visitor analyticsvisitor analytics

SONUNDA İSTİFA ETTİ AMA!

SONUNDA İSTİFA ETTİ AMA!
24 Aralık 2014 Çarşamba 13:37

Cumhuriyet Halk Partisi İl Başkanı Vedat Şenol, bugün parti binasında düzenlediği basın toplantısıyla görevinden istifa ettiğini açıkladı.

İstifasını açıklarken boğazı düğümlenen ve gözleri dolanŞenol, 2015 genel seçimlerinde milletvekili aday adayı olmak için istifaettiğini bildirdi. Parti tüzüğü gereği parti aday olmak isteyen partiyöneticilerinin 25 Aralık 2014 tarihine kadar görevlerinden ayrılmasıgerektiğini hatırlatan Şenol, "Bu yüzden istifa ediyorum" dedi.

ADAY ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Öte yandan milletvekilliği adaylığı için parti üyeleriarasında ön seçim yapılması konusunda genel merkezden sıcak bir yaklaşımaldıklarını belirten Şenol, istifasına ön seçim yapılması şartıyla milletvekiliaday adayı olacağını yazdığını bildirdi.

Diğer taraftan CHP'nin yeni il başkanı parti yönetim kurulukararıyla belli olacak.

 

calışkan ıl başkanı .....

a.faık çoban
29 Aralık 2014 Pazartesi 10:37

chp gelmış geçmış en ıyı calışan ıl başkanı koltugundan kalkmayan chp yı halka anlatmıyan bakkal dukkanı ıle ıl bınası araısnda gıdıp gelen 60 bın oyu on bıne ındıren calışkan ıl başkanı dır arkadaş .....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İNŞAALLAH SEÇİLEMEZSİN

İNŞAALLAH SEÇİLEMEZSİN
26 Aralık 2014 Cuma 09:12

İNŞAALLAH SEÇİLEMEZSİN MENFAATÇİ ADAM. HANİ SENİN İŞİN HİZMETTİ. SENİNKİDE KIYAK EMEKLİLİĞİ KAPMA ÇABASIYMIŞ. YAZIKLAR OLSUN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vızz

mehmet
24 Aralık 2014 Çarşamba 21:15

ıspartanın bal yapmaz arısı sürekli konuşuyor bu adam hiç bir icraat yok

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yar etmezler sana

Hakan yiğit
24 Aralık 2014 Çarşamba 19:23

BAKIN CHP HER KAFADAN BIR SES ÇIKMASI YÜZÜNDEN IKTIDAR OLAMIYOR?BE KARDEŞIM SEN MUHARREM INCENİN DIBINDEN AYRILMIYORDUN?NOLDU GENEL BAŞKANIN ÖNÜNDE DÜME İLİKLETİRLER ADAMA.SENİN IL BAŞKANIYKEN PARTINE NE FAYDAN OLDUKİ ISPARTAYA OLSUN?SEN ESNAFLIGINA DEVAM ET.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aklını kaybeder bu

Murat dilmen
24 Aralık 2014 Çarşamba 19:18

Adamın işi gücü Şart partiyi kendi çıkarları için kullandığı yetmedi dayatmayla milletvekili olacakmış.kuşlar bile Güler.bu adam ön seçim olmazsa Kafayı yer demedi demeyin.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp li

serhat
24 Aralık 2014 Çarşamba 14:49

nihayet chp ısparta sizden kurtuldu bakalım konumunuz olmadan bir hiçmisiniz.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla