visitor analyticsvisitor analytics

SOSYAL MEDYAYI ÇOK İYİ KULLANIYORLAR

SOSYAL MEDYAYI ÇOK İYİ KULLANIYORLAR
15 Şubat 2015 Pazar 15:56

AK Parti'nin Milletvekili Aday Adayları internet medyacılığını yaygın kullanıyor. Sosyal Paylaşım siteleri, Facebook, Twitter, Instıgram gibi adresleri bulunan adaylar vatandaş ile buluşarak dertlerini ve sorunlarını dinliyor.

AK Parti'nin Milletvekili aday adaylarından Müjgan Cingöz, kendi adına açtığı Facebook, Twitter gibi internet adresilerinden kendini tanıtıyor. Ve vatandaşın sorunlarını dinliyor. Cingöz gibi pek çok bayan adayı sosyal paylaşım sitelerinde adından söz ettiriyor

Milletvekilliği

Kamil Değerli
22 Şubat 2015 Pazar 21:07

Ben Müjgan Hanımı yıllardır tanırım. Kendisi Bizim her türlü tarım işlerimize koştururdu. AB destekli krediler alıp teknolojik ahırlar kurmamız için sağolsun hep çabaladı. Ne yapsak hakkını ödeyemeyiz. Vekil adayı olmuşsunuz herhalde Hayırlı uğurlu olsun oyum sizedir. Hatta 5-6 kişi size veririz. hayırlısıyla ilk 2 sıraya milletvekili adayı yaparlar inancındayım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adaylık

misafir
20 Şubat 2015 Cuma 15:02

arkadaşlar CUMHURBAŞKANI VE BAŞBAKANLA BENİM de Akrabam. AKRABALIĞIM OLDUĞU HALDE BEN ADAY OLMUYORUM. Akrabası yok bilmem nesi bırakın bu ayakları.Ben obama putin elizabet sisi esad Barzani kral fatlarla bile akrabalığım.KİMDEN BİLİYORMUSUNUZ Hz. ADEM Babadan Hz. HAVVA anadan BİLMEYEN ÖĞRENSİN..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

o iş bitti:)

ali turan
19 Şubat 2015 Perşembe 10:24

seçimi kısaca özetlemek istiyorum. 1-s sadi bey istanbul adayı 2-recep özel 1.sıra adayı 3-serkan çakkallıoğlu 2.sıra adayı bu 2 si varken size yedirtmezler.biri vekil birinin eşi cumhurbaşkanının akrabası( gülçin erdoğan çakkallıoğlu)işiniz zor Allah klylık versin...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

https://www.youtube.com/watch?v=PK0XUVw6lYw

SÜLEYMAN SOYLU?
18 Şubat 2015 Çarşamba 13:37

Süleyman Soylu "Yolsuzluğa batmış hükümete kırmızı kart gösterin".. Süleyman Soylu Demokrat Parti'nin Başkanı iken AKP'yi böyle yerden yere vurdu. https://www.youtube.com/watch?v=PK0XUVw6lYw

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

400 vekil türkiye?

4 vekil ısparta?
16 Şubat 2015 Pazartesi 00:19

yüzde 1 oran var. şaka değilmi? 400 vekil istemek? ne ekersen onu biçersin. ıspartada zamanında ak partide 4 vekil vardı. adı ak iken 3 vekile düştü. akp (ayakkabı kutusu partisi)olarak meclise 2 vekil ile gitti. Şimdi sadece Süleyman SOYLU nun etrafında hayırlı olsun coşkusu var. diğerlerinin ümidi yok, temayüllere re geçmişte bakılmadığı için Ispartada seçim bitmiştir.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

temayüller uyuduğunu gösteriyor

ısparta uyuyormu?
15 Şubat 2015 Pazar 23:54

temayüllere tahammül edemeyen bir genel merkez var. aksarayın listesi 7 nisanda görülecek. Süleyman soylu temayüllere katılmadan bile 1. sıraya oturacak. diğer çalışmalar göz boyama oyalama taktiği. Sonar gibi araştırın, ıspartada akp bir vekil den fazla çıkmaz diyor. her seçimde eridi. 4, 3, 2 ve şimdi 1 olacak. hesabını buna göre yapan MHP ve chp 2. adayı iyi belirleyip ıspartadan galip çıkmak istiyorlar.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adayı

kimin
15 Şubat 2015 Pazar 23:22

Bu aday için Kaçıkoç ve tayfasının adayı diyorlar

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adayları değerlendirmek gerekirse

Uzman Gözüyle
15 Şubat 2015 Pazar 19:54

Müjgan hanıma aday olarak Isparta için "Number one" mevcut vekiller ile diğer adaylara "one minute" diye söylememiz gerekiyor.

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müjgan hanım

Ahmet HAMDİ
15 Şubat 2015 Pazar 19:16

Müjgan hanım enerjik fakat siyasetteki ayak oyunlarına mücadele edebilecek kadar tecrübeli midir Allah yardımcısı olsun

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin erbabı

Ahmet YÜCEL
15 Şubat 2015 Pazar 17:57

Müjgan hanım ,mevcut vekillerin ıspartaya kaybettirdiği itibarını en enerjik şekilde ve gelişen teknolojiden en üst düzeyde haşir neşir olması en ideal adaylardan . inşaallah ısparta teşkilatı derin kapris ve ayak oyunları ile müjgan hanımın hakkı olan 1. sıraya göz dikmezler umarım.

26 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla