visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 19:49

SUBAY LOJMANLARININ OLDUĞU ALAN KENT MEYDANI OLMALI

SUBAY LOJMANLARININ OLDUĞU ALAN KENT MEYDANI OLMALI
23 Nisan 2015 Perşembe 11:03

SUBAY LOJMANLARININ OLDUĞU ALAN KENT MEYDANI OLMALI

Isparta Gazeteciler Cemiyetinin başlattığı “IspartaKonuşmaları”nın ilk konuğu AK Parti Isparta Milletvekili Adayı Recep Özel oldu.

Düzenlenen toplantıda Isparta Belediyesinin çalışmalarıdeğerlendiren Ak Parti Milletvekili adayı Recep Özel, Belediye yönetimi  Ak Partide olmuş olsaydı, Subay Lojmanlarınınolduğu alana bina değil Kent meydanı yapılabilirdi.'diye konuştu.  

physicist

physicist
24 Nisan 2015 Cuma 09:41

Bu sefer doğru söylemiş. Meydan olmalı.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAKIFA BARI SAYGI OLADI!

ISPARTA
24 Nisan 2015 Cuma 00:15

BURDUR BELEDIYESI CHP AMA HER TÜRLÜ HIZMETI GETIRDI BURDUR VEKILI! HIZLI TREN, TESVIK, VB.! SU BURDUR VEKILINI KESKE BU DÖNEM ISPARTAYA TRANSFER ETSEYDI AKP! AYRICA BIZIM VEKILLER SIRF LAF YAPIYOR! KENDILERINI KIM NEREYE ATANACAK ONDAN SORUMLU ZANNEDIYORLAR! ATAMA BAKANIMISINIZ! KOSKOCAMAN ISPARTA MEYDANI CARSAMBA PAZARIYDI NE YAPTINIZ? , ICINDEN CIKILAMAZ HALE GETIREN KENDINIZSINIZ!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

meydan

burk yilmaz
23 Nisan 2015 Perşembe 18:03

Biz isparta halkina meydan degil bize avm lazim

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avm

Genç Ispartali
23 Nisan 2015 Perşembe 14:29

Bence oraya AVM yapılsın yer meydan olup bos bos duracagina bir ise yarar belki.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖR !

er
23 Nisan 2015 Perşembe 12:16

İşte Ak Parti vizyonu.. Belediye Ak Parti'de olsaydı proje üstüne proje gelecekti.. Şehir büyüyecekti.. MHP belediyesi bu haberi iyi görsün.. Onların akılları yetmez böyle şeylere.. Onlar anca yola çizgi çizerler.. Zeka seviyeleri bu !

6 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla