visitor analyticsvisitor analytics

SÖVÜN KAPATIN

SÖVÜN KAPATIN
12 Şubat 2016 Cuma 10:35

İl Emniyet Müdürü Halil Altan: "Çok uyarılara rağmen maalesef dolandırıcılık olaylarıyla karşılaşıyoruz. Burada aslında insanlarımızın devlete olan güveni suiistimal ediliyor" dedi.

ALTAN açıklamasında ise; "Çok uyarılara rağmen maalesef dolandırıcılık olaylarıyla karşılaşıyoruz. Burada aslında insanlarımızın devlete olan güveni suiistimal ediliyor. Suçüstü yaptığımız olaylar oldu. Celal Uzunkaya müdürümüzün bir önerisi oldu. Ne yapsak bunun üzerinden gelemiyoruz. Vatandaşlarımıza uyarılarımızı iletemiyoruz. Biz artık şunu diyoruz; kendisini polis, hakim, savcı, emniyet müdürü olarak tanıtan birisi sizden bir şey mi talep etti, sövün kapatın. Bundan başka söyleyecek bir şey bulamıyoruz. Vatandaşımız kesin itibar etmesin. Devletimizin ne hakiminin ne emniyet müdürünün vatandaştan bir talebi olamaz.


ısparta çok şanslısın

gazi yakar
16 Şubat 2016 Salı 17:05

ısparta ili mutlaka geçmişte dürüst yöneticilerle çalışmıştır.ancak sayın il emniyet müdürü Halil ALTAN ısparta için çok büyük bir şans vede kazanımdır.sahip çık müdürüne

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAPILMASI GEREKEN

ISPARTA
13 Şubat 2016 Cumartesi 22:13

GÜVENLIK GÜCLERINI ARAMAK GEREKMIYORMU BÖYLE DURUMLARDA!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TOPRAK

İSMAİL
12 Şubat 2016 Cuma 22:36

Süper aynen müdürüm en doğrusunu demiş helal olsun kimsenin dile getiremediğini söylemiş ziraat odası ve bir vatandaş olarak katılıyorum

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELAL OLSUN

AHMET
12 Şubat 2016 Cuma 22:34

bu emniyet müdürünü çok taktir ettim. helal olsun. dolandırıcı şerefsizlere yapılacak en güzel diyalog soy ağacını çıkararak yapılandır.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mudurum en dogrusunu soylemis

mustafa ali izgi
12 Şubat 2016 Cuma 20:39

Harika bir tespit bu millet boyle anlar

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl yani??

Dıcle
12 Şubat 2016 Cuma 17:25

Olur yaparız, aman dıyım sız bişiy yapmayın! Vatandaş sıxın yerınıze trafık duzenlemesı de yapar, trafık cezası da yazar, aman dıyım bu ulkenın hakımı savcısı polısı bişiy yapmasın! Bulundugu konuma hıç yakışmayan bı açıklama???

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla