visitor analyticsvisitor analytics

SÖYLEDİKLERİ SÖZLERDEN MAHCUP OLACAKLAR

SÖYLEDİKLERİ SÖZLERDEN MAHCUP OLACAKLAR
29 Eylül 2015 Salı 18:35

AK Parti Milletvekili Adayı Said Yüce, Isparta ile ne kadar ilgili olup olmadığımı Isparta'da yaşayan akrabalarım ve her daim yanımızda olan sayısız dostlarımız iyi bilirler dedi. Isparta'nın kendisini bağrına bastığını belirten Yüce, Çocukluğumdan beri alakamı hiç kesmediğim Isparta'da yarım kalan hizmet ve yatırımların tamamlanması ve yeni yatırımlarla büyük projelerin getirilmesi konusunda önemli girişimlerimler de bulunacağım dedi.

Yüce açıklamasında ise; Ak parti kurulduğu günden bu yana girdiği bütün seçimlerden birinci olarak çıkmıştır. Ak partinin karşısındaki muhalefet partileri hiç bir zaman bu başarıyı yakalayamamışlardır. Ak Parti'nin 13 yıldır ülkenin her bir köşesine götürdüğü hizmetler millet tarafından, takdir edilmiş, beğenilmiş ve desteklenmeye devam edilmiştir. Allah'ın izniyle 1 Kasım seçimlerinde de milletimizin güçlü bir şekilde bize teveccüh edeceğine inancımız tamdır.  Çünkü, aziz milletimiz istikrardan yana, hizmetten yana, güvenden yana ve huzurdan yanadır. Geçtiğimiz 13 yılı kapsayan Ak Parti iktidarında Türkiye tam dört kat büyümüş yatırımlar eskiye kıyasla 25 kat artmıştır.

Ben 25. dönem Amasya'dan milletvekili seçildim. Üç vekilin seçildiği Amasya'da Ak Parti Türkiye'de en yüksek oyu alan ilk beş ilimizden birisi olmuştur. İnşaallah 1 Kasım seçimlerinde aday olduğum Isparta da da Ak Parti oylarını arttırarak seçimden başarıyla çıkacaktır.

Kurban bayramı münasebetiyle Isparta'nın bütün ilçelerine ve beldelerine gittim. Hemşehrilerimle kucaklaştım. Sağ olsun Isparta bizi bağrına bastı. Beni büyük bir ilgi ve coşkuyla karşıladılar. Gördüğüm büyük ilgi ve yakınlıktan dolayı çok teşekkür ediyorum. Isparta'dan ve Türkiye'nin heryerinde ki Ispartalılardan yüzlerce tebrik telefonu ve teşekkür ifade eden binlerce mesaj aldım. İnşallah Ispartalı hemşehrilerimizin bu yakın teveccühlerine ve desteklerine layık olmak için elimden gelen bütün gayreti göstereceğim.

Malum seçim dönemi Ak Parti'nin başarısını kıskanan bazı muhalefet partisi sözcülerinin hakkımda söylediklerini medyadan takip ettim.

Ispartayla ne kadar ilgili olup olmadığımı Isparta'da yaşayan akrabalarım ve her daim yanımızda olan sayısız dostlarımız iyi bilirler.

Çocukluğumdan beri alakamı hiç kesmediğim Isparta'da yarım kalan hizmet ve yatırımların tamamlanması ve yeni yatırımlarla büyük projelerin getirilmesi konusunda önemli girişimlerimlerde bulunacağım. Bütün Isparta'lılarda Ak Parti'yi desteklemekle ne kadar doğru bir karar verdiklerini inşallah göreceklerdir.

Isparta'daki muhalefet sözcüleri ve adayları da eminim ki,söyledikleri sözlerden mahcup olacaklar.

 

1 Kasım seçimleri huzur içinde barış içinde kardeşçe 78 milyonun omuz omuza yaşadığı Bir Türkiye'nin kapısını açacak. İnşallah tek başına iktidar olan istikrarlı ve güçlü bir hükümet kurulacaktır.

 

mhp liyim ama ...

mehmet
01 Ekim 2015 Perşembe 11:13

bu konuda mhp ye de kızyorum akp yede chp yede haydar öner ıspartalı değildi, mhp nin iki dönemdir adayları ıspartalı ama kamu görevlerinden dolay yıllardır dışarda durmuşlar, şimdi de akp başladı.Koca şehirde adam mı kalmadı birader cumhurbaşkanı cıkartmış şehir burası ...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakaret

hakkı yavuz
01 Ekim 2015 Perşembe 10:01

Isparta ki başbakanlar çıkarmış bir memlekettir düştüğü konuma bakar mısınız? AKP'li değilim ama onlar adına üzgünüm doğrusu. Adamsızlık.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Onur

Ne farkeder
30 Eylül 2015 Çarşamba 22:44

Sait yücenin Isparta san aday olması kendisine zuldur Onur markette satılmaz emanette verilmez bu Ada'mı geldiği yere gönderelim yorumlarınızı paylaşın il Başkan'ı uyuyormu kukla il Başkan'ı istemiyoruz

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

13 Yılda AKP ne Yaptı ki ISPARTA'ya?

Dursun Ali GÖK
30 Eylül 2015 Çarşamba 14:37

AKP'li eski belediye başkanı Isparta belediyesinin kurduğu şirketleri peşkeş çekip sattı.Başkan GÜNAYDIN hukuk savaşı vererek hepsini geri aldı.AKP hükümeti 13 senede ne yatırım yaptı Isparta'ya? Var olan Isparta-eğirdir yolunun asfalt yenilemesi bile bitirilemedi! Ey ISPARTA'lı AKP seçmeni liderinizin sözünü iyi dinleyin YERLİ olmayan adaya oy vermeyin!...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

4 adam bulamadınız öylemi!!!!

cem davran
30 Eylül 2015 Çarşamba 14:11

Isparta lütfen cezayı kesin. madem bu adam kaliteli 3 e koysanızda görseydiniz ya.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

maydanoz

alaka
30 Eylül 2015 Çarşamba 11:08

dere mahallesi nerde tarif et bakalım

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

amasya

muzaffer
30 Eylül 2015 Çarşamba 11:07

bende amasyadan ıspartalı bir aday çıkmasını istiyorum amasyalılar kabul edermi

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

:-)

ISPARTALI
30 Eylül 2015 Çarşamba 10:36

Sen 1 Kasımda bir gör bakalım Ispartalılar ISPARTALI OLMAYAN birisini sandığa nasıl gömüyorlar.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

memlekette adam mı yok? naptın akp?

Ispartalı
30 Eylül 2015 Çarşamba 10:11

bu kim be! bizim memlekette milletvekili olacak adam yok mu da dışarıdan gönderiliyor? Bu bizim ve memleketimize yapılmış bir hakarettir!

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nire

soner
30 Eylül 2015 Çarşamba 09:25

Hacı sahi senin memleket nire

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yerli ve Milli

YERLİ
30 Eylül 2015 Çarşamba 09:24

İyide Arkadaş Sn. Cumhurbaşkanımız yerli ve milli olsun dedi şimdi ben sana nasıl oy vereyim

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kalmadı mı

Kerim Değer
30 Eylül 2015 Çarşamba 08:48

Ispartalı hiç mi adam kalmadı, Ispartalıyı keriz mi görüyorsunuz kimi getirsek oy verir diye düşünüyorsunuz, Ispartalı olmayana oy yok

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasil oluyor

Uygur
30 Eylül 2015 Çarşamba 08:25

Bi haberleri yapmak için ya da yaptırmak için zaman kaybetmissiniz. Hemen çalışmaya başlayın. Öncelikle evinizin ki nerede bilmiyorum, önünü süpürun, birşeyler yapın. İnsanın referansı iştir. Sözleri değil. Mustafa kemal önce işini yaptı, sonra solerini söyledi. Kolay gelsin. İspartaya da geçmiş olsun :)

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mecburiyet

mecburiyet
30 Eylül 2015 Çarşamba 02:36

Ne yapalım, koyun gibi vereceğiz oyumuzu. Bu yükü de atalım üstümüzden de başımızın gözümüzün sadakası olsun. Seçimden sonra birkaç göstermelik proje, "eleştirenleri utandırdı" konulu birkaç ısmarlama haber ile gönlümüzü alırlar.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tecavüz

Nefarkeder
30 Eylül 2015 Çarşamba 01:17

Sizin gelmenizle Başlayan ithal aday polemiği bundan sonra hiç bitmeyecek ak partinin üzerine kara bir leke olarak hep duracak Hasan Balaman Örneği gibi sorumsuz bir il başkanı ve benzerleri bu vebalin altından kalkamayacaklardır resmen ak partinin Isparta siyasetine tecavüz ettiniz sessiz kalan yönetim de işin cabası

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Samimiyet

Alperen
30 Eylül 2015 Çarşamba 00:04

Birilerinin degil hslkin adami olun sizden istegimiz budur samimiyet ve dosdogru olmaniz allah yar ve yardimciniz olsun

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

akgüvercin

ak
29 Eylül 2015 Salı 23:01

Siz önce wekil seçilin bu dediklerinizi söyleme hakkına sahip olun

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

aha

ali
29 Eylül 2015 Salı 22:45

kim bu . hiç ısparta için çivi çakmış mı . memeleket ineresi

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadee

Ali
29 Eylül 2015 Salı 21:40

Hade be ne alakası var uyduruk

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nerden cıktı

Cengiz
29 Eylül 2015 Salı 19:53

hiç öyle bişey yok nerden çıktı bu sordun mu ıspartalılara ..

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hizmete devam

O.ARSLANLI
29 Eylül 2015 Salı 19:03

Insanlar bilmedigi ve yetisemedigine dusmandir.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla