OLMAYAN AMA BUNLARDA MÜBAH OLAN HER ŞEY VAR FETVA PENSİLVANYA SPOR EGER TAYYİP İN İDDAALERİ DOĞRUYSA BU DİNİ KORUYACAK OLAN ALLAH İSRAİLE (OTARİTE)ABD YE UŞAKLIK EDEN BİR SAHTE ŞARLATANA MEYDAN VERMEYECEKTİR EĞER FETULLAH HAKLI İSE O ZAMAN BU HÜKÜMET İŞLERİ TERS GİDECEKTİR (GÖRÜNÜRDE TERS GİDEN FETO)

12 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Para hırsın seni bitirdi

Veli Ç.
21 Mayıs 2015 Perşembe 02:41

Bilgi işlemden sürülmüş gibi gösterilerek kendisi ve eşi Müh.Fak. yerleştirilen uzman fizikçi, İbicinin bilişim suçlarının taşeronluğunu yapmıştır. İbicinin seçimden 2. çıkmasıyla başlattığı haftasonu temizlik günlerinde uzman fizikçinin şahsi aracı Rektörlük B kapısında park halindeydi. Bu haberde Rektörlükteki hard disk lerden bahsedince taşlar yerine oturdu. Ayrıca memur maaşıyla 450 bin liralık eve talip olan bu kişinin mal varlığındaki artışın araştırılması gerekmektedir.

22 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hurma&Tırmık

İlahi Adalet
21 Mayıs 2015 Perşembe 00:31

Yenilen Hurmalar Güngelir Tırm-Tırım Tırmalar. Henüz erken ama ateş olmayan yerden dumanın tüttüğü nerde görülmüş.

20 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastane sorumlusu

halis
21 Mayıs 2015 Perşembe 00:15

Hastanenin baş imamı daha neler çıkacak neler seyredin ettiklerini çekecek burnundan gelsin

21 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dünya

Gg
20 Mayıs 2015 Çarşamba 22:46

ilk taşı günahsız olanınız atsın, düştü ya dostan saymazsınız tabi , ne bu kin kardeşim içinize yuva yapmış acınacak hal kimde acaba ibretle bakan birde insafı olan anlayacaktır.

17 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla