visitor analyticsvisitor analytics

SÖZLEŞME NEDEN FESHEDİLDİ?

Sözleşme neden feshedildi?
18 Eylül 2015 Cuma 23:59

Sağlık Müdürü Karakaya, ilk kez bilgi verdi, yaşananları değerlendirdi.

Aile Hekimi Remzi Uysalgenç’in sözleşmesinin feshedilmesinden sonra basın açıklamaları yapıldı. Sözleşmenin feshine imza koyan İl Sağlık Müdürü Dr.Mehmet Karakaya, hedef gösterildi. Karakaya, kanal 32 habere konuyu değerlendirdi, yaşanan süreci anlattı.



SAĞLIK MANĞİZİN VARSA ?

YALNIZ KURT
20 Eylül 2015 Pazar 22:59

SAĞLIK MANĞİZİN VARSA ? MEMLEKETDE SAĞLIK PARAYLA PARAN VARSA SAĞLIKDAN YARARLANIRSIN. ÜZERİNE NE UFAK Bİ TAPU OLDUMU HAPI YEDİN , BİR SURİYELİ KADAR TÜRKÜN DEGERİ YOK MEMLEKETDE , ÖZEL HASTANEYE VARIR MANĞİZİ TOSLARSIN !!

26 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi

keçiborlu halk
19 Eylül 2015 Cumartesi 14:08

Nöbete gitmemek ne demek. Herkes ne ekerse onu biçer.

7 Beğendim
131 Beğenmedim
 
Yanıtla