visitor analyticsvisitor analytics

SOSYAL GÜVENLİK BAKANIN'DAN MÜJDE VAR

SOSYAL GÜVENLİK BAKANIN'DAN   MÜJDE VAR
09 Aralık 2016 Cuma 08:22

SOSYAL GÜVENLİK BAKANIN'DAN MÜJDE VAR

Bakan Müezzinoğlu: 600 bin istihdama destek vereceğiz

ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Ekonomi Koordinasyon Kurulu'nda alınan, 2017'de 600 bin kişiye istihdam sağlanmasına destek vereceklerini söyledi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Isparta’da partisinin Halıkent Mahallesi’nde düzenlediği ‘Merkez İlçe Mahalle Forumu’ toplantısına katıldı. Başbakan Binali Yıldırım’ın açıkladığı Ekonomi Koordinasyon Kurulu'nda alınan 600 bin istihdam sağlanmasına bakanlıkça destek vereceklerini ifade eden Müezzinoğlu, “Özellikle bakanlığımı ilgilendiren yaklaşık 600 bin istihdama önümüzdeki yıl destek vereceğiz. Burada üniversitedeki öğrencilerimize, 600 bin gence istihdam alanlarını genişletiyor,desteklerini veriyoruz. 1 milyon 200 bin lise ve üniversite öğrencisine staj dönemlerinde ve çıraklık başı eğitimlerinde asgari 130 lira ile 250 lira arasında aylık harçlıklarını vererek milyonlarca gencimizin mesleğini kazanmasına destek vereceğiz” dedi.

 

SANSÜR HA :)

SANSÜÜÜR:=
09 Aralık 2016 Cuma 12:02

SAN SÜR :) YOK YOK HALIN SESİ OLUN. HABERİNİ YAPMIYONUZ BARİ HALKIN YORUM8NU YAYINLAYIN SAYGILAR.....

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlıkta ısparta ihraçlarda tek kriter 3 farklı sonuç

ıısparta sağlıkta ihraçlarda okul kriterinden dola
09 Aralık 2016 Cuma 09:40

sayın bakanım- sağlıkta valilikçle açığa alınanlarda tek ve aynı okul kriterinden ihraç olan var- göreve iade var- ha birde açığa alınmayan var, bilginize arz ederim

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan kaya
09 Aralık 2016 Cuma 09:07

Isparta müjde delisi oldu :)

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmadı bakanım

Naci TATOĞLU
09 Aralık 2016 Cuma 08:41

Sayın Bakanım müzmin AKP liyim. Şunu belirtmek isterimki emeklilerin promisyon olayında pasif kaldınız ve topu başbakana attınız. İlk günlerde 800-900 TL üzerinde almaya çalışıyoruz dedin arkasından bir zaman sonrada 300-400 TL. gibi konuşmalar yaptınız. İyi bir avukat bile mutlaka kazanacağını bilse bile müvekkiline ben bu davayı kesin alırım demez. Keşke ilk günlerinizde rakamdan bahsedip bekleyenleri hüsrana uğratmasaydınız.Ülke yararına, emekli ihtiyacına karşı karar verilsin onu istiyoruz.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla